پتهپته پشتیپته پشتی هشت رنگ

بازار فروش پته پشتی هشت رنگ

پته پشتی هشت رنگ با طراحی بسیار جذاب و چشم نواز با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد، بازار فروش این نوع از محصولات سنتی و محلی با توجه به ساختار زیبایی فوق العاده ای که دارند روند بسیار خوب و قابل توجهی داشته و آمار فروش قابل ملاحظه ای در بازار رقم خورده است، ما با کیفیت بسیار عالی و قیمتی که فراتر از انتظار شما است این محصول را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم.

بازار فروش پته پشتی هشت رنگ

چیدمان سنتی منزل با انواع پته پشتی

چیدمان سنتی منزل با انواع پته پشتی هنر پته دوزی از زیباترین و شیک ترین هنرهایی است که در برخی از شهرهای جنوبی ایران رواج دارد و الحق و الانصاف باید گفت هنر با ارزش و با اصالتی است، بسیاری از افراد تمایل دارند گوشه ای دنج از منزل خود را حتی در ابعاد بسیار کوچک با المان های گوناگون سنتی آرایش نموده و به نوعی آیین و سنت گذشتگان را پاس نهاده و آن را در قالب یک دیزاین حفظ نمایند.

با بهره مندی از پته پشتی در ابعاد مختلف اعم از کوچک یا بزرگ می توانید فضای سنتی زیبا و آرامی را برای خود طراحی نمایید، در این خصوص می توان از انواع رومیزی، دیوار کوب و یا لوستر و یا مواردی از این قبیل نیز بهره مند شد، رنگ های مهیج و تندی که در بافت پته استفاده می شود محصولات تولیدی را در هر نوعی که باشند زیباتر و جذاب تر نموده و توجه بیننده را به خود معطوف می کند.

با پهن نمودن بک فرش دستباف یا ماشینی در طراحی سنتی که اصولا منقش به انواع حیوانات، گل و گیاه، اشکال هندسی متجانس و غیره می باشد و قرار دادن پشتی هایی که با هنر چشم نواز پته دوزی کار شده اند می توانید یک فضای بسیار معنوی و آرام و خاص را در گوشه منزل خود ایجاد نمایید.

مراکز تولید پته پشتی قرمز

مراکز تولید پته پشتی قرمز پته پشتی قرمز با طرح و رنگ بسیار جذاب و عالی با قیمت عمده و مستقیم و در حجم انبوه قابلیت عرضه و فروش به شما مشتریان گرامی را دارد، مراکز تولید این نوع از محصولات سنتی محلی را که با هنر پته دوزی عجین شده است با قیمت تولیدی و در قالب عمده بسیار ارزان و مناسب آن را راهی بازار نموده و در دسترس مشتریان قرار می دهند.

خرید پته پشتی با قیمت کلی از طریق فروشگاه های غیر حضوری برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد، شما مشتریان گرامی می توانید با برقراری ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش پته پشتی نموده و آن را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت و نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا