پتهپته بته جقه

تولید عمده پته بته جقه درجه یک

تولید عمده پته بته جقه درجه یک، در کشور توسط هنرمندان اصیل این محصول انجام می شود که این افراد با دستان هنرمند خود و محصولات را تولید می‌کند و آن‌ها را به صورت عمده با قیمت مناسب به فروش می رسانند. در واقع پته دوزی از هنرهای بسیار محبوب و زیبا بوده که سالانه با استقبال خرید خوبی از متقاضیان ایرانی و خارجی قرار می گیرد افراد می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه های فروش این محصول نمونه های مختلفی را تهیه کنند.

تولید عمده پته بته جقه درجه یک

دو مدل پرطرفدار پته اصیل

دو مدل پرطرفدار پته اصیل

پته‌دوزی به هنر اصیل ایرانی گفته می‌شود که معمولاً روی یکسری پارچه های خاص طرح بته جقه یا گل دوخته می شود. روش پر کاربرد در هنر پته دوزی بته جقه محراب ترنج میباشد که معمولاً بیشتر از عشایر ایران و افرادی که در مناطق مختلف از استان کرمان زندگی می کنند، به عنوان هنر اصیل ایرانی، آن را به فروش می رسانند. از دو مدل پرطرفدار پته اصیل می‌توان به کوسن های پته دوزی و انواع لباس و رومیزی اشاره کرد.

البته مدل های پر طرفدار پته فقط به کوسن و لباس محدود نشده و روی بسیاری از مانتو، شال، لباس های پشمی و ضخیم، انواع دیوارکوب ها، جلد قرآن، سجاده نماز و… انجام می شود معمولاً نقش و نگاری که در هنرهای پته‌دوزی به کار گرفته می‌،شود در واقع نشان‌دهنده ذوق و هنر فرد بوده که طرح های اصیل و قدیمی باعث می شود طرح مورد نظر خاص و زیبا به نظر برسد

پته دوزی در باغ هنر سخت و بسیار ماهرانه است که باید هر طرح و نقشی که روی آن به کار می‌رود از هماهنگی و نظم خاصی برخوردار باشد و لازم به ذکر است بدانید که این محصولات نیاز به روش های نگهداری خاصی دارد. بنابراین بهتر است به هیچ عنوان آنها را در حالت فشرده قرار ندهید از مواد شوینده ملایم و آب سرد جهت شستشو استفاده کنید

رومیزی ترمه مستطیلی هم طرفداران بسیاری دارند.

توزیع بی واسطه پته بته جقه عمده

توزیع بی واسطه پته بته جقه عمده

توزیع بی واسطه انواع پته رومیزی بزرگ از طریق مجموعه حاضر انجام می‌شود. شما می توانید قبل از خرید محصول از کارشناسان ما مشاوره لازم را بگیرید و توزیع‌کنندگان ما بی واسطه ضمن معرفی محصولات آنها را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش رسانده و همواره همه افراد را به خرید این محصولات فرهنگی تشویق می‌کنند و تا از این طریق به رونق کسب و کار هنرمندان عزیز کمک نمایند.

توجه داشته باشید که این محصولات کاملا دست دوز است از این رو اگر شما هم جزء افرادی هستید که به هنر اصیل ایرانی و محصولات دست دوزی شده علاقه‌مندید همین حالا اقدام به خرید آن با قیمت مناسب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا