پتهپته رومیزی

تولید انبوه پته رومیزی مشکی جدید

با تولید انبوه پته رومیزی مشکی جدید فروش این محصول در بازار صنایع دستی کشور به طور چشم گیری افزایش داشته است.پته های رومیزی یکی از هنرهای زیبا برای دکوراسیون سنتی منازل محسوب می شود که انرژی و زیبای خاصی به منزل و وسایل شما خواهد داد. پته های رومیزی را در شکل ها ، رنگبندی و سایز های متفاوت تولید می کنند و علاقه مندان به صنایع دستی پته دوزی می توانند با توجه به سلیقه رومیزی مورد پسندشان را انتخاب کنند.

تولید انبوه پته رومیزی مشکی جدید

انواع رنگبندی مختلف پته رومیزی

انواع رنگبندی مختلف پته رومیزی پته های رومیزی در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند ‌‌. با توجه به نوع طرح انتخاب شده برای تولید پته رومیزی نخ های رنگی رو ی کار سوزن دوزی می شوند تا در نهایت طرح مورد نظر با سبک رنگ خاص به دست بیاید . در هنگام خرید ، رومیزی پته در رنگبندی های پته سفید ،مشکی ، سرمه ای،آجری، فیروزه ای ، سبز، قرمز، زرد و نارنجی به وفور یافت می شوند.

شما علاقه مندان به صنایع دستی پته دوز و رومیزی های پته می توانید با توجه به دکوراسیون منزل چیدمان وسایل و رنگ بندی لوازم منزلتان از پته رومیزی با رنگ مناسب خریداری کنید تا با چیدمان و رنگبندی منزل شما هم خوانی داشته باشد‌.

رنگ بندی پته دوزی از گذشته های دور تا امروز توسط زنان هنر مند کرمانی با توجه به طرح و نقش مورد نظر با رنگ های بسیار زیبا و دلنشین روی پارچه مخصوص سوزن زنی می شده تا در نهایت یک طرح زیبا و دلنشین ‌‌و خوشرنگ به دست بیاید . پته رومیزی کرمانی یکی از صنایع دستی است که پر از رنگ و انرژی است و استفاده از آن در منزل زیبایی خاصی به دکور منزلتان خواهد داد.

قیمت مناسب پته رومیزی مشکی

قیمت مناسب پته رومیزی مشکی

  • برای تهیه پته رومیزی مشکی قیمت مناسب باید خرید خود را از یک فروشگاه معتبر که هم از لحاظ کیفیت محصول و هم از لحاظ قیمت مناسب و قابل اطمینان باشد خرید خود را انجام دهید. فروش عمده پته رومیزی تاثیر زیادی در کاهش قیمت این محصول خواهد داشت.

در فروشگاه مجازی عرضه پته رومیزی ارزان انواع مختلف این محصول در طرح ها رنگ ها و سایز بندی های مختلف تولید و عرضه می شود .در فروش آنلاین و مستقیم ما به خاطر ارتباط مستقیم شما با تولید کننده اصلی قیمت انواع رومیزی پته بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است .

پته رومیزی سفید و مشکی دو کار بسیار مورد پسند و پر فروش ما هستند همانطور که در بالا اشاره شد تنوع رنگی پته دوزی بسیار زیاد است با این حال شما با مشاوره با کارشناسان فروش می توانید از رنگ های مورد پسند و نظرتان خرید خود. ا انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا