پتهپته لیوان

خرید ویژه پته لیوان کوچک در تهران

در حال حاضر امکان خرید پته لیوان به صورت ویژه در تهران فراهم شده است؛ این پته ها در ابعاد مختلف تولید می گردند؛ اما به نظر می رسد که پته لیوان کوچک، طرفداران بیشتری داشته باشد. شایان ذکر است که تهران، قطب اقتصادی بسیار مهمی به شمار رفته و به دلیل این مسئله خرید و فروش ویژه صنایع دستی استان های مختلف در آن رواج دارد؛ پته نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با تنوع بالایی در تهران خریداری می شود.خرید ویژه پته لیوان کوچک در تهران

انچه باید در هنگام خرید پته بدانیم

انچه باید در هنگام خرید پته بدانیم پته یا پته دوزی را می توان یکی از مهم ترین هنرهای اصیل و سنتی استان کرمان دانست؛ این هنر نوعی از سوزن دوزی است که با استفاده از نخ های رنگی بر روی پارچه پشمی انجام می شود؛ در واقع با استفاده از پته، طرح و نقش های رنگی بر روی پارچه دوخته شده و کل یا بخش اعظم پارچه با نخ رنگی پوشیده می شود.

با توجه به آنچه در بالا بیان شد؛ در هنگام خرید پته قبل از هر چیز باید به جنس پارچه و نخ های به کار رفته توجه نمود. به طور کلی پته های اصل از الیاف و رنگ های طبیعی تولید شده و ماندگاری بالایی دارند؛ همچنین در هنگام انتخاب و خرید پته باید به نوع، کاربرد و نقش و رنگ آن دقت کرد. به عنوان مثال در اینجا از پته سفید و پته گل نام می بریم که به نوبه خود اقسام گوناگونی دارند.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید پته باید مد نظر قرار گیرد؛ تناسب طرح و رنگ محصول با دکوراسیون است؛ خوشبختانه در حال حاضر انواع محصولات پته با تنوع بالا و طرح های جدید در بازار موجود می باشند.

عمده فروشی پته لیوان رنگی

عمده فروشی پته لیوان رنگی عمده فروشی پته لیوان رنگی، یکی از جالب توجه ترین محصولات حوزه خود را عرضه می کند. لازم به ذکر است که به طور کلی واژه پته، اغلب مردم را به یاد لوازمی مثل رومیزی، روبالشی و مواردی از این قبیل می اندازد؛ در حالی که این هنر ارزشمند را می توان بر روی لوازم گوناگون پیاده کرد که یکی از آنها پته لیوان است.

در حال حاضر پته لیوان رنگی یکی از محصولات مهم عمده فروشی های پته به شمار می رود؛ لازم به توضیح است که پته لیوان ممکن است؛ از نوع دور لیوانی یا زیر لیوانی باشد که هر کدام از اینها در ابعاد و مدل های گوناگون طراحی و تولید شده و طرفداران خاص خود را دارند. ناگفته نماند که مراکز فعال در حوزه فروش عمده پته لیوان، علاوه بر تنوع رنگ و طرح به مناسب بودن قیمت محصولات خود نیز توجه ویژه دارند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نحوه خرید کردن ازشون خیلی اسون بود ممنون از شما به خاطر احترامی که به خریدار می زارین سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا