بقچه پته سورمه ایبقچه پته کرمانبقچه گرد پتهپتهپته بقچه

سفارش عمده بقچه پته دوزی شده

مواد اولیه بقچه پته

بقچه پته یک رومیزی یک در یک است.که برای روی میز،روی اپن آشپزخونه،برای سفره هفت سین،سفره ی عقد و در بسیاری از جاها به کار می رود .

مواد اولیه ای که برای تولید این بقچه به کار می رود،پشم خالص گوسفند می باشد .

که کیفیت خیلی خوبی هم دارد .

پشم گوسفند به مقدار بسیار زیادی در کشور ما یافت می شود.اگر به تاریخچه ی بقچه پته ایران بگردیم ،می بینیم که شغل های عمده دامداری و دامپروری که از گذشته تا به امروز در کشور ایران رایج بوده باعث به وجود آمدن این بقچه ی زیبای په دوزی شده،شده است .

دامداران و دامپروان برای اینکه پشم گوسفندانشان هدر نرود .آنها را دور نمی ریختند و از آنها برای تولید انواع وسایل و کالاهای تزئینی استفاده می کردند .

بقچه ی پته دوزی هم یکی از این کالاهای تزئینی است که به عنوان رومیزی برای ناهار خوری،رومیزی های عسلی کوچک و رومیزی های رستوران های سنتی و با غذا های اصیل ایرانی استفاده می شود .

اکثر این رومیزی ها از گذشته تا به امروز به وسیله دستان توانمند بانوان باسلیقه وهنرمند ایرانی می باشد.برای اینکه سنت های اصیل ایرانی را در منزل نگه داریم .

به دکوراسیون داخلی منزل خود اصالت ببخشیم.بهتر است که یک بقچه پته برای منزل خود خریداری کنیم .

 

طریقه دوخت بقچه پته

روشهای آموزش پته در سراسر ایران با هم متفاوت است.و همین طور روش های دوخت محصولات مختلف پته نیز با هم فرق می کنند.مثلا دوخت بقچه ی پته با دوخت پرده پته متفاوت است .

در کل دوخت روی هر پارچه با پارچه دیگر متفاوت است .

آموش پته در سراسر کشور هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری می باشد .در آموزش گروهی هزینه کمتر از آموزش تکی می باشد در آموزش تکی آموزش دقیق تر انجام می شود و سطح آموزش بالاتر می رود و در نهایت هزینه آموزش حضوری بالاتر از هزینه ی آموزش غیر خضوری می باشد .

زیرا افراد در آموزش حضوری مسائل را بهتر یاد می گیرند.اما شما برای اینکه در وقت خود صرفه جویی کنید و هزینه ی کمتری برای آموزش پته بدهید .

می توانید آموزش دوخت بقچه پته را از طریق سی دی ای آموزشی که شرکت تعاونی پته هشت رنگ تهیه کرده است،فرا بگیرید.و به این ترتیب می توانید هر زمان که وقت داشتید اقدام به دیدن این سی دی های آموزشی نمایید.و دوخت پته را با بهترین کیفیت یاد بگیرید.

روش تشخیص بقچه پته

بقچه پته نوعی سوزن دوزی با نقش های گل وبوته و بازوبندی و ترنج و…بر روی پارچه هایی که به صورت سنتی به آنها عریض نامیده می شد و این پارچه ها رنگ یک دستی دارند و جنس آنها اغلب از پشم خالص است .

نخ هایی هم که در تولید این پته به کار رفته ریس نام دارد و از جنس پشم هستند.این هنر قدمت زیادی دارد و به دوران صفویه برمی گردد .

این بقچه نمای سنتی و خاصی به خانه می دهد.این بقچه پته هم به صورت سنتی و به وسیله ی دختران و زنان هنرمند پته دوز تولید شده است و هم به صورت صنعتی و کارخانه ای تولید می شود .

درتولید به روش صنعتی تمامی کارها مانند نقشه بقچه پته به وسیله ی دستگاه ،طرحی که توسط نقشه به آن داده شده است روی پارچه انداخته می شود .

و بافت بقچه توسط ناظر و مهندس مربوط انجام می شود .

برای تشخیص بقچه ی پته باید بدانید که نخ هایی که در پته دوزی استفاده می شود، از جنس پشم هستند و رنگ های که در بقچه به کار می رود، معمولا رنگ های گرم مانند زرد ،قرمز و نارنجی و یا رنگ های سردی مانند و سفید و آبی هستند .

طرح های پته دوزی به جز طرح گل و بوته، طرح های بته جقه و یا طرح های هندسی نیز می باشند .

بقچه پته با توجه به طرفداران زیادی که دارد و امروزه در میان مردم بسیار رایج است و اکثر افراد از بقچه به عنوان تزئین دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند .

به همین دلیل تولیدکنندگان این رومیزی را در طرح ها و رنگهای متنوع و زیبا با قیمت های مناسب تولید می کنند، تا همه ی افراد با توجه به سلیقه و پولی که در دست دارند، آن را تهیه کنند.بقچه پته در مرکز معتبر توسط عرضه کنندگان به فروش می رسد .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز به تولید بقچه پته با طرح های متنوع و زیبا و با نازل ترین قیمت پرداخته است. پته دوزی که از پیشنیان ما به ارث رسیده است، یک هنر سنتی و باستانی است .

پس استفاده از رومیزی ها و انواع موارد دیگر پته دوزی شده حمایت از فرهنگ و تولیدات ملی می باشد و باعث ایجاد کار آفرینی و اشتغال زایی می گردد.

بازار فروش بقچه پته

برای تهیه ی بقچه ی پته دوزی شده سختی فراوانی باید کشید و زحمت و تلاش زیادی می طلبد .

از جمله ی آن می توان به مراحل ایجاد طرح های روی آن توسط روش های ساقه دوزی یا پر دوزی ،پتک دوزی،رودوزی،برگ زدن اشاره کرد .

با وجود این، قیمت بقچه ی پته دوزی شده بسیار مناسب است و با توجه به کیفیت و ماندگاری بالای آن در منزل، می توان گفت کالای با کیفیتی را با هزینه های مقرون به صرفه خریداری می کنید .

پته دوزی و تولیدی های آن در شهر های مختلف انجام میگردد .

از این جهت خرید رومیزی پته در بین ایرانیان رواج یافته است .

درتولیدی های معتبر کشور بقچه پته دوزی از پشم صد در صد خالص ایرانی تولید می شود .

و از انواع پشم درجه یک به حساب می آید. این محصول به دلیل زیبایی بی نظیری که دارد باعث شده که این محصول به برخی از کشور های همسایه و غیر همسایه صادر شود.و صادرات این محصول رونق یابد .

برای اطمینان از اصل بودن این کالا، حتما برای خرید آن به مراکز معتبر سراسر کشور مراجعه کنید .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز یکی از فروشگاه های معتبر می باشد، که در ان محصولات پته با مواد اولیه با کیفیت و دوخت عالی و قیمت مناسب تولید می شود، که با هر سلیقه و قشری سازگاری دارد .

ارائه بقچه پته باکیفیت

استفاده از رومیزی ها و انواع موارد دیگر پته دوزی شده حمایت از فرهنگ و تولیدات ملی می باشد و باعث ایجاد کار آفرینی و اشتغال زایی می گردد .

فروشنده ی بقچه ی پته این محصول را از تولید کنندگان اصلی آن تهیه میکند و پس از آن با قیمت کمی بالاتر از آنچه که خود خریده است به فروش می رساند و به این ترتیب سود مناسبی را به دست می آورد .

با توجه به موارد گفته شده،بقچه های پته دوزی شده مصارف بالایی دارند و بسیار پر کاربرد بوده اند و به همین دلیل افرادی که در کار تولید و عرضه ی بقچه ی پته می باشند .

از خرید و فروش این محصول سود خوبی را به دست می آورند .

ارائه دهنده معتبر رومیزی پته دوزی این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و هم چنین آن ها علاوه بر خرید حضوری امکان خرید غیر حضوری را نیز فعال کرده اند تا کسانی که نمی توانند به طور حضوری خرید کنند، محصول مورد نظر را به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش داده و تهیه نمایند .

به این ترتیب این ارائه دهندگان موجب افزایش مشتریان خود و در نتیجه بالا بردن درآمد خود می شوند .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]برای اینکه میز کثیف نشود و آسیب نبیند روی آن بقچه ی پته که یک رومیری یک در یک از جنس پشم خالص می باشد، می اندازند. رومیزی ها انواع و طرح های مختلفی دارند. استفاده از رومیزی خلاقیت های خاص خود را می طلبد. اگر افراد بخواهند دکوراسیون منزل شان به زیباترین شکل ممکن، باشد. باید رومیزی هایی متناسب با چیدمان و وسایل خانه و میز تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند. یکی از انواع رومیزی،بقچه پته است. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا