پته

سفارش سجاده پته هشت رنگ

چگونگی دوخت سجاده سفید

پته به وسیله سوزن توسط دستان هنرمند بانوان ایرانی بر روی انواع پارچه ها با کیفیت عالی دوخته می شود که از زیبایی خاص و منحصر به فرد برخوردار بوده است .

یکی از هنرهای طبیعی و اصیل و زیبای ایرانی که توسط هنرمندان توانمند ،حاذق و ماهر ایرانی و نیز زنان هنرمند مناطق مختلفی از کشور از جمله کرمان تولید شده است .

پته با قیمت مناسب در بسته بندی های متنوع با رنگ های زیبا و جذاب با طرح های گوناگون و ابعاد و اندازه های مختلف در اشکال هندسی متفاوت به صورت مربع، مستطیل، چهار گوش، گرد، لوزی و غیره تولید و روانه بازارهای جهانی می گردد .که طرفداران زیادی دارد .

این هنر در دنیا شناخته شده است،.هنرمندان با پیاده کردن طرح و نقش و خلاقیت های ذهنی خود با استفاده از دست و ابزارآلات مهم بر روی شال پته توانسته اند، از رونق تولیدی زیادی برخوردار باشد و دوستداران زیادی را به خود جلب نماید .

پته نیز یکی از هنرهای دستی و سنتی ایران محسوب می شود و بر روی جلد قرآن، سجاده، جا قرآنی با استفاده از نخ های رنگی متنوع و اصیل که به رنگ سبز،سورمه ای، قرمز و سفید است .

سجاده پته باکیفیت

پته دوزی دارای ظرافت و زیبایی منحصر به فردی است و یکی از هنرهای محبوب و زیبای ایرانی محسوب می شود .

از این رو محصولاتی که با پته دوزی تولید می شوند دارای کیفیت و زیبایی خاصی می باشند .

در کشور ما چون یک کشور مسلمان می باشد.سجاده در این کشور دارای کاربرد زیادی است و در کشور ایران سجاه از جمله وسایل مورد نیاز برای عبادت می باشد .

همیشه تقاضای زیادی برای این محصول وجود دارد. از این رو در کشور ایران می توانیم سجاده ها را با تنوع زیاد و در طرح و رنگ های گوناگون مشاهده کنیم .

جنسی که برای دوخت سجاده پته دوزی استفاده می شود بسیار لطیف و در عین حال مقاوم می باشد به همین دلیل نماز گذار احساس راحتی خاصی با این سجاده ها خواهد داشت و عبادت خود را به گونه ی با کیفیت تری انجام خواهد داد یکی اززیباترین و محبوب ترین مدل های سجاده, سجاده های پته دوزی شده می باشد .

سجاده های پته دوزی در سایزهای مختلفی ارائه می شود ،از این رو افرادی که قصد دارند، سجاده های خود را در سایز مشخصی تهیه کنند ،می توانند به راحتی این کار را انجام دهند و عبادت خود را بر روی سجاده ی دلخواه خود انجام دهند .

سجاده های پته دوزی شده دارای طرح های سنتی و مذهبی قدیمی می باشند به همین دلیل حال و هوای معنوی ویژه ای را به افراد منتقل می کنند .

از این رو بهتر است تا مشخصات بهترین سجاده پته دوزی را برای مشتریان شرح دهیم تا آنها بیشتر با این محصول آشنا شوند.

مهم ترین خصوصیت جانماز پته

برای خواندن نمازعلاوه بر اینکه به مهر و تسبیح نیاز است .

سجاده و جانماز از وسایلی هستند که برای خواندن نماز مورد استفاده قرار می گیرد .

به طوریکه تمیزی و زیبایی این محصولات نقش به سزایی در آرامش روحی و روانی افراد خواهد داشت .

برای خواندن نماز از سجاده استفاده می کنند،که برای تولید آن از پارچه تمیز و مرغوب است .نمازگزار با استفاده از سجاده از پاکی زمین اطمینان خاطر دارند .

سجاده جانماز سفید چون به رنگ سفید است.به راحتی کثیف می شود و و به راحتی می توان لک های روی آن را مشاهده کرد .

کیفیت این جانمازها به قدری بالا است که باعث می شود ماندگاری و دوام این محصول بسیار بالا است.به طوریکه با شستشوی زیاد،شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد .

در تابستان موجب تعریق نمی شود.هر فردی می تواند به راحتی جانماز پته تهیه کند چون این محصول قیمت خوبی دارد .

از خصوصیات بارز جانماز پته این است که این شال به ندرت پروک می شود.و به دلیل سبک بودن،زیبایی ،سادگی و کیفیت و ماندگاری ای که دارد نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

قیمت عمده سجاده پته

سجاده پته دارای محبوبیت زیادی در بین افراد دارد.و خانواده های زیادی در جهیزیه دخترانشان از سجاده پته استفاده می کنند.از سجاده پته در بعضی مواقع به عنوان جا قرآنی نیز استفاده می کنند .

سجاده پته در طرح ها و نقش های متفاوت و در ابعاد و سایزهای متنوع تولید می شود.شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز سجاده پته را با کیفیت عالی و دوخت زیبا و رنگ های متنوع و طرح های بی نظیرو قیمت مناسب تولید می کند و به بازار عرضه می کند .

افرادی که می‌خواهند جا نماز پته را تهیه کنند وبرای این محصول قیمت مناسبی پرداخت نمایند بهتر است از طریق مراکز معتبر تولید پته اقدام نمایند و با نمایندگی فروش آن ارتباط برقرار کنند .

انواع جانماز پته سفید را سفارش دهند. پخش سجاده پته در اکثر شهرهای کشور وجود دارد.و این محصول به روشهای مختلف تجاری به فروش می رسد .

این وسیله پرکاربرد در هر خانه را به کار می رود .

از آنجا که این یک هنر رزمی ایرانی می باشد بهتر است هر فردی نمونه‌ای از آن را در خانه داشته باشد .

قیمت جانماز پته به عوامل زیادی از جمله: اندازه، نوع پته و نقشی که بر روی آن ثبت شده است و نوع ارائه آن بستگی دارد .

در میان انواع جانماز ها جانماز پته سفید جایگاه ویژه‌ای دارد و محبوبیت زیادی در میان افراد به دنبال دارد و بیشتر افراد برای نوعروسان از این جانماز استفاده می کنند .

بهترین دوخت سجاده پته

امروزه پته دوزی یکی از هنرهای زیبای ایرانی است که در انواع گوناگون با ابعاد و اندازه های مختلف جهت استفاده در سجاده بسیار اهمیت دارد و نیز دارای خواص ظاهری زیبا و شیک است .

که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است .

بنابراین بازار فروش سجاده پته سفید بسیار گرم و پررونق است که امروزه از آن به عنوان سوغاتی استفاده های زیادی می شود و نیز از محبوبیت خاصی بین طرفداران خود برخوردار است .

قیمت پخش سجاده سفید، بر حسب فاکتورهای مختلف و نیز دوخت و دوز، کیفیت عالی، استفاده از مواد اولیه طبیعی و خالص در تولید آن، پارچه مورد نظر، جنس پارچه، اندازه و ابعاد آن، نوع دوخت، تنوع طرح و رنگ، نحوه بسته بندی، تولید و توزیع آن، استاندارد و بهداشتی بودن محصول، عرضه مستقیم و بدون واسطه، خرید اینترنتی و دیگر موارد متغیر است که با توجه به تنوع طرح های زیبایی که دارد افراد زیادی را خواهان خود کرده است .

سجاده پته سفید، از انواع سجاده هایی محسوب می شود که امروزه خریداران و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده زیرا با طرح های متنوع و زیبا و شیک با کیفیت عالی توسط دست هنرمندان ماهر تولید می شوند که از انواع طرح های استفاده شده بر روی این هنر زیبا علاوه بر پته دوزی، خامه دوزی، گلدوزی، ترمه دوزی و غیره می باشند که با دیدن آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

بازار دوخت جانماز پته

فروش جانماز سفید به دو روش آنلاین و حضوری صورت می‌ گیرد .

خرید آنلاین و اینترنتی جانماز پته سفید از بازار فروش دارای مزایایی می‌ باشد که سبب مشتاق شدن تعداد بسیار زیادی از مشتریان به این شیوه از خرید شده است .

مشاهده تنوع بیشتر نسبت به خرید حضوری جانماز، امکان ثبت کردن آسان سفارش ها، امکان مقایسه قیمت ها، مشاهده ارزان ترین قیمت محصول تا بالاترین قیمت محصول، امکان خرید کردن دور از شلوغی جمعیت و ازدحام، برنامه ریزی و کنترل کردن میزان خرید و… از جمله مهمترین مزیت های خریدآنلاین است .

در این تکنیک نیازی به صرف کردن وقت و هدر رفتن انرژی نمی باشد و مشتریان این امکان را دارند محصول خریداری شده را در مکان مورد نظر، تحویل بگیرند.

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جانماز پته یکی از محصولات پرفروش پته می باشد.و کشور ایران چون یک کشور اسلامی است .استفاده جانماز در این کشور زیاد می باشدوو این محصول در طرح و رنگ های مختلف و متنوع و با قیمت های مناسب تولید می شود. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سجاده پته یکی از قشنگترین سجاده هاست که طرح های فوق العاده ی دارن و اکثرا برای سوغاتی استفاده میکنند.

  2. سلام.
    پته از هنرهای اصیل و قدیمی هست،من میخوام برای مادرم یک سجاده سفارش بدم،فقط سایز استاندارد رو نمیدونم، میشه راهنماییم کنید؟

    1. سلام خانم محمدی عزیز
      برای پاسخ سوالتان، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سلام مهدی هاشمی هست از استان خوزستان شهرستان خرمشهر برنج خورستان من در تجارت برنج اگر خواستی به من تماس بگیرید برنج درجه یک

  4. سلام میخواستم برای مادر بزرگم این سجاده رو هدیه بگیرم دوست داشتم هر چه زودتر به دستم برسه شما هزینه ارسالتون به چه صورته؟ به زاهدان ارسال دارید؟

  5. من مدیر مدرسه هستم میخواهیم جشن تکلیف برای دخترها بگیریم میخواستم سفارش سجاده و جانماز بدم قیمت چقدر لطفا برای مدرسه تخفیف بدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا