پته

خرید ویژه پته هشت رنگ دور دوزی شده

خریداران برای خرید ویژه پته هشت رنگ دوردوزی شده می‌توانند به فروشگاه‌ های فروش انواع مختلف از پارچه ‌های سنتی مراجعه کنند و این محصولات را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده نمایند و بر اساس سلیقه خود آنها را انتخاب کنند. فروش پته نگینی و پته مشکی توسط فروشندگان بزرگ این محصولات با تخفیفات ویژه باعث شده تا میزان فروش این محصولات چندین برابر گردد و خریداران این کالاها را در حجم انبوه خریداری نمایند و خرید با قیمت مناسب داشته باشند.

خرید ویژه پته هشت رنگ دور دوزی شده

مشخصات ظاهری بهترین پته اصیل

مشخصات ظاهری بهترین پته اصیل پته اصیل که با استفاده از بهترین نخ های پشمی بر روی پارچه های ضخیم تهیه می‌شود، دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیادی می باشد که از مشخصات ظاهری آنها باید به رنگ های بسیار زیبا درون این محصولات اشاره نمود که طرح و نقشه های متعدد، با استفاده از نخ های رنگی بر روی این کالاها قرار می‌گیرد و زیبایی چشم نوازی را به وجود می‌آورند.

از دیگر مشخصات ظاهری این پته ‌ها ظرافت در دوخت آنها است که با استفاده از سوزن های مخصوص این کالا را تولید می ‌کنند و دوخت آن ها بسیار ظریف می باشد. معمولا این نوع درجه یک از این کالاها دوردوزی شده هستند که توسط دست بانوان هنرمند در این زمینه دوردوزی می ‌شوند و ماندگاری آنها زیاد است.

در قسمت پشت پته های اصیل پارچه ای از جنس ساتن قرار می‌گیرد که تمیزی این کالا را چندین برابر نموده و ماندگاری آنها را افزایش می دهد.

تامین کنندگان پته هشت رنگ نگینی

تامین کنندگان پته هشت رنگ نگینی تامین کنندگان پته هشت رنگ نگینی عموماً این محصولات را از تولید کنندگان آنها به صورت مستقیم خریداری می‌کنند و این کالاها را هم اینترنتی و هم حضوری به فروش می‌رسانند. امروزه بیشتر فروشندگان پته هشت رنگ برای دسترسی راحت تر به این محصولات با راه اندازی سایت های فروش پته موجب تحقق در فروش بیشتر این محصولات گردیده اند.

باید بدانید که وجود سایت‌ های متعدد باعث صادرات گسترده این کالاها به بازارهای جهانی هم شده است. در سایت های معتبر عرضه انواع پته هشت رنگ قیمت انواع مختلف از این کالاها بسیار ارزان بوده و تنوع در طرح و رنگ این کالاها زیاد است‌ ضمنا باید عنوان شود افرادی که تمایل به خرید عمده از این سایت ها دارند، می‌توانند محصولات خود را با کیفیت تضمین شده و قیمتی عالی تهیه نمایند و خرید با کیفیت بالا داشته باشند.

همانطور که خود مستحضر هستید پته هاجزء محصولات سنتی می باشند که برای تولید برخی کالاها استفاده می‌شوند و تقاضا برای خرید آن ها بالا است، به همین دلیل هم فروش این کالاها سود زیادی به همراه می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا