پته

سفارش پکیج آموزشی دوخت پته

ساده ترین روش دوخت پته

از آن جا که پته دوزی یکی از بهترین صنایع دستی کرمان و از هنرهای اصیل و بومی ایرانیان است.و در طرح ها و رنگهای متنوع و زیبا دوخته شده است .

این هنر روی لباسهای محلی بسیار زیبا می درخشد.پس بهتر است که دوخت این پته ی زیبا را به همگان آموزش دهیم .

زیرا آموزش پته به افراد کمک می کند تا بتوانند این کار را گسترش دهند و این هنر زیبا را رونق بخشند .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ یک پکیج آموزشی با تمام متدهای دوخت و آموزش آسان برای علاقه مندان به این هنر زیبا تهیه کرده است .

شایان ذکر است که پکیج آموزش دوخت پته در بازار دارای قیمت های متفاوتی است .که بستگی به نوع آموزش و نوع وحجم فایل آموزش دارد .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ با پکیج آموزشی پته با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت هموطنان عزیز می باشد تا بتواند نقش مهمی در گسترش این هنر زیبا داشته باشد .

یک روش ساده برای دوختن پته وجود دارد.برای این کار ابتدا از پارچه پشمی استفاده می کنیم چون که وقتی پارچه پشمی باشه دوخت روی آن به خوبی انجام میشه و بعد از دوخت بافت پارچه از هم جدا نمی شود .

بعد طرح های متنوع دراندازه های مختلف را روی پارچه قرار میدهیم .

تا متناسب با آن کار دوخت با دست را انجام شود.بعد از تهیه پارچه سراغ نخ می رویم و نخ را آماده می کنیم انتخاب نخ های رنگی بنام ریس روی پارچه جلوه بی نظیری دارند .

این نخ ها جنسی ابریشمی دارند و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند.سوزن تپستری بهترین سوزن برای دوخت روی شال است.این سوزن را روی طرح کشیده شده روی شال به حرکت در می آوریم .

تا آن طرح پر شود و زیبایی زیادی به شال ما بدهد و شال ما را جذاب تر کند.این ساده ترین روش برای دوخت پته می باشد .

 

بازار فروش پکیج آموزش پته

برخی از فروشگاه هایی که در زمینه ی خرید و فروش صنایع دستی فعالیت دارند، خرید و فروش پته را نیز انجام می دهند .

با رفتن به این نوع فروشگاه ها که اغلب در مراکز تجاری، بازارهای بزرگ و موزه ها قرار دارند، امکان پیدا کردن مدل های مختلف پته دوزی وجود دارد ولی به طور قطع دارای تعداد بسیار محدودی از این نوع هنر ایرانی هستند .

به دلیل محدود بودن فعالیت این مراکز، از تنوع محصولات در زمینه ی انواع هنرهای ایرانی برخوردار نیستند .

از مهم ترین و بهترین مراکز خرید پته در کرمان که دارای تنوع بیش تری از انواع این نوع دوخت های سنتی و پکیج آموزشی هستند می توان به فروشگاه پته ی هشت رنگ اشاره کرد .

با عرضه ی پکیج آموزش پته به بازار خدمت بزرگی به علاقه مندان این هنر شده است .

به حد زیادی نیاز مصرف کنندگان نیز رفع شده است.این محصول که برای عرضه به بازار انتخاب شده است .

دارای سطح کیفی بالایی بوده است و می تواند نیاز مشتری را به خوبی جلب کند .

عرضه کنندگان این محصول خدمات گسترده ای را برای فروش این فایل کاربردی ارائه داده اند .

با کیفیت عالی ای که پکیج داخلی دارد بازار را برای ورود پکیج آموزشبی خارجی تنگ کرده است.و نظر مشتریان را به خود جلب کرده است .

همانطور که گفته شد پکیج های آموزشی زیادی در انواع مختلف در بازار وجود دارد .و به دلیل این تنوع قیمت های متفاوتی هم در بازار وجود دارد بنابراین قدرت خرید مشتریان افزایش می یابد و هر مشتری می تواند با هزینه ی کمتر و با توجه به بودجه ی خود خرید را انجام دهد .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]راحت ترین راه به منظور مطمئن شدن از فعالیت داشتن فروشگاه به دست آوردن شماره تماس آن و تماس با فروشگاه مورد نظر می باشد. با یک تماس ساده علاوه بر این که می توان اطلاعاتی کامل را درباره ی کار فروشگاه به دست آورد، از نظر این که در زمینه ی خرید و فروش پته دوزی نیز فعالیت دارند یا نه نیز می توان باخبر شد.از بین تمام مراکز خرید پته در کرمان، فروشگاه پته هشت رنگ را می توان به عنوان بهترین مرکز خرید پته در کرمان معرفی کرد. البته این فروشگاه، اینترنتی است و مراکز تولیدی و ستادی و اداری آن در کرمان، رفسنجان،سیرجان،بم،راور می باشد. ولی باز ما آن را بهترین فروشگاه اینترنتی پته می نامیم.چرا که هزینه ارسالی در این فروشگاه به کمترین وجه محاسبه می گردد و سفارش شما، در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید و این کم بودن هزینه ارسال به مثابه این است که این فروشگاه در همسایگی شما قرار داشته باشد. این فروشگاه که دارای سفارش آنلاین می باشد، با جمع آوری کردن انواعی متنوع و بسیار با کیفیت از مدل های گوناگون پته دوزی، به علاقه مندان فرصت انتخاب پته ی مورد نظرشان را از بین نمونه های بی شمار و فوق العاده زیبا می دهد. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا