پته

بازار فروش سرویس چایخوری پته

مراحل تولید سرویس چایخوری پته

پته ی کرمان به عنوان یک محصول جهانی شناخته شده است.و به خاطر زیبایی و شهرتی که دارد هر شخصی که به ایران سفر می کنند .

حتما یک یا چند قطعه پته از به عنوان سوغات به همراه خود می برند.امروزه این هنر دست با هنر مدرن ترکیب شده است و با زندگی افراد عجین شده است .

یکی از محصولات پته ی کرمان که حاصل ترکیب هنر قدیمی با هنر مدرن می باشد، و هنگام استفاده از این هنر در زندگی روزمره باعث می شود، که افراد احسای بسیار خوبی خواهند داشت .

سرویس چایخوری پته است.که شامل سینی پته،قندان پته و دور استکان پته است.اما در سرویس پته محصولی که از همه بیشتر مانور می دهد و بیشتر به چشم می آید، سینی پته است .

یک سینی پته با طرح و رنگ زیبا میتواند سرویس چایخوری را جذاب تر کند .

برای تولید سینی پته ،ابتدا خانم های هنرمند کرمانی پارچه پشمی زیبا به شکل مستطیل و دایره با طرح های متنوع و سایزهای مختلف را به صورت زیبا،تخصصی و منحصر به فرد پته دوزی می کنند .

وقتی که پارچه تولید شد.آن را شسته و بعد نورد یا اتوکشی می کنند و بعد آن را سطح یک سینی مستطیل شکل و یا دایره ای شکل می گذارند و دور آن را قاب می گیرند و در آخر روی آن را شیشه می گذارند .

این سینی با وجود حساسیت های بالایی که دارد از زیبایی منحصر به فرد و بسیار خیره کننده ای برخوردار است. استفاده از آن در سرویس چایخوری باعث چشم‌نواز شدن هرچه بیشتر دکوراسیون منزل داخل خواهد شد .

 

عرضه ی انواع سرویس چایخوری پته

برای اینکه در مورد ویژگیها و مشخصات سرویس چایخوری پته آگاه شویم ،باید در مورد نحوه تولید آن اطلاعات جامعی را کسب کنیم .

در بند بالا به طور مختصر توضیحاتی در مورد تولید این محصول پر طرفدار ارائه شد .

اما مهم است بدانید که تولید سرویس چایخوری پته به این سادگی نیست.و زمان زیادی برای تولید آن لازم است .

بعد از خریداری این محصول زیبا و چشم نواز باید روشهای نگهداری تخصصی را بلد باشیم .

تا آسیبی به این محصول ارزشمند وارد نشود و زیبایی آن حفظ شود و تحت تاثیر چیزی قرار نگیرد.و عمر و دوام آن کاهش پیدا نکند .

به عنوان مثال این محصول باید از تمامی حشرات و موریانه ها به دور باشد و نیز از نور مستقیم خورشید و رطوبت باید دور باشد تا زیبایی آن تحت تاثیر قرار نگیرد .

تمامی محصولات به کار رفته در سرویس چایخوری پته از جمله پارچه پشمی و نخ هایی که برای پته دوزی استفاده می‌شوند و دیگر محصولات آن به صورت کامل و جامع کار دست هستند و از تمامی رنگ های طبیعی در رنگ سازی آنها استفاده شده است .

امروزه سینی پته در انواع مختلف به عنوان یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که با هنر مدرن ترکیب شده است .

این محصول نشان دهنده ی هنر اصیل ایرانی است و استفاده از آن در کشورهای خارجی نیز رواج دارد .

این محصول زیبا به منظور استفاده های کاربردی و همچنین ظروف و ابزار دکوری به بازار فروش عرضه می شود .

ما برای اینکه این هنر زیبا و اصیل ایرانی را گسترش و بسط دهیم و به منظور جاری کردن این هنر دستی در زندگی مردم ایران به تولید این محصول اقدام کردیم و انواع سرویس چایخوری پته با طرح های متنوع سینی پته ،با کیفیت دوخت عالی و مواد اولیه ی درجه یک را به بازار فروش عرضه کردیم .

برای اینکه تمامی مردم قدرت خرید آن را داشته باشند این محصول را با قیمت های متفاوت و به صورت مستقیم در معرض فروش قرار دادیم .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا