پتهپته قندان

خرید ارزان مرغوبترین پته قندان بزرگ

پته قندان بزرگ از نمونه پته های محبوب و ارزشمندی است که به دلیل زیبایی شکل ظاهری آن، توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب نماید که تمایل به خرید آن داشته باشند.

در واقع با خرید ارزان مرغوبترین پته قندان بزرگ، افراد زیادی می توانند از این هنر زیبا بهره مند گردند و این هنر اصیل ایرانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار عموم مردم در سرتاسر ایران قرار گیرد..

خرید ارزان مرغوبترین پته قندان بزرگ

نحوه بافت انواع پته بزرگ

نحوه بافت انواع پته بزرگ در حقیقت بافت پته از هنرهای اصیل ایرانی بوده و از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و برای اجرای آن هم فقط به پارچه، نخ های پشمی رنگی و سوزن مخصوص پته دوزی یا به اصطلاح پته بافی نیاز خواهیم داشت.

از این رو در این بخش برای آشنایی بیشتر با این هنر زیبا و دل نشین مراحل نحوه بافت انواع پته بزرگ که برای پته رومیزی مناسب است را شرح خواهیم داد.

  • در ابتدا برای پته بافی باید طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی کاغذ پیاده سازی نمایید.
  • سپس طرح پرینت شده بر روی کاغذ را باید بر روی پارچه منتقل کرده و دور تا دور آن را با مداد سیاه پر رنگ کنید.
  • حال نوبت به دوخت طرح های مختلف بر روی پارچه می باشد. به گونه ای که برای خطوط صاف باید از تکنیک دور دوزی استفاده کرده و تمام خطوط اطراف طرح را از طریق ساقه دوزی یا کوک دور دوزی کنید.
  • برای پر کردن برگ ها هم باید از دو نوع دوخت پتک مورب یا مربع استفاده کرده و خانه های خالی را از طریق این دوخت پر کرد. دوخت برگ ها را هم می توان با بخیه های شویدی بلند و کوتاه انجام داد.
  • پس از اتمام کار هم باید نخ های اضافه از پشت کار را چیده و کاملا مرتب نمود.
  • در انتهای پته دوزی هم باید پارچه را با آب سرد و پودر مخصوص رختشویی با دست بشویید و پس از خشک شدن به صورت غیر مستقیم و با دمای پایین اتو بزنید.

تولید عمده پته قندان ارزان

تولید عمده پته قندان ارزان

همان طور که می دانیم پته قندان در میان سایر محصولات مشابه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و علاقه مندان به هنرهای دستی و سنتی ایران تمایل زیادی به خرید پته قندان خواهند داشت.

به گونه ای که تولیدکنندگان این محصول با استفاده از مواد اولیه باکیفیت، طراح های زیبا و تولید عمده پته قندان ارزان می توانند گامی در ارائه این محصول در کلیه نقاط کشور بردارند و زمینه ای را فراهم آورند تا امکان خرید برای علاقه مندان به هنر پته دوزی فراهم گردد و افراد محصول مورد نظر خود را در بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا