پتهپته شتری

بازار فروش پته شتری ارزان

همواره شناخت مراکز فروش و تولید پته‌ شتری معتبر و با سابقه برای خریداران و هنردوستان بسیار مهم بوده و اکنون با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش فضای مجازی شاهد سایت‌های فروشگاهی می‌باشیم که به فروش و عرضه محصولات خود اقدام می‌کنند. مجموعه ما نیز برای دسترسی آسان خریداران اقدام به راه‌ اندازی سایت اینترنتی خود نموده‌ است و به‌ عنوان معتبرترین بازار فروش پته شتری ارزان در کشور مطرح گردیده‌ است. شما می‌توانید انواع پته با کیفیت و درجه یک را که تولید شده از هنر دست هنرمندان با قیمتی مناسب و ارزان خریداری کنید.

بازار فروش پته شتری ارزان

ویژگی بهترین نوع پته طرحدار

ویژگی بهترین نوع پته طرحدار در این بخش از مطالب می‌خواهیم به بررسی و تشریح ویژگی بهترین نوع پته طرحدار بپردازیم. بهترین پته طرحدار از ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی برخوردار می‌باشند که به‌ شرح برخی از این ویژگی‌ ها می‌پردازیم.یک پته طرحدار با کیفیت و مرغوب از بهترین پارچه‌ های دستبافت و ماشینی تهیه شده‌ است. به‌ طور کلی هرچه پارچه‌ی پته‌دوزی از سایز بزرگ‌ تر و کیفیت بیشتری برخوردار باشد باعث مرغوب بودن پته طرحدار می‌گردد.

استفاده از رنگ‌ های طبیعی جهت رنگ نمودن نخ‌های پته‌ دوزی می‌تواند به کیفیت بسیار بیشتر این هنر انجامد. در گذشته بیشتر پته های طرحدار با استفاده از رنگ‌ های گیاهی مورد رنگ دهی قرار می‌گرفت، اما امروزه از رنگ‌های شیمیایی نیز در این هنر استفاده می‌شود. ظرافت پته‌ دوزی نیز از عوامل و ویژگی‌ های بسیار مهم یک پته طرحدار با کیفیت است. هر چه طرح پته از ظرافت دوخت بیشتری برخوردار باشد از کیفیت بالاتری بهره‌مند است. همچنین دور دوزی کامل این هنر باعث زیباتر شدن آن می‌گردد.

برای پته طرحدار می‌توان گفت که میزان فضای خالی پته و پر بودن طرح باعث جذاب‌ تر بودن پته طرح‌ دار می‌شود. استفاده از طرح‌ های زیبا و شکیل با استفاده از رنگ‌های متنوع و چشم‌ نواز باعث می‌شود پته بسیار فوق‌ العاده و بی‌نظیر جلوه نماید. با استفاده از پته طرحدار به‌ عنوان پته رومیزی و پته عسلی می‌توان از این هنر بسیار دیرینه استفاده و بهره‌مند شد.

تولیدکنندگان انواع پته شتری صادراتی

تولیدکنندگان انواع پته شتری صادراتی شرکت بازرگانی ما از بزرگ‌ ترین تولید کنندگان انواع پته شتری صادراتی در سطح کشور شناخته گردیده‌ است. ما علاوه‌ بر فروش و عرضه پته در بازارهای داخلی توانسته‌ایم به صادرات پته شتری در خارج از کشور نیز بپردازیم. بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج‌ فارس از مشتریان دائمی محصولات ما می‌باشند. ما با عرضه مستقیم هنر پته‌ دوزی در بازارهای جهانی توانسته‌ایم ضمن معرفی، پته صادراتی این هنر بسیار زیبا به جهانیان از ارزآوری مناسبی برای کشور نیز برخوردار شویم.

در صورتی‌ که تمایل به سفارش پته در مدل‌ های مختلف و طرح‌های گوناگون دارید می‌توانید به وب‌ سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا