پتهپته چهار گوشپته رومیزی

سفارش رومیزی طرح چهار بوته

آشنایی با رومیزی چهار بوته

یکی از زیباترین و بی نظیرترین صنایع دستی کرمان پته می باشد .

این پته توسط بانوان هنرمند ایرانی و با ابزار ساده ای مانند سوزن و نخ های پشمی تولید شده است و این محصول به صورت زیبا و خاص در تمام نقاط کشور تولید می شود .

به طور کلی پته یک کار ظریف سوزن دوزی است.که نخ های پشمی عمده مصرف آن است.این نخ ها دارای رنگهای زیبا و جذاب و دیدنی است .

سوزن دوزی در قدیم به دوختی می گفتند که روی طرح های پارچه های طرح دار صورت می گیرد تا گل ها و طرح های روی پارچه به صورت واضح تر و برجسته و زیباتر به نظر برسد .

پته دارای محصولات متنوع و زیبایی است یکی از این محصولات رومیزی چهار بوته می باشد.چهار بوته به معنای وجود چهار دسته گل و چهار بوته در چهار گوشه ی رومیزی می باشد .

اصولا رومیزی های چهار بوته را با دوخت نگین دوزی انجام می شوند .

زیرا طرح و نقشه روی شال بسیار دیدنی و زیباتر می شود.رومیزی چهار بوته چون دارای طرح و نقش زیبا می باشد.و باعث زیبایی منازل می شود .یه همین دلیل استقبال زیادی از این محصول شده است.

چگونگی دوخت رومیزی چهار بوته

برای دوخت رومیزی چهار بوته برای اینکه نخ ها به مرور زمان باز نشوند .

باید در تولید و دوخت رومیزی پته چهار بوته بست های محکمی زد.چون بست های محکم در دوخت پته مانع از باز شدن نخ ها در گذر زمان می شود .

پس به جرات می توان گفت که در دوخت رومیزی پته بست زدن یکی از اصلی ترین مراحل انجام پته دوزی می باشد .

به وسیله ی بست زدن، الیاف پشمی یا نخی بر روی زمینه پارچه محکم می شوند .

بعد از محکم شدن می توان سایر نخ دوزی ها را دور این بست ها انجام داد. بست در جاهایی که نیم دایره است و یا در جاهای نوک تیز باید به صورت مستقیم دوخته شود .

علاوه بر این در مکان هایی که قرار است گلدوزی انجام شود می توان این فاصله را بیشتر نمود تا به این نحو محل دقیق بست مشخص نشود و دوخت زیباتری ایجاد می شود .

این کار باعث می شود که نخ اتصال محکم تری به پارچه داشته باشد و به این ترتیب دوخت و ماندگاری رومیزی پته بیشتر می شود .

به عبارتی بست زدن باعث می شود که کوک های بلند بر روی پارچه قرار بگیرند و کاملاً به آن محکم شوند .

هنگام کوک زدن باید ابتدا چند میل برگشته و از سمت راست نسبت به خارج کردن کوک سوزن اقدام نمود .

 

جنس رومیزی چهار بوته پته

رومیزی چهار بوته پته علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به فضا می دهد.از میز نیز محافظت می کند.شال و پارچه ای که در تولید رومیزی چهار بوته پته به کار می رود .

نقش مهمی در زیبایی و ماندگاری این رومیزی دارد.روی این پارچه ها طرح و نقش های زیادی به کار رفته است .

اما طرح چهار بوته آن زیبایی خاصی دارد و مشتریان زیادی دارد.شال پته از بهترین پارچه هایی است که برای طراحی انواع رومیزی از آن استفاده می کنند .

شال پته در عین سادگی امکان طراحی یک رومیزی زیبا و کاربردی را ایجاد می کند.رومیزی های پته باید به گونه ای طراحی و دوخته شوند .که قابل شستشو باشند .

زیرا رومیزی در معرض رطوبت و مایعات و سایر خوراکی هستند.و احتمال کثیفی آن زیاد است .

باید این رومیزی لکه پذیری آن پایین باشد تا بتوان در مواقع ضروری بتوان رومیزی را شست و شو داد و یا تمیز کرداز نظر بعضی افراد رومیزی وسیله ای ضروری نیست .

 

اما همین رومیزی زیبا میتواند تغییرات بسیار زیبا در تغییر دکور و فضای خانه بدهد و دکوراسیون منزل را جذاب تر کند .

با انتخاب یک رومیزی پته با طرح و نقش بی نظیر می توان به بهتر شدن طراحی داخلی کمک کرد .

قیمت عمده رومیزی چهار بوته پته

محصولات زیبای پته دوزی که بدون شک یکی از قدیمی ترین و زیباترین محصولات صنایع دستی ایران می باشند.و یکی از صنایع دستی های پر طرفدار است که هک در داخل کشور و هم در خارج کشور مشتریان خاص خود را دارد .

مراکز تولید این هنر دستی ظریف، زیبا این محصول را با طرح های متنوع و زیبا با قیمت های مناسب و عادلانه تولید می کنند .

رومیزی پته چون یک کار دست است .نمی توان قیمت خاصی روی آن گذاشت .

چون که قیمت آن بستگی به جنس شال پته و نخ پته و نوع دوخت پته دارد که این قیمت توسط تولید کننده تعیین می شود .

مشتریان می تواند محصول مورد نظر خود را از مراکز فروش پته بدون واسطه خریداری کنند تولید کننده و هنرمند پته دوز انواع کار دست دوز رو میزی های چهار بته پته را در سایزهای مختلف و روی پارچه های مرغوب متفاوت انجام داده است .

و انواع این کار عالی و با کیفیت را در اختیار پخش رومیزی پته قرار داده است. تا انواع این کالا را در صنایع دستی ها در سراسر کشور توزیع و پخش کنند تا تمام دوستداران هنر پته دوزی بتوانند از انواع این کالا دیدن و خریداری کنند .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ به عنوان بهترین تولید کننده این هنر زیبا،تعداد انبوه رومیزی چهار بوته پته را که یکی از محصولات زیبا،بی نظیر و پرفروش پته می باشد را با کیفیت عالی و به صورت عمده این محصول را در اختیار تمام مشتریان قرار داده تا با قیمتی مناسب انواع این کار را خریداری کنند .

 

مراکز تولید کننده رومیزی چهار بوته پته

به طوری کلی انتخاب یک رومیزی با سایز و ابعاد درست و صحیح ،ظاهری زیبا به میز می دهد و باعث بهتر شدن و زیباتر شدن دکوراسیون منزل می شوداز آن جا که مراکز تولید پته رومیزی چهار بوته پته را در ابعاد گوناگون طراحی می کنند .

تنوع رومیزی از لحاظ ابعاد و سایز بسیار بالا است .

به همین دلیل مشتریان می توانند با توجه به سایزها و ابعاد متنوع رومیزی ،یک رومیزی مناسب و شیک برای منزل خود انتخاب کنند.مرکز تولید کننده پته،رومیزی چهار بوته پته ، (این ملزومات دکوراتیو) را با بهترین جنس پارچه طراحی می‌کند تا ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و با استفاده مکرر یا شست و شو، رومیزی کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست ندهد .

برای تولید انواع رومیزی چهار بوته پته، از پارچه و طرحهای مطابق با سلیقه و فرهنگ ایرانی نیز استفاده می‌شود و این امر موجب شده بتوان از رومیزی چهار بوته پته به عنوان دکوراسیون کلاسیک و سنتی نیز استفاده کرد .

برای مثال رومیزی پته ،ساتن ، ترمه و حریر با این نوع دکوراسیون هماهنگ است . پس به طور کلی می توان گفت که ،تولید رومیزی چهار بوته پته با استفاده از پارچه‌های پشمی،نانو انجام می شود اما جنس پارچه پشمی چون از پشم خالص گوسفند است از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار است .

رومیزی چهار بوته پته از مدلهای شیک و مدرن رومیزی است که با فضاسازی و دکوراسیون مدرن سازگاری بیشتری دارد و در طرحها و رنگهای متنوعی ارائه می‌شود .

عرضه مستقیم رومیزی چهار بوته پته

روش پخش به صورت مستقیم و بی واسطه رومیزی باعث می شود که علاقه مندان به این محصول برای خرید آن به واسطه ها مراجعه نکنند و با ارتباط مستقیم با عرضه کننده این محصول آن را با پایین ترین نرخ ممکن خریداری نمایند پخش رومیزی چهار بوته پته به صورت مستقیم توسط عرضه کننده رومیزی پته در بازار انجام می شود و کسانی که در زمینه فروش انواع صنایع دستی دارای فروشگاه هستند و یا صادرات این محصول به کشورهای دیگر را انجام می ‌دهند می ‌توانند به صورت عمده این رومیزی بسیار زیبا را خریداری کنند .

پخش مستقیم این محصول از طریق همین سایت انجام می ‌شود و خریداران می ‌توانند با مراجعه به این وب سایت انواع طرح ها و رنگ های مختلف این رومیزی را مشاهده کرده و از میان آنها گزینه های مورد نظر را انتخاب کنند تا پس از تایید نهایی در اولین فرصت برای آنها ارسال شود .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]یکی ازپرفروش ترین محصولات پته رومیزی چهار بوته می باشد.این رومیزی نقش مهمی در زیبایی رومیزی و تزئین دکوراسیون منزل دارد. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا