پته

تولید انبوه پته صورتی به صورت عمده

پته‌ دوزی یکی از منحصر به‌ فرد ترین صنایع دستی می‌باشد که از گذشته تا به امروز در کشور ما توسط هنر دست بانوان هنرمند در مناطق مختلف کشورمان صورت می‌گیرد. مجموعه ما نیز با تولید انبوه پته صورتی به‌ صورت عمده توانسته‌ است این محصول بسیار زیبا و هنر دست را با قیمتی مناسب و بدون هر گونه واسطه در اختیار خریداران و علاقه‌ مندان به این هنر قرار دهد. در صورتی‌ که تمایل به خرید عمده انواع پته مرغوب و درجه یک را با قیمت رقابتی دارید می‌توانید به سایت اینترنتی شرکت ما مراجعه کنید.

تولید انبوه پته صورتی به صورت عمده

مدل های جدید انواع پته رنگی

مدل های جدید انواع پته رنگی در این بخش به شرح مدل‌های جدید انواع پته های رنگی می‌پردازیم. پته های رنگی در تنوع و کیفیت رنگ بسیار فوق‌ العاده‌ای تولید و در بازار عرضه می‌شوند. تنوع رنگ این محصول این امکان را می‌دهد که افراد با سلایق مختلف بتوانند پته رنگی مورد علاقه خود را سفارش و خریداری کنند. پته با توجه به اینکه توسط نخ‌ های پشمی به‌ صورت رنگ‌ شده و همچنین سوزن دوخته می شود از طرح های متنوعی برخوردار است.

از جدیدترین پته های رنگی می‌توان به پته چهار بوته اشاره کرد که از نقش و طرحی بی‌نظیر و بسیار خاص برخوردار است. این طرح از جدیدترین طرح‌های پته رنگی است که بسیار مورد استقبال و محبوب افراد قرار گرفته‌ است. چهار بته ازجمله نقش و نگار هایی است که دارای چهار دسته گل در چهار گوشه پت نقش بسته‌ است.همچنین در جدیدترین پته رنگی از نگین و تزئینات دیگر استفاده می‌شود که به خیره کننده تر شدن این پته می‌انجامد.

شما می‌توانید از این پته های رنگی جهت تزیین منزل و محل کار خود استفاده کنید. رومیزی‌ های پته از جمله جدیدترین صنایع پته‌دوزی می‌باشد که در مراکز معتبر با قیمتی مناسب با قیمتی مناسب به فروش می‌رساند.

خرید بدون واسطه پته صورتی دخترانه

خرید بدون واسطه پته صورتی دخترانه در مجموعه با سابقه ما می‌توانید خرید بدون واسطه پته صورتی دخترانه را تجربه نمایید. ما از معتبرترین مراکز تولید کننده کارهایی پته‌دوزی در کشور هستیم که هنر بانوان گرامی را به‌ صورت مستقیم و بدون هیچ‌ گونه واسطه در اختیار علاقه‌مندان و خریداران پته‌دوزی قرار می‌دهیم. شما می‌توانید از جدیدترین مدل‌های پته دوزی ازجمله پته ضخیم بسیار زیبا و منحصر به‌ فرد دیدن کرده و سپس با توجه به سلیقه خود آن را سفارش و خریداری نمایید.

با سفارش عمده کارهای پته‌ دوزی می‌توانید از تخفیفات ویژه فروش برخوردار شده و این محصول را با قیمتی اقتصادی خریداری کنید. علاوه بر فروش پته در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات این محصول در خارج از کشور نیز بپردازیم. بسیاری از کشورهای اروپایی و خاورمیانه از مشتریان همیشگی محصولات صنایع دستی ما می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا