بالشت پته صادراتیپته

خرید اینترنتی بالشت لوله ای

فروش بالشت لوله ای پته

بالشت لوله ای یا همان متکا به شکل استوانه ای و سفت است. بالشت لوله ای یا متکا مدل سنتی بالشت است .

این بالشت ها سخت و نیمه محکم هستند به همین دلیل به راحتی نمی گیرند .

و برای ما ایرانیان یاداور اصالت و فرهنگ ایرانیان است .

به همین دلیل مورد استقبال مردم قرار کرفته است .

رویه ی این بالشت ها از پته درست شده است و داخل آن را الیاف مصنوعی و الیاف گیاهی پر می شود .

ارتفاع این بالشت ها اصولا”بیشتر از بالشت های دیگر است.ولی به خاطر اینکه در طولانی مدت به خاطر ارتفاع زیادی که دارد به گردن و ستون فقرات برای خواب مناسب نیست .

پس این بالشت ها خیلی برای خواب مناسب نیستند و بیشتر جنبه تکیه گاه دارند .

هم در گذشته و هم در حال از این طرح سنتی و اصیل بسیار استقبال شده است .

این بالشت ها به خاطر شکل خاص ظاهریش هم در ایران و هم در آسیای شرقی بسیار رایج و پر طرفدار است.و یکی از کالاهای صادراتی است .

بالشت لوله ای پته بیشتر جنبه ی تز ئینی دارد و در تزئین منازل ، تکیه گاه های تخت های رستوان های سنتی ومکان هایی با فضاهای محلی استفاده می شود .

امروزه هم تولید و دوخت بالشت لوله ای یکی از را های کسب درآمد افراد بومی است .

 

طرح و نقش های بالشت پته

بالشت پته در طرح ها و نقش های مختلفی.مانند کوسن،مربع،لوله ای،نوزادی،بالشت سنتی،نازبالشت و متکا تولید می شود.که هر کدام در موقعیت خاص به کار می رود .

بالشت لوله ای می تواند یک محصول پیشنهادی ویژه برای صادرات باشد .

و بهترین گزینه برای فعالیت تجاری بین المللی محسوب می شود.در حال حاضر موقعیت لازم برای خرید عمده ی این بالشت لوله ای جذاب به وجود آمده است .

استفاده از بالشت پته بزرگ به عنوان پشتی زیبایی خاصی به منزل ها می دهد.بالشت پته با توجه به رنگ بندی ای که دارد.تقسیم بندی متعددی دارد .

پر فروش ترین بالشت ،بالشت سفید و قرمز است.بالشت لوله ای که با پته تولید شده است .

بیشتر جنبه ی دکوری برای خانه هایی دارد که تمایل به حفظ حالت سنتی دارند.این بالشت ها به قدری جذاب هستند که کشورهای خارجی از این محصول برای خرید و استفاده استقبال کردند .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ با تولید بالشتهای لوله ای جذاب توانسته است به صورت اینترنتی شرایطی فراهم آورد .که با بهترین قیمت اقدام به خرید عمده نمایید .

بیشتر افراد به دنبال معتبرترین پخش کننده با بهترین طرح و رنگ بالشت لوله ایِ (متکا) پته هستند .

اگر شما به دنبال بهترین مراکز فروش این محصولات با ارزش هستید و اطلاعات دقیقی در مورد این مراکز ندارید می توانید با مراجعه به وب سایت های تخصصی اینترنتی؛ انواع فروشگاه های حضوری معتبر را شناسایی کنید و نیز سایت اینترنتی فروشگاه های معتیر را پیدا کنید و از افرادی که در این زمینه تجربه دارند .

در زمینه خرید بالشت لوله ای چته مشاوره بگیرید.و همچنین با مراجعه به بروشور و کاتالوگ ها و دفترچه های مربوطه طرح و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید .

با این حال کمک بزرگی به شما ارائه می شود .

انواع ملزومات خواب که یکی از مهمترین مجموعه های مصرفی ایرانیان می باشد .

که توسط مراکز متعددی تولید می شود سرویس خواب شامل تشک های و طبی معمولی ، انواع روتختی ، انواع پتو ، لحاف و ملحفه ها و نیز نازبالشت و بالشت لوبه ای(متکا)می باشد گروه های تولیدی پته ی هشت رنگ بالشت لوله ای پته با بهترین شال و نخ طبیعی و کیفیت عالی را تولید می کنند.

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]متکای پته بالشت لوله ای شکل پته است که به شکل استوانه ای که تقریبا سفت است و به راحتی حالت نمی گیرد.و امروزه تولید و دوخت بالشت لوله ای یکی از راههای کسب و کار امروزی است. دوخت بالش لوله ای پته در طرح و مدل های سنتی، دوباره به یکی از زمینه های کاری شرکت های تولید کننده پته تبدیل شده است به گونه ای که انواع بالش با طرح و مدل ها در حال دوخت می باشند.بعضی از سایت های فروش این بالش ها بصورت مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط و این کالا را بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان میرساند . فروشگاه اینترنتی پته هشت رنگ با تولید و عرضه مستقیم انواع بالش های سنتی پته، موقعیت مناسبی برای خرید عمده در جهت فعالیت های صادراتی به وجود آورده است. می توانید جهت خرید انواع بالشت پته ، سفارشات خود را با تیم فروش شرکت پته هشت رنگ در میان گذارد.حجم سفارشات شما به عنوان یکی از شاخصه هایی می باشد که برروی قیمت های تمام شده تاثیر می گذارد. به همین منظور ضمن تماس خود می توانید اطلاعات کاملی در خصوص نحوه سفارش و قیمت ها می توانید کسب نمایید. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا