پته

سفارش جانماز پته ی سبز و قرمز

بسیاری از افراد برای اقامه نماز از جانماز استفاده می کنند.جانماز انواع مختلفی دارد و در طرح های متنوع ،ابعاد متفاوت تولید می شود.تنوع جنس های آن هم نیز بسیار زیاد است .

مصرف کننده ها با هر سلیقه و نظری می تونند نمونه های مختلف جانماز را خریداری کنند .چون که رنک و جنس و طرح های مختلفی این محصول دارد.یکی از نمونه های جانماز که خیلی زیبا و سنتی می باشد .

مدل پته دوزی شده است که دارای کیفیت خوبی است.و مشتریانی که علاقه مند به هنرصنایع دستی هستند، بیشتر این نوع جانماز را انتخاب می کنند.این محصول اغلب با رنگهای شاد و زیبا به بازار عرضه می شود .

به دلیل طرح های زیبا و جذابی که دارد باعث افزایش تقاضا در بازارهای داخلی شده است .

بیشتر جانمازهای پته به شکل مستطیل شکل هستند که هر یک بر اساس ابعاد مختلفی تولید می شوند.به طور کلی هنر پته دوزی یکی از هنر های بسیار بی نظیراز شهر کرمان است .که نقش های زیبایی را کنار هم قرار می دهند و طرح های بی نظیر و شیک را تولید می کنند .

بسیاری از افراد برای تهیه جهیزیه عروس از جانمازهای پته دوزی استفاده می کنند. علاوه بر کیفیت بالایی که در این محصول لحاظ شده است قیمت های بسیار مناسب برای آن در نظر گرفته شده تا همه افراد بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند و به استفاده از آن بپردازند .

تولیدکنندگان بسیار زیادی جهت تهیه جانماز پته وجود دارند .

که از برندهای بسیار محبوب و مطرح برخوردار می باشند، شما می توانید با خرید عمده این محصول هزینه‌ های خود را کاهش داده و به سود بسیار خوبی دست یابید .

این روش برای فروشندگان و خرده ‌فروشان بسیار مناسب است و می‌توانند به واسطه آن سود خوبی را از آن خود کنند؛ تمامی محصولات در سلامت کامل به محل مورد نظر در اقصی نقاط کشور ارسال می‌شوند .

ارسال کالا با اولین زمان انجام می شود و مشتریان می توانند در کمتر از چند روز به آن دسترسی داشته باشند .

 

فروش جانماز سبز پته هشت رنگ

جانماز پته بیشتر در رنگهای سبز،قرمز و سفید در بازار وجود دارد. تمامی جانماز ها مشتریان خاص خودشون را دارند. یکی از صنایع دستی ارزشمند و زیبای کشورمان جانماز پته سبز است .

که با دستان هنرمند و توانای زنان کرمانی بافته می شود، این محصول با توجه به طرح ها و نقوش جذاب و متنوعی که دارد .

به عنوان یکی از جذاب ترین جانمازهای تولید شده در کشور شناخته می شود، شرکت تعاونی پته ی هشت رنگ جانماز پته سبز مربع و انواع این محصول را با کیفیتی منحصر به فرد با نقشهای خیال انگیز به صورت عمده ارائه کرده است .

نحوه سفارش گیری و اطلاع از قیمت های ویژه جانماز پته به شکل غیر حضوری انجام می شود .

یکی از ویژگی های جانماز سبز پته جنس پارچه ای است که به عنوان شال پته در نظر گرفته می شود، اصولا جنس پارچه مورد استفاده در پته دوزی غالبا ابریشمی بوده و جزو مرغوب ترین پارچه های بکار رفته در این مورد می باشد، جانماز پته سبزمعمولا به شکل مربع تولید شده و یک پته جلد قرآن هم همراه با آن وجود دارد که ابعاد آن تقریبا ۵۰ سانتیمتر است وکه نقشهای روی آن هماهنگ با طرح جانماز می باشد .

روی جانماز پته با استفاده از سوزن های مخصوص بخیه های رنگی و نقشهای زیبا اجرا می کنند .که از نظرطراحی متفاوت هستند .اما اصولا زمینه کار به رنگ سبز در نظر گرفته می شود.چون که رنگی محبوب و پرطرفدار در بین مسلمانان تلقی می شود، معمولا روی حاشیه جانماز پته کار بیشتری انجام می شود که جذابیت آن را دو برابر می سازد .

قیمت فروش جانماز پته سبز را می توانید از طریق مرکز تخصصی پته هشت رنگ که توزیع کننده جانماز پته می باشد به راحتی استعلام کنید، در سایت تخصصی این فروشگاه می توانید تمام نمونه های جانماز پته را مشاهده کرده و از لیست قیمت آنها مطلع شوید .

جانماز پته ارائه شده همه جزو بهترین و مرغوب ترین نمونه های این محصول بوده و از نظر کیفی درجه یک و اصل می باشند .

 

فروش جانماز قرمز پته هشت رنگ

در تهیه ی بسیاری از محصولات نساجی و پوشاک جانماز پته قرمز اصل بیشتر به چشم می خورد .

زیرا که از جلوه ی خاصی برخوردار است و استحکام بیشتری نسبت به ابریشم دارد.در شستشو دچار آب گفتگی نمی شود.نسبت به جانماز ترمه قیمت مناسب تری دارد .

این جانماز در طرح ها و نقشهای متنوعی در بازار وجود دارد.جانماز پته قرمز با نقش های متنوع و زیبایی که دارد با به صورت کاملا سنتی در به دست هنرمندان عزیز دوخته می شود.شال این پته ضخامت بالایی دارد .

با تمامی پوست ها سازگار است.و وموجب آلرژی یا حساسیت نمی شود.و ماندگاری بالایی دارد. پارچه ترمه برای نماز خواندن در تابستان نیز بسیار مناسب می باشد .

محصولات نخی از پوشاک بسیار مهم و پرمصرف در بین بانوان است که از انواع آن می توان به جانمازی مجلسی را نام برد .با شستن جانماز پته قرمز قد آن کوتاه نمی شود .

دچار آب گرفتگی نمی شوند.چونکه الیاف آن از جنس نخ بوده که طبیعی است و با تمام پوست ها سازگار است .

مدل های متنوع آن همیشه باعث جذابیت بیشتر این جانماز شده است.جانماز پته قرمز در سراسر کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می شود .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز این جانماز را با بهترین شال و نخ و با زیباترین دوخت تولید میکند و با نازلترین قیمت به بازار عرضه میکنند .مشتریان عزیز می توانند برای خرید این محصول با کارشناسان فروش این شرکت در تماس باشند .

و همچنین تمامی محصولات از برندهای سازنده مربوط جمع آوری شده است. و با کیفیتی که در آن لحاظ شده رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. خریداران عزیز می توانند برند های اصلی را به واسطه فروشندگان در مراکز فروش این سایت تهیه نمایند .

در سایت تخصصی پته هشت رنگ جانماز قرمز پته به صورت عمده عرضه می شود.با توجه به کیفیتی که محصول دارد .

قیمت مناسبی برای این محصول لحاظ شده است تا هه افراد بتوانند برای تهیه ی آن اقدام کنند.و نیز این محصول تنوع زیادی از نظر مدل و بسته بندی دارد.و در نهایت مشتریان با انتخابات زیادی روبرو هستند .

خرید مستقیم جانماز پته قرمز در سراسر کشور با نازلترین قیمت صورت می پذیرد که مشتریان می توانند جهت خرید آن با کارشناسان فروش در این شرکت  تماس بگیرند لذا تمامی محصولات از برند های سازنده مربوط جمع آوری شده است .

با کیفیتی که در آن لحاظ شده رضایت مشتریان را به دنبال داشته است .

 

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]قیمت انواع جانماز های پته دوزی بستگی به موارد مختلفی دارد.. یکی از مهم ترین آن ها طراحی و کیفیت محصول است، که تاثیر مستقیم روی قیمت محصول می گذارد. از طرف دیگر مواردی مثل مرکز عرضه کننده و حجم خرید هم می توانند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت داشته باشند.مواردی مثل نحوه خرید می تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم روی قیمت محصول اثر بگذارد.این خرید می تواند به صورت سنتی و یا به صورت سنتی انجام گیرد.روش مدرن مانند خرید و فروش به صورت غیر حضوری می باشد. که به دلیل عدم محدودیت هایی مانند مکان و زمان می تواند برای خریدار راحتی بیشتر ایجاد کند و از طرف دیگر می تواند سبب کاهش هزینه تمام شده برای خریدار شود. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا