پتهپته بقچه

تولیدکنندگان پته بقچه اصل کرمان

تولیدکنندگان پته بقچه کرمان با عرضه این محصول زیبا و کاربردی در بازار فروش توانستند رونق خوبی را در عرصه تولید و ارائه محصولات پته داشته باشند.پته بقچه یکی از صنایع دستی پته دوزی است که کاربرد های زیادی در امر تزیین و زیبایی منازل دارد .در گذشته بقچه های همراه با جهزیه عروس با پته دوزی تزیین می شد و بسیار زیبا و اصیل بود امروزه هم پته بقچه رنگی و پته ساده طرفداران خود را دارد که این هنر زیبا را برای تزیین میز و اپن خانه استفاده می کنند .

تولیدکنندگان پته بقچه اصل کرمان

انواع پته بقچه اصل را بشناسید

انواع پته بقچه اصل را بشناسید انواع پته بقچه اصیل هنر دست زنان هنرمند کرمان است که با طرح های زیبایی ذهنی یا طرح های آماده روی پارچه های پشمی سوزن دوزی می کنند تا در نهایت یک اثر هنری بسیار زییا خلق کنند . انواع بقچه پته ای در طرح های چهار بته ای، بته جقه یا همان قهر و آشتی و بازو بند در رنگ های آبی ،فیروزه ای ،قهوه ای ،سورمه ای ،سفید ،‌قرمز ،سبز و شتری سوزن دوزی شده و در بازار فروش صنایع دستی عرضه می شود.

پته بقچه اصولا یک رومیزی مربع در ابعاد یک متر در یک متر یا به صورت دایره است که کاربرد آن از گذشته تا به امروز اندکی فرق کرده است. در گذشته های دور بیشتر پته بقچه ها را در بقچه حمام عروس یا پارچه هایی که در جهزیه عروس قرار می دادند تا برای تزیین طاقچه اتاق عروس یا رو رختخوابی کاربرد زیادی داشت اما در روزگار امروز پته بقچه ای را برای تزیین میز و اوپن و تابلو در منزل استفاده می کنند که جلوه و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل می بخشد.

پته بقچه اصل و دوخت هنر مندان کرمانی از پارچه پشمی ضخیم اصلی و نخ های مرغوب و اصل برای سوزن دوزی روی پارچه آماده می شود نوع دوخت زیبا و طرح های بسیار خاص برای نقوش روی کار همه نشان دهنده یک پته بقچه اصل و زیبا است .

سفارش عمده پته بقچه کرمان

سفارش عمده پته بقچه کرمان برای سفارش عمده پته بقچه کرمان می توانید از فروشگاه مجازی ما که عرضه کننده انواع صنایع دستی پته دوزی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب است خرید خود را انجام دهید . در فروشگاه ما تنوع طرح و رنگ بقچه پته بسیار فراوان است که شما می توانید از این هنر زیبا برای زینت بخشیدن به میزهای پذیرایی منازل و دفتر کار تان و یا به عنوان کادو زایمان عیدی و سوغات از آن استفاده کنید.

درفروش ویژه صنایع دستی پته برای سفارشات عمده شما خریداران عزیز تخفبفات بسیار ویژه و چشم گیری در نظر داریم . کیفیت و مرغوبیت بالا محصولات ما را خریداران دائمی این محصولات تایید می کنند.سفارشات عمده ثبت شده محصولات پته دوزی به سراسر کشور ارسال خواهد شد و مشکلی در زمینه ارسال وجود نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا