پتهپته قاب رنگی

بهتربن تولیدکنندگان انواع پته قاب رنگی

شما با هنر پته دوزی تا چه حد آشنا هستید؟ پته دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که منشا آن به استان کرمان بر می گردد. این هنر تلفیقی از طرح و نقش روی پارچه و گلدوزی برجسته است که با ابزار و سوزن های مخصوص توسط هنرمندان خبره بر روی پارچه طراحی و اجرا می شود. پته قاب یکی از محصولات پر طرفدار پته دوزی است که می تواند در سایزهای کوچک و بزرگ طراحی و منزل شما را به زیبایی آراسته کند. یا هدیه ای مناسب و ماندگار برای افرادی که دوست دارید باشد. این مجموعه با وجود هنرمندان ماهر از بهترین تولیدکنندگان انواع پته قاب رنگی است و کارهای خود را به سراسر کشور در زمانی کوتاه ارسال می کند.

بهتربن تولیدکنندگان انواع پته قاب رنگی

عوامل موثر بر کیفیت پته اصیل

عوامل موثر بر کیفیت پته اصیل از جمله عوامل موثر بر زیبایی و کیفیت پته اصیل و درجه یک نوع نخ به کار رفته، ترکیب رنگی و نقشه ی اصلی است که باید به درستی بر روی پارچه پیاده و دوخته شود. در پته دوزی اغلب از نخ های ابریشمی یا پشمی و دست ساز استفاده می شود. نخ های ابریشمی براقیت بیشتری داشته و برای یک پته قاب شیک و درخشان مناسب تر هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده نوع پارچه ی انتخابی برای دوخت پته نیز اهمیت بالایی دارد، پارچه باید بافتی نرم داشته باشد و سوزن پته دوزی به راحتی در تار و پود پارچه فرو رفته و یک دوخت تمیز و برجسته به جا بگذارد. استفاده از رنگ های زنده و جذاب می تواند کیفیت پته را تحت تاثیر قرار دهد، اما به شرط آنکه نخ ها ثبات رنگی داشته باشند و با شستشو یا اتو کشی رنگ و ظاهر خود را حفظ کرده و بی رنگ یا کدر نشوند.

انواع پته رومیزی در سایزهای مختلف، کوسن پته دوزی شده، پته قاب در اندازه های کوچک و بزرگ و….در این مرکز با کیفیت عالی و با استفاده از پارچه و نخ های درجه یک تولید و توزیع می گردد. برای بازدید از این کارهای سنتی زیبا می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری و از طریق راه های ارتباطی که در اختیار شما گذاشته شده است با این مجموعه بیشتر در ارتباط باشید.

پخش مستقیم پته قاب رنگی در ایران

پخش مستقیم پته قاب رنگی در ایران ما بدون واسطه و به صورت مستقیم انواع پته قاب رنگی را در سراسر ایران به صورت گسترده توزیع می کنیم و مفتخریم که این قاب های اصیل را با مناسب ترین قیمت به دست مشتری می رسانیم. شما می توانید مستقیما از طریق سایت حاضر با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین پته قاب رنگی را با توجه به محیط مورد نظرتان انتخاب و سفارش دهید.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت
    کلی میدین؟؟

  2. سلام خسته نباشید .. خیلی زیبا، خیلی قشنگ بود ، ما مغازه اینطور تابلو داریم می فروشیم در بازار اگر می شه یا ما ازتان میخریم میفروشیم یا شما از ما میخریید ، این تابلو های قیمت است؟

  3. سلام ممنونم از سایت خوبتون در کیفیت و تنوع محصولاتتون شکی نیست کافیه بقیه هم یه بار استفاده کنندتا مشتری همیشگیتون بشن.

  4. پته دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که منشا آن به استان کرمان بر می گردد. این هنر تلفیقی از طرح و نقش روی پارچه و گلدوزی برجسته است که با ابزار و سوزن های مخصوص توسط هنرمندان خبره بر روی پارچه طراحی و اجرا می شود. پته قاب یکی از محصولات پر طرفدار پته دوزی است که می تواند در سایزهای کوچک و بزرگ طراحی و منزل شما را به زیبایی آراسته کند. یا هدیه ای مناسب و ماندگار برای افرادی که دوست دارید باشد.

  5. تابلو پته از میزان دوام بالایی برخوردار بوده و این امر موجب گردیده تا استفاده از آن به طور مداوم و در مدت زمان طولانی هیچگونه مشکلی را به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا