پته

تفاوت قیمت پته بیضی با پته ساده در چیست؟

پته دارای تاریخچه بسیار قدیمی است و یکی از صنایع دستی می باشد که در سراسر کشور گشترش یافته است و طرفداران زیادی دارد تفاوت قیمت پته بیضی با پته ساده از لحاظ شکل ظاهری می باشد این پته های بیضی شکل را می‌ توان به عنوان رو میزی استفاده کرد.

تفاوت قیمت پته بیضی با پته ساده در چیست؟

آشنایی مختصر با انواع پته رومیزی

آشنایی مختصر با انواع پته رومیزی پته یکی از محصولات طبیعی و ارگانیک است که به دو روش سنتی و صنعتی ساخته می شوند. در روش خانگی توسط زنان خانه‌ دار عشایر و روستایی در منزل درست می شود؛ اما در کارخانه ها توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته و نیرو های انسانی تهیه و درست می شود. این پته ها از پشم گوسفندان استفاده می‌ شود که به عنوان رو میزی، زیر انداز، تابلو، استفاده می شود.

این پته از رنگ‌ های مختلف وجود دارد و نقش و طرح که بروی آن ها زده شده است از طبیعت برگفته شده است از نقش حیواناتی مثل شکار، پلنگ، درخت، می باشد و به عنوان صنایع دستی بحساب می آید و طرفداران زیادی دارد. پته رومیزی را می توان تهیه کرد و به عنوان کادو هدیه داد. در شهر های کرمانشاه، کرمان این محصول جز صنایع دستی آن ها حساب می‌ شود و یکی از سوغاتی این شهر ها است.

پخش عمده پته بیضی درجه یک

پخش عمده پته بیضی درجه یک پخش عمده پته بیضی درجه یک در بازار خیلی زیاد است و مصرف‌ کنندگان می توانند به راحتی خریداری کنند. این پته ها دارای ضخامت، رنگ، طرح های مختلفی هستند و انواع رومیزی، بالشت، زیرانداز، درست می شود و در اندازه و سایز های مختلفی هستند و هرکس متناسب با سلیقه خود می‌ تواند انتخاب و استفاده کند. این هنر پته خیلی قدیمی است و یکی از صنایع دستی معروف شناخته شده است این محصول را می توان به صورت عمده تولید کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌ گیرد و خرید آن راحت است این از ویژگی‌ های پته می باشد.

انواع پته را می توان از طریق سایت های اینترنتی سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت و در هزینه ها صرفه جویی کرد و دست واسطه گر ها و دلالان را حذف کرد و یک خرید بی واسطه را انجام داد این سایت معتبر و قابل اطمینان می باشد و ارسال فوری در کوتاه ترین زمان ممکن شکل می گیرد. پته بیضی شکل را می‌توان به عنوان رو میزی یا تابلو به دیوار نصب کرد. پته اصیل از جنس مواد اولیه عالی و با کیفیت می باشد و دارای عمر طولانی هستند و از استحکام بالایی در برابر شرایط جوی خیلی مقاوم هستند و باعث آسیب زدن به آن ها نمی شود و انواع پته به عنوان وسایل تزئینی استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا