پتهپته فنجان

خرید مستقیم پته فنجان درجه یک

این روزها پته به عنوان یک وسیله تزئیناتی در بین مردم جای به خصوصی پیدا کرده است و بازار فروش آن رونق زیادی گرفته است و از طرفی خرید مستقیم پته فنجان این امکان را به مشتریان می دهند که این محصول درجه یک را با قیمت مناسب خریداری نمایند ، تولیدکنندگان پته سرویس آشپزخانه این محصول را به صورت انبوه برای فروش ، تولید و عرضه می‌نمایند ، قیمت پته تحت تاثیر است از قیمتهای عریض یا شال،نخ ،تراکم طرح و نوع دوخت و گلدوزی آن می‌باشد ، اما در خرید مستقیم و بی واسطه ، این محصول برای مشتریان ارزانتر و مناسب تر تمام می شود.

خرید مستقیم پته فنجان درجه یک

معرفی مدل های مختلف پته درجه یک

معرفی مدل های مختلف پته درجه یک پته دوزی یکی از هنرهای زیبا و اصیل در ایران می باشد که این هنر را زنان و دختران با سلیقه انجام می دهند که با ذوق و سلیقه تمام با استفاده از پارچه عریضه و نخ های پشمی رنگارنگ انواع و مدلهای مختلف پته را تولید و روانه بازار فروش میکنند.

پته در مدل های متنوع و مختلفی تولید می‌شود با کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله : پته رومیزی ، جای دستمال کاغذی ، پته سطل ،جای سجاده نماز ، پته داخل ویترینی ، رو اپنی ،روی میزی خاطرات ، پته میز عسلی ، جای زیورآلات ، پته ساعت و پته تابلو ، پشتی ، زیرانداز ،کناره ، پشتی و بالش زیر دستی ، کوسن ، پته سرویس آشپزخانه ، پرده و روی تختخوابی در سایز های مختلف .

پته سرویس آشپزخانه خود شامل : پته فنجان , قندان ،سینی ، پته روی سماوری ، جا قاشقی ، زیر بشقابی ،دستگیره و پیشبند ، زیر سفره ها در طرح ها و اندازه های مختلف می‌باشد.

تولیدکنندگان و پته دوزان با سلیقه و هنرمند ، پته را با طرح ها و نقشه ها و گلدوزی های مختلف و متنوعی تولید و روانه بازار فروش میکنند ،نقش هایی از جمله: گل و بلبل ، حوضچه درخت ، ترنجدان ، شکوفه و بازوبند و و گلدوزی هایی همچون خط دوزی ، متن دوزی و برگ دوزی و گلدوزی می باشد.

فروشنده پته فنجان به صورت اینترنتی

فروشنده پته فنجان به صورت اینترنتی امروزه بانوان با سلیقه به دکوراسیون و چیدمان منزل خود بسیار اهمیت می‌دهند و به همین علت از وسایل تزیینی و زیورآلات بیشتری برای منازل خود استفاده می‌کنند و در این بین خرید اینترنتی پته تزئینی را به آنها توصیه می‌کنیم که به زیبایی خانه های آنها می‌افزاید.

فروش اینترنتی پته این امکان را به مشتریان میدهد که این محصولات درجه یک را با خیالی آسوده و راحت با بررسی تنوع و با توجه به نیاز و سلیقه خود خریداری نمایند ،فروش اینترنتی پته فنجان و سرویس آشپزخانه ، پل رابطی بین تولید کننده و خریدار و بدون واسطه می‌باشد که مشتریان می توانند پته های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا