پتهپته رومیزی

بازرگانی فروش رومیزی پته رنگی

تولید رومیزی پته رنگی

امروزه رومیزی پته سفید و رنگی در طرح ها و نقش های متفاوت تولید می شود .

به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.و بازار رومیزی امروزه از رونق زیادی برخوردار است.برای خرید این محصول به صورت عمده می توان از فروشندگان اصلی خرید کرد .

از برترین‌ مرجع خرید رومیزی پته سفید و رنگی می توان محصولاتی دوخته شده از بهترین الیاف را با نرخ های مناسب تهیه کرد. در سایت پته هشت رنگ رومیزی پته با نازلترین قیمت به فروش می رسد .

در سایت پته هشت رنگ می توان انواع مختلف رومیزی با طرح ها، رنگ ها و سایز بندی های متنوع مشاهده کرد.و در صورت تمایل خریداری کرد .

این رومیزی ها توسط بانوان با سلیقه و هنرمند ایرانی دوخته می شود.و این محصول تولید داخل کشور می باشد.قیمت این رومیزی ها برای مشتریان داخلی بسیار به صرفه است .

این محصول برای مشتریان داخلی با سود کم و ناچیز به فروش می رسد.در عصر نوین میزهای ناهار خوری و میزهای عسلی به تعداد زیاد در منازل دیده می شود .

برای زیبا سازی و تزئین این میزها باید توجه و دقت زیاد کرد.برای تزئین این میزها بهتر است از رومیزی های طرح پته استفاده کرد زیرا این رومیزی ها به دلیل طرح ها و رنگ های مختلفی که دارد می تواند یا هر سلیقه ای متناسب باشد .

میزی کخ با رومیزی پته تزئین ود میتواند جلوه ی خاصی به دکوراسیون منزل ببخشد.بازرگانی بازرگانی فروش رومیزی پته اصل، بهترین محصولات را با قیمتی مناسب و ایده آل به مشتریان عرضه می کند .

مشتریان میتوانند برای خرید این محصولات به این مراکز مراجعه کنند و محصول را به صورت حضوری یا به صورت غیر حضوری سفارش دهند .

متناسب بودن هنر پته دوزی با انواع رومیزی

پته یکی از هنرهای زیبا و جذاب ایرانی است که در همه جای کشور از گذشته تا به الان تولید شده است .

محصولات پته بسیار زیبا و شیک هستند.پته به دلایل ظرافتی که دارد.افراد زیادی طرفدار این هنر هستند.هر ساله تعداد علاقه مندان به این هنر بیشتر می شود .

طرفداران زیادی در سراسر کشور پیدا کرده است.بعضی از علاقه مندان به این هنر زیبا علاوه بر خرید محصولات پته سعی می کنند که این هنر زیبا را یاد بگیرند و به همین دنبال آموزش آن هستند به همین دلیل فروشگاه شرکت تعاونی پته هشت رنگ با تهیه سی دی های آموزشی به این هنرمندان کمک کرده است که در هر جای کشور که هستند با خرید این سی دی ها به صورت آنلاین یا حضوری بتواند این هنر زیبا را فرا بگیرند .

در حال حاضر به دلیل اینکه این هنر طرفداران زیادی پیدا کرده است،باعث شده است که سطح کیفیت محصولات پته و تعداد آن ها نیز بالاتر رفته و افزایش یابد .

از این رو تولید کنندگان قسمتی از محصولات خود به کشور های همسایه صادر می کردند. که این کار باعث رونق اقتصادی و افزایش ورود ارز به کشور می شود .

رومیزی پته دوزی به شکل های دایره، مربع، بیضی و مثلث تولید شده است .

که مشتریان بنابر سلیقه شخصی و همچنین بودجه خود و شکل کلی میز مورد نظر، رومیزی متناسب با آن را خریداری می کنند.زمانی که هنر پته دوزی بر روی میز پته استفاده می شود .

توجه افراد زیای را به خود جلب می کند.و این باعث می شود که هر ساله تعداد طرفداران این هنر بیشتر شود و تعداد زیادی از این محصول به فروش برسد.

 

مراحل تولید تا فروش پته سنتی

بسیاری از کسانی که علاقه مند به هنر پته دوزی هستند دوست دارند تا با مراحل تولید تا فروش رومیزی پته آشنا شوند.برای تولید پته مهم ترین اصل تهیه ی پارچه یا شال پته است .

که از پشم خالص گوسفند تولید می شود.تولید کننده بعد از اینکه شال پته را خریداری کرد آن را با توجه به شکل و سایز پته ای که می خواهد تولید کنند برش می زنند .

مثلا اگر بخواهند رومیزی چهارگوش تولید کنند باید برش یه صورت پهار گوش یا مربع در ابعاد مورد نظر باشد .

اگر بخواهند گوسن گرد تولید کنند یاید برش به صورت دایره ای باشد.این قسمت از کار بسیار مهم است و باید با دقت و بدون نقص انجام شود پس از اینکه شال پته را برش زدند ،نوبت به گرته زدن یا کپی کردن میرسد .

در این مرحله تولید کننده نقش مورد نظر را انتخاب میکند و بعد آن نقش را بر روی کاغذ ترسیم می کند و به شال پته انتقال می دهد .

یعنی به وسیله سوزن، طرح کشیده شده روی کاغذ را سوراخ می کند و روی آن زغال می ریزد که این باعث شکل گرفتن نقش بر روی زمینه می شود .

بعد از اینکه طرح روی شال زده شد،خطوط اصلب طرح را با نخ زرد یا مشکی به صورت منظم بدوزید.بعد از اینکه نخ های اصلی را دوختید.داخل هر نقش را با نخ های رنگی دوخته و پر کنید .

به این دوخت پتک مربع یا دراز گوییم.بعد اینکه داخل نقش ها پر شد .در مرحله ی بعد دور نقش ها را سایه می زنیم.این کار باید با نهایت دقت انجام شود .

تا کار دوخت تمیز شود.و زیبایی و جذابیت کار چندین برابر شود.و در آخر کار برای تثبیت رنگ ،پته را شستشو می دهیم .

بعد از شستشو برای صاف شدن پته آن را اتو یا نورد می کنیم.و بعد از اتوکشی ،برای اینکه پته کثیف نشود آنرا در بسته بندی های پلاستیکی خاص قرار می دهیم.و بعد از تمام این مراحل،پته آماده فروش می شود .

ابعاد استاندار رومیزی پته سنتی

پته، حاصل ذوق و قریحه هنرمندان پته دوز ایرانی است. که هنری فوق العاده با طرح و رنگ های زیبا و با استفاده از نخ و پارچه ، به وجود آورده است .

هنرمندان و تولیدکنندگان خوش ذوق این هنر سعی می کنند که پته را روی پارچه های ضخیم پشمی طراحی کنند و نقش های پته را با نخ های ظریف و رنگارنگ یا دقت دوخته و پر کنند .

زیرا باعث می شود که پته زیباتر و جذاب تر شود.رومیزی های پته ای که مورد استقبال علاقه مندان به پته قرار گرفته است .

این رومیزی ها از خلاقیت هنرمندان این رشته سرچشمه می گیرد .

مانند رومیزی های طرح بوته جقه ،ترنج و ترمه که در بازار زیاد به چشم می خورد. خوب است بدانید، انواع رومیزی پته در اشکال متنوع دایره ای ،چهارگوش یا مربعی، مستطیل و بیضی وجود دارد .که زیبایی ظاهری بی نظیری دارند .

رومیزی های چهارگوش پته دوزی شده، دارای ابعاد و سایز استاندارد هستند و بر روی میزهای نهار خوری و عسلی قابل استفاده هستند . رومیزی های قلمکار ممتاز در ابعاد استاندارد ۱۰۰*۱۰۰ می باشد و به صورت شال های مربعی شکل تولید می شود .

رومیزی های پته، نسبت به دیگر محصولات پته دوزی شده طرفداران زیادی داشته و علاقمندان بسیاری را با خود همراه کرده اند رومیزی چهارگوش پته با توجه به اندازه های استانداردی که دارد، بر روی میزهای ۴ گوش مربعی جلوه و زیبایی خاصی را به وجود می آورد .

با استفاده از یک رومیزی شیک و زیبا و با در نظر گرفتن ابعاد مناسب میز، می توانید دکوراسیونی منحصر به فرد ایجاد کنید .

این رومیزی ها نمای بی نظیری از طرح ها و نقش های اصیل و سنتی را نشان می دهند و برای میزهای ۴ نفره و ۶ نفره و روی اپن آشپزخانه مناسب است. این رومیزی ها از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است و دارای جنس و کیفیت بی نظیری است .

 

خرید بی نظیر رومیزی پته در یزد

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]خرید و فروش رومیزی پته این روزها رواج زیادی گرفته است. این رواج به دلیل کیفیت و جنس عالی این رومیزی است.این محصول زیبا و ارزشمند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. خرید ویژه رومیزی پته در پزد، با قیمتی مقرون به صرفه و استثنایی صورت می گیرد.مشتریانی که تمایل به خرید رومیزی پته دارند.می توانند برای خرید جزئی و عمده این محصولات با مراکز معتبر ارتباط برقرار کنید. [/highlight-red]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا