پتهپته پشتی

خرید مستقیم پته پشتی سفید

خرید مستقیم پته پشتی سفید به صورت گسترده در سراسر کشور انجام می‌شود. انواع پته را میتوانید در مراکز فروش این محصول مشاهده نمایید و با قیمتهای بسیار مناسب آنها را خریداری نمایید. فروش عمده این محصول در کشور از رونق بسیار خوبی برخوردار می‌باشد چون که تا حد چشمگیری نرخ ها را کاهش می دهدو خریداران می توانند به راحتی این محصول را با قیمت های پایین تر خریداری نمایند. پته سنتی در طرح ها و ابعاد مختلفی در بازار به فروش می‌رسد.

خرید مستقیم پته پشتی سفید

معرفی مدل های مختلف پته اصیل

معرفی مدل های مختلف پته اصیل پته اصیل یکی از هنرهای دست می باشد که به وسیله هنرمندان کشورمان انجام می شودکه تمامی آنها با کوک و بخیه دوخته می شود و دارای نخ های بسیار رنگارنگی می باشد که توانسته پته را به یک هنر اصیل تبدیل نماید هنگام شستن این پته ها باید بسیار با احتیاط عمل نمود چون کاملاً بافتی ظریف دارد و ممکن است آسیب ببیند.

در کشور ما این پته ها دارای طرح ها و مدل های بسیار زیادی می باشد که بیشترین طرح ها در مناطق مختلف کشورمان به خصوص کرمان بسیار رایج می باشد یکی از نمونه‌های بسیار معروف این پته ها شمسه دوزی و صرفه دوزی می باشد که دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم می باشد و امروزه در موزه ها نیز از این اثر بسیار دیده می شود و کارکرد این محصول شبیه گلدوزی می باشد.

در شهرستان های جنوبی این محصول بسیار نقش های زیبا و متنوعی دارد که با نظم های بسیار بالا دوخته می شوند و رنگ هایی که در این پته ها استفاده می شود بسیار با همدیگر تطابق دارند و توانسته یک نقش و طرح بسیار زیبایی را ایجاد نمایید همچنین یکی از زیباترین مدل های پته امروزه رومیزی های بسیار زیبا می باشد که دارای کاربردهای بسیار فراوانی می باشد.

تولیدکنندگان انواع پته پشتی سفید

تولیدکنندگان انواع پته پشتی سفید تولید کنندگان انواع پته پشتی سفید این محصولات در انواع مختلف تولید می کنند و توانستند به راحتی نیاز مشتریان را برآورده سازند. این محصول در بازار با کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه می‌شود و قیمت آنها نیز به دلیل جنس و نوع دوخت آن متفاوت می باشد.

خریداران اگر می خواهند با کمترین قیمت این محصول را خریداری نمایند می توانند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند به این صورت که ابتدا اطلاعات لازم را از نمایندگی‌های فروش کسب نموده و سپس برای خرید خود اقدام نمایند. اگر بخواهید مرغوب‌ترین این محصول را تهیه نمایید باید حتماً مراکزفروش معتبری را انتخاب نمایید چون که در تولید محصولات با کیفیت از افراد بسیار متخصصی کمک گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا