پتهپته رومیزی

خرید عمده پته رومیزی شش ضلعی

پته رومیزی شش ضلعی یک رومیزی شیک و به صورت سنتی و دست ساز است که جنس این پته ها از جنس پشم می باشد که امروز از این پته های شش ضلعی استفاده زیادی می شود. طرح های پته رومیزی شش ضلعی الهام گرفته از طبیعت است. برای زیباتر شدن این رومیزی ها از دوخت بسیار متنوعی استفاده می‌شود تا زیبایی این رومیزی را چند برابر کند. این پنکه های رومیزی شش ضلعی را برای تزیین و زیباتر شدن خانه استفاده می شود.

خرید عمده پته رومیزی شش ضلعی

نحوه شستشوی انواع پته رنگی

نحوه شستشوی انواع پته رنگی بعد از خرید پته رنگی باید آنها را شستشو داد، زیرا جنس آن از پشم طبیعی است و برای برطرف کردن بوی بد پشت آن را باید شست و شو داد و همچنین برای جذب نشدن حشرات به پته باید آن را بشوییم. در ادامه به چند نمونه از نحوه شستشو انواع پته رنگی می پردازیم.

برای شستشوی این پته های رنگی ابتدا باید کمی مایه یا صابون رنده شده را درون آب سرد تر می کنیم سپس پته را درون آن خیس می کنیم تا کاملاً پته خیس بخورد، و سپس پد را درون آب به آرامی به هم میمالیم و چندین بار می چرخانیم تا تمیز شود سپس چندبار درون آب برای آبکشی فرو میبریم تا آب وقتی که آب آن زلال شود. برای خشک شدن سریع می توانید آنرا درونه خشک کن لباسشویی قرار دهید تا آب آن کاملا گرفته شود و در آخر این پته به صورت نمناک است که آن را باید در فضای باز و آزاد پهن کنید تا خشک شود.

امروز طرح های متنوعی وجود دارد که به دلیل سنتی و زیبا بودن طرح و رنگ آن بیشتر مردم برای زیبایی خانه خریداری می کنند. این پته به دلیل خاص بودن و تنوع بودن آن مخاطبان زیادی را نسبت به خود جلب کرده و همچنین باعث شده صادرات پته به کشورهای همسایه نیز داشته باشیم.

مرکز صادرات پته رومیزی شش ضلعی

مرکز صادرات پته رومیزی شش ضلعی شما عزیزان می توانید به دو صورت این پته رومیزی شش ضلعی را از ما خریداری کنید. می‌توانید به صورت حضوری که از نزدیک تره و نقش آن را ببینید و بعد خریداری کنید و هم می‌توانید به صورت آنلاین و تلفنی خرید خود را ثبت کنید. اگر شما می‌خواهید پته را به صورت عمده خریداری کنید ما می توانیم در سایت مان به شما کمک کنیم تا خیلی راحت و بدون واسطه و با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید از مشاورین ما در سایت کمک بگیرید تا خریدی آسان و بدون مشکل داشته باشید. در مراکز ما پخش مستقیم پته رومیزی شش ضلعی صادراتی صورت گرفته که همین امر باعث حذف واسطه ها و دلال ها شده، و همچنین باعث شده قیمت این پته ها کاهش پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا