پتهپته نگینی

تولید عمده پته نگینی صادراتی

پته دوزی از هنر سوزن دوزی روی پارچه با نخ های ابریشمی و پشمی می باشد که توسط زنان هنرمند کرمانی به زیبایی و بطور خلاقانه و با ظرافت خاصی دوخته می شود. پته نگینی از هنرهای اصیل استان کرمان می باشد. پته نگینی در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متنوع تولید می شود. در حال حاضر تولید عمده از انواع پته نگینی در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف با بهترین کیفیت جهت خرید و فروش و صادرات در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

تولید عمده پته نگینی صادراتی

معرفی انواع پته تزئینی صادراتی

معرفی انواع پته تزئینی صادراتی پته تزئینی در انواع مختلف تولید و جهت صادرات به بازار عرضه می گردد. از رومیزی های کوچک گرفته تا رومیزی های پته بزرگ، رومیزی ه ای به شکل بیضی، گرد، چهار گوش یا مثلثی و… سجاده، جانماز پته دوزی شده، به عنوان جلد قرآن، جا دستمال کاغذی، کوسن، رو بالشتی، رو تختی، رویه پشتی، بقچه، پته دوزی بروی انواع کفش، لباس، کیف و…

در این بین صادرات انواع رومیزی، کوسن، جا دستمال کاغذی رونق بیشتری دارد که این کار به رونق اقتصادی کشور نیز کمک فراوانی می کند.

پته دوزی در نقش ها مختلفی دوخته می شود این نقش ها ریشه در فرهنگ کشور دارد و هر کدام دارای مفاهیم خاصی هستند. نقش بادام و جقه، نقش حاشیه بادامی، نقش قهر و آشتی، نقش بازوبندی، نقش زنبقی، نقش ترنج یا دایره، نقش های درختی و….

از انواع رنگ های پته دوزی می توان به سفید، قرمز، آبی، انابی، نارنجی، سبز، زرد، سرمه ای و… اشاره کرد.

در اینجا باید به این نکته اشاره کرد زمانی که پته دوخته می شود آن را نباید در ماشین لباسشویی انداخت بلکه باید پته را در آب سرد به همراه کمی مایع و یا پودر صابون خیس کرده بعد از چند بار آبکشی و رنگ ندادن آن، پته را خشک کرده و اتو می‌کنیم، به هیچ عنوان پته خیس را نباید آویزان کرد زیرا باعث کش آمدن آن می شود. همچنین اگر از پته برای طولانی مدت استفاده نمی شود باید آن را در جای خشک و خنک، در پارچه سفید به همراه یک صابون معطر نگهداری کرد.

خرید و فروش پته نگینی به صورت عمده

خرید و فروش پته نگینی به صورت عمده از پته نگینی می توان به عنوان یک وسیله زینتی در منزل استفاده کرد و از دیدن آن لذت برد. همچنین به عنوان یک هدیه خاص و متفاوت می توان از پته دوزی نگینی نام برد. برای خرید و فروش پته نگینی به صورت عمده می توان این محصول را از نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده بصورت مستقیم و حضوری خریداری کرد. همچنین این محصولات بصورت غیر حضوری و اینترنتی هم قابل خریداری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا