پته

بهترین قیمت پته زرد درجه یک

پارچه پته زرد یکی از پارچه های سنتی، اصیل و با کیفیت ایرانی است که به دلیل ویژگی های فراوان به عنوان پته بقچه نیز استفاده می شود، شرکت توزیع پارچه پته این پارچه را از مرغوب ترین مواد متریال با دستگاه های بسیار پیشرفته تولید کرده و پارچه تولیدی مطابق با استاندارد های روز و بسیار با دوام، شیک و برازنده است که مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی داشته و به صورت مستقیم با بهترین قیمت عرضه می شود.

بهترین قیمت پته زرد درجه یک

بررسی انواع پته از نظر کاربرد

بررسی انواع پته از نظر کاربرد انواع پته در کاربرد های مختلف وجود دارد که از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع بوده و به صورت های طرح دار و ساده موجود بوده و تنوع گوناگونی از نظر طراحی و رنگ دارد که می توان با استفاده از آن ها سلایق مختلف را برآورده کرده و انواع رومیزی های زیبا و شیک و با کیفیت را برای دکوراسیون های مختلف تولید کرد.

انواع این پارچه متراژ ها و سایز های مختلفی داشته و الیاف این پارچه ها در تمامی طرح و رنگ ها بسیار با دوام و محکم است، این پارچه آب نرفته و چروک نمی شود، همچنین نسبت به نفوذ انواع آلودگی مقاوم بوده و ثبات بالایی از نظر بافت و رنگ دارد، این پارچه به راحتی شسته شده و طول عمر بسیار طولانی دارد.

از جمله ویژگی ‌های انواع پارچه پته می ‌توان به تنوع در بافت اشاره کرد که برای انواع رومیزی های سلطنتی، رومیزی های مختلف برای‌ میز ناهار خوری، عسلی و دیگر مصارف کاربرد دارند، این پارچه همچنین به صورت طرح برجسته موجود بوده و طرح ها و سبک های جدید و مدرن را نیز پوشش می دهد.

فروشگاه مرکزی پته زرد صادراتی

فروشگاه مرکزی پته زرد صادراتی تولید پته و فروش بهترین انواع پارچه پته زرد صادراتی در تنوع گوناگون با کیفیت بسیار فوق العاده و نرخ های ارزان و استثنایی به مشتریان انجام می شود که خریداران از نقاط مختلف می توانند نسبت به خرید عمده و جزئی پارچه اقدام کنند .

این مرکز فروش امکاناتی فراهم نموده که مشتریان از نقاط مختلف کشور و حتی بازارهای خارجی بتوانند به راحتی سفارش خود را انجام داده و محصول را در کم ترین زمان با کم ترین هزینه ها خریداری کنند.

خریداران بسیاری از این طریق اقدام به تهیه پته می‌کنند که این نشان از کیفیت بالا، قیمت مناسب و مشتری مداری دارد، این مرکز طرح های مختلف پارچه را با رنگ بندی متنوع ارائه می دهد.

با خرید پارچه پته درجه یک از این طریق قدرت انتخاب بیشتری داشته و می توان با صرف زمانی بسیار کم جنس مورد نظر خود را یافته و انتخاب نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا