پتهپته رومیزیپته رومیزی عسلی

سفارش رومیزی پته هشت رنگ

انواع رومیری پته

رومیزی پته در ابعاد و اشکال مختلفی به بازار عرضه می شود.این نوع رومیزی در طرح و مدل متفاوت و با رنگهای مهیج و طبیعی تولید می شود که زیبایی آن بی نظیر است .

در مورد ابعاد استاندارد آن باید گفت که ابعاد خاصی دارند و اندازه های متفاوتی شامل آن می شود .

به عنوان مثال رومیزی هایی با ابعاد پنجاه در پنجاه وجود دارد،که طول و عرض آن یکسان است. و یک قاعده کلی برای اندازه گیری میز های دایره ای شکل محسوب می شود.اصولا بزرگی و کوچکی رومیزی بستگی به متراژ میز در نظر گرفته می شود .

رومیزی پته جزو صنایع دستی ارزشمند و با قدمت در بازار می باشد. ابعاد گسترده ای شامل رومیزی های پته می شود.و در سایزهای کوچک و بزرگ به بازار عرضه می شود .

اما در سایز کوچک ابعاد کوچک تری نیز به آن اختصاص خواهد یافت،کوچکترین سایز رومیزی پته بیشتر جنبه ی تزئینی دارد و در مناسبتهای مختلف از آن استفاده می کنند .

به دلیل تنوع زیاد و ابعاد و سازهای مختلفی که رومیزی پته دارد. نمی توان در این مورد ابراز نظر قطعی کرد .

امروزه در کارگاه ها و شرکت ها و کارخانه ها ی بزرگ به میزان زیادی رومیزی پته کرمان با کیفیت عالی و با مدل ها و طرح های بسیار شیک تولید می شود .

این رومیزی ها از لحاظ کیفی در رتبه ی بالایی قرار دارند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تعاونی پته هشت رنگ سعی می کند که محصولات خود را به صورت کلی بر اساس سفارش و درخواست مشتریان و همچنین خریداران به بازارعرضه کند و با قیمت عالی در اختیار آنها قرار دهد .

و با این اقدام می تواند باعث جلب رضایت و رونق فروش محصولات خود نیز باشد .

رومیزی گرد پته کرمان

معمولاً دارای مشخصات و ویژگی‌های بسیار گوناگون و همچنین منحصر به فردی است که در این جا سعی داریم چندین مورد از ویژگی های این محصول را بررسی کنیم تا مشتریان و خریداران درباره مشخصات بارز این محصولات آگاهی کامل را داشته باشند و بتوانند آنها را بدون هیچ گونه ترس و دلهره تهیه کرده و از مزایای آنها نهایت بهره کافی را ببرند .

برای دوخته آنها معمولا از نخ های ابریشمی و نخ های پنبه ای و همچنین الیاف پلی استر استفاده می‌شود که به همین جهت دختر بسیار زیادی داشته و جزء هنرهای تجسمی و هنرهای دستی در ایران به شمار می‌آید که کارآموزان و همچنین استاد کاران ماهری دارد .

یکی از مشخصه های اصلی این محصولات معمولاً این میباشد که نمونه های مختلف رومیزی پته کرمان امروزه برای موارد گوناگون از جمله برای استفاده برای میز عسلی در مورد مصرف هستند چرا که پارچه های به کار برده شده برای دوخت این محصولات همگی از جنس پارچه های نانو و با کیفیت بوده که نسبت به پارگی و ضربه استحکام و مقاومت بالایی از خود نشان داده و قابلیت جستجوی بسیار ساده و آسانی دارند .

تولیدکنندگان مختلف معمولا رومیزی پته گرد را تولید می کنند.و تمامی آنها سعی می‌کنند محصولات خود را با بهترین و بالاترین کیفیت و همچنین نازلترین قیمت به بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی عرضه کنند و با قیمت ویژه در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهند تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده و هم با این اقدام باعث رونق و فروش محصولات خود نیز باشند .

همچنین تولید کنندگان سعی می کنند که محصولات با کیفیت خود را به صورت کلی به بازارهای مختلف در خاورمیانه مانند کشورهای روسیه و آلمان نیز ارسال کرده تا با صادرات این محصولات بتوانند باعث رونق اقتصاد کشور نیز بشوند.

یکی از هنرهای اصیل ایرانی که در شهر کرمان شروع شده و در همان شهر نیز گسترش پیدا کرده است .

خانم‌های باهنر کرمان این محصول را با روش سوزن دوزی بر روی پارچه پشمی ضخیم انجام داده اند، هنر پته دوزی و صنعت پته دوزی است.اگر از رومیزی های پته دوزی استفاده می کنید، باید در مورد نحوه نگهداری و شستشوی آن اطلاعات کافی داشته باشید که محصول مورد نظر شما در مدت زمان زیادی با همان زیبایی و رنگ اصیل خود باقی بماند .

روش شستشوی محصول به هیچ عنوان از آب گرم استفاده نکنید همچنین انواع مواد شوینده قوی که شامل آنزیم های قدیمی باشند برای شستشوی محصول اثر مناسب نیستند و ممکن است آن را دچار تغییر رنگ کنند .

از لباسشویی نیز برای شستن رومیزیهای پته دوزی استفاده نکنید آنها را به صورت عمودی روی بند پهن نکنید و به صورت افقی روی یک سطح صاف بگذارید تا خشک شوند .

کیفیت پارچه پشمی و همچنین کیفیت نهایی که برای سوزن دوزی از آن ها استفاده می شود در نوع اعلام و درجه یک خود هستند و به همین دلیل محصول ساخته شده یک محصول بسیار با کیفیت عالی می باشد .

بهتر است بدانید که پته دوزی هایی که در شهر کرمان انجام می شود از نوع اصل بوده و هم چنین مراکزی به عنوان پته دوزی صنعتی تاسیس شده اند که کیفیت پته هایی که دست دوز شهر کرمان را به هیچ عنوان ندارد .

رومیزی پته سفید

رومیزی پته سفید یک در یک به عنوان یکی از صنایع دستی استان کرمان شناخته شده است این رومیزی ها که با هنر پته دوزی تولید می شوند جایگاه مناسبی در بازار فروش داخلی و خارجی پیدا کرده اند در واقع این روزها جزو صنایع‌دستی به حساب می آیند و ظاهر بسیار زیبا و منحصر به فردی دارند .

فروش رومیزی پته به صورت عمده در شهر کرمان انجام می‌شود اما واحدهای فروش آن در دیگر استان ها نیز به صورت حضوری و غیرحضوری در حال فروش این محصول می باشند .

مرکز خرید رومیزی سفید پته دوزی مربع همانطور که قبلا هم گفتم این شهر کرمان می باشد این شهر جزو شهرهای بزرگ تولید پته دوزی می باشد که محصولات آن در کشورهای مختلف دنیا به خصوص کشورهای اروپایی طرفداران بسیار زیادی دارد و توضیح هنر اصیل ایرانی است که می‌بایست نسبت به زنده نگه داشتن آن توجه ویژه نمود .

اگر شما نیز خواهان خرید رومیزی پته سفید مربع با درجه کیفیت عالی و با قیمت مناسب می باشد بهتر است آن را از خود شهر کرمان تهیه کنید اما از آنجایی که انواع مشتری‌های در اقسا نقاط کشور امکان مسافرت به شهر کرمان و خرید این محصول را ندارند ما اقدام به توزیع مستقیم این محصول به صورت اینترنتی با قیمت و کیفیت عالی نموده ایم .

توزیع و فروش رومیزی معمولاً توسط توزیع‌کنندگان مختلف انجام می‌شود که تمامی آنها تلاش می‌کنند محصولات خود را در بهترین و محبوب ترین کیفیت و همچنین نازلترین قیمت به بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی توزیع کنند و در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهند تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده و هم با این اقدام باعث رونق فروش محصولات خود نیز باشند .

همچنین جهت خرید این محصولات مشتریان می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین نیز اقدام کنند که می توانند با مراجعه به سایت معتبر و ثبت سفارشات خود در سایت به صورت آنلاین مدل های گوناگون این محصول را در کوتاهترین زمان تهیه نمایند.

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]رومیزی پته کرمان از جمله محصولاتی است که امروزه با استفاده از هنرهای تجسمی و هنرهای دستی به میزان انبوه درشهرکرمان تولید گردیده که از لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار داشته و همچنین دارای مدل های بسیار شیک و زیبا می باشد که به صورت کلی وارد بازار می شود . [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. من از این پته های رنگی زیبا چند تا برای خونم خریدم. خونه رو بسیار زیباتر کرده. ممنونم که اجناس با کیفیت عالی ارائه می دهید.

  2. سفره خانه سنتی دارم که بجای میز و صندلی تخت قرار دادم میخوام بجای سفره یکبارمصرف از این مدل سفارش بدم قیمت چند و در چه ابعاد هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا