پته

بازار خرید ست جانماز پته

جانماز در کشور ایران که یک کشور اسلامی هستش و مردم آن دارای مذهب شیعه هستند،جایگاه ویژه ای دارد.و مردم ارزش زیادی برای این محصول قائل هستند .

ست جانماز بهترین هدیه برای دختران و پسرانی است که تازه به سن تکلیف رسیدند .

با دادن چنین هدیه ای می توان آن ها را در انجام واجبات دینی تشویق کرد و به آن ها انگیزه ی لازم را داد. شهرهای قم، مشهد و شیراز که شهر های زیارتی هستند و در آن جا رفت و آمد زیاد هستش،فروش انواع ست جانماز در آن جا بیشترین رتبه ی فروش را دارد .

این محصول یکی از سوغاتی های مهم شهرهای زیارتی می باشند.و زائران این جانماز را برای خانواده های خود به عنوان سوغاتی از یک شهر زیارتی می برند .

اما جانماز پته فقط در کرمان تولید و عرضه می شود و یکی از محصولات زیبا و جذاب پته می باشد که هنر دست زنان توانمند کرمانی اسنت .

جانماز پته اصالت خاصی دارد.و خریداران زیادی جذب این محصول هستند .

جانماز پته در ست های کامل با بهترین و زیباترین و جذاب ترین طرح در مرکز مختلف تولید پته عرضه می شود .

امروزه این محصول در طرح های مدرن و سنتی به بهترین نحو طراحی و تولید و به بازار عرضه می شوند.

دلایل محبوبیت جانماز پته

جانماز پته نسبت به سایر جانمازها از محبوبیت بیشتری برخوردار است و این محصول مشتریان زیادی دارد.و تقاضای خرید اسن محصول نسبت به سایر جانماز ها بیشتر است .

پته دوزی هنر بسیار زیبا و ظریفی است که تمام مراحل تولید آن با دست می باشد و توسط دستان توانمند بانوان کرمانی تولید می شود .

وقتی این هنر زیبا روی جانماز طراحی می شود .شکل بسیار زیبا و معنوی به این محصول می دهد.جانماز پته در انواع جنس شال یا پارچه تولید می شود .

که دارای کیفیت خوب و کیفیت متوسط است اما بهترین کیفیت پارچه ،پارچه ای است که از پشم گوسفند تولید شده است ،که مرغوب می باشد.جانماز پته مانند سایر جانماز ها که طرح روی آن نقاشی شده است و با نگین و سنگ تزئین شده است نمی باشد .

بلکه جانماز پته به گونه ای است که طرح روی آن سوزندوزی می شود و کل طرح کامل پر می شود و پته دوزی آن هیچ گاه خراب نمی شود و طول عمر آن بسیار زیاد است .

رنگ نخ هایی که در جانماز پته به کار میرود،بسیار متنوع،جذاب و زیبا می باشد.و این جانماز نسبت به سایر جانماز هایی که با سنگ دوخته شه است قیمت مناسب تری دارند .

همه ی مواردی که ذکر شد ،دلایل محبوبیت جانماز پته هستند ،که هر شخص با توجه به سلیقه خود یکی از این دلایل را برای خرید جانماز پته انتخاب می کند.

ابعاد جانماز پته

از آن جا که افراد مختلف دارای سلایق گوناگونی هستند .

بالطبع سلیقه های گوناگونی برای انتخاب جانماز وجود دارد.به همین دلیل جانماز ها با طرح ها و رنگها و قیمت های مختلف تولید می شود، تا بتوانند جوابگوی سلیقه های مختلف افراد باشند .

جانماز پته علاوه بر اینکه برای خواندن نماز استفاده می شود ،برای سفره عقد نیز به کار می رود .

خرید جانماز بسیار لازم است زیرا که از وسایل مهم هر خانه به حساب می آید .

جانماز در سه سایز کوچک،متوسط و بزرگ تولید می شود زیرا متناسب با هر مکان سایز آنها متفاوت است .

به عنوان مثال سایز جانمازی که در خانه استفاده می شود متفاوت از سایز جانمازی است که در مسجد یا زیارتگاه به کار می رود .

برای زیبا تر شدن جانماز روی آن گلدوزی یا سرمه دوزی میکنند .که بسیار کاربرد دارد .و نیز برای دوخت این محصول از پارچه های مختلف با جنس های گوناگون استفاده می کنند .

که جانماز ترمه یکی از پر طرفدار ترین آنها است.با وجود تمام تعاریفی که از جانماز های مختلف شد ،جانماز پته محصولی متفاوت،جذاب ،ارزشمند و پر طرفدار و پر فروش است .

که نسبت به جانماز های دیگر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.و عموما تمامی افرادی که علاقه منذ به هنر دستی و پته هستند . از این محصول زیبا بسیار استقبال کردند و از آن محصول خریداری کردند و برای خود یا به عنوان سوغاتی و یا کادو استفاده کردند.

فروش جانماز پته باکیفیت

در سراسر جهان مسلمانان زیادی را می توان پیدا کرد.که این مسلمانان بالطبع علاقه زیادی به سجاده و جانماز دارند.و بدین گونه آمار استفاده از جانماز افزایش پیدا کرد .

از این میان علاقه این افراد به جانماز پته به نسبت سایر جانماز ها زیاد شد و از جانماز پته استقبال زیادی کردند و فروش این جانماز افزایش یافت.و به دنبال آن خرید جانماز های سبز پته نسبت به سایر رنگهای پته افزایش پیدا کرد و باعث شد که بازار این جانماز رونق پیدا کند .

جانماز پته ی سبز در تولیدی های زیادی تولید می شود و به بازار عرضه می شود .

اما شرکت تعاونی پته هشت رنگ یکی از بزرگ ترین تولیدی های پته و یکی از بهترین برندهای پته است که جانماز های پته را با بهترین کیفیت از نظر شال و از نظر نخ و بهترین و متنوع ترین و جذاب ترین طرح و با زیبا ترین دوخت و نازلترین قیمت تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می کند .

این جانماز ها به قدری زیبا و متنوع هستند که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و و به دلیل تنوع در طرح و رنگ این محصول تولیدی توسط این شرکت باعث شده است که افراد با هر سلیقه و بودجه ای که هستند ،بتوانند این محصول را خریداری کنند .

این فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات خود را هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده به مشتریان عرضه می کنند.تا درخواست مشتریان را در هر صورت برآورده نماید .

برای خرید از فروشگاه اینترنتی این شرکت فقط کافی است که با مشاور فروش این شرکت تماس بگیرید و اطلاعات محصول را دریافت کنید و در نهایت بعد از انتخاب سفارشات خود را به صورت جزئی یا به صورت عمده ثبت نمایید .

تا در اسرع وقت محصول درخواستی شما به آدرسی که نوشته شده است ارسال گردد.

 

عرضه بدون واسط جانماز پته

ست کامل جانماز نسبت به جانماز های تکی بسیار فروش فوق العاده تری دارد و به دلیل طرح های زیبایی که برای دوخته شدن آن ها استفاده شده است، فروش خوبی دارند .

فروش ست کامل جانماز با کیفیت بالا در بهترین و معروف ترین فروشگاه ها و مراکز فروش جانماز انجام می شود. بزرگترین صادر کننده جانماز پته سبز مرغوب در جهان کشور ایران می باشد این جانماز ها نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور های مسلمان نیز بازار فروش بسیار خوبی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد .

با توجه به اینکه کشور ما، یک کشور مسلمان است، سجاده ها و جانمازهایی با طرح های خیلی زیبا و درجه یک با کیفیت عالی تولید و سجاده و جانماز در این کشور به وفور یافت می شود .

یک مشتری بدون واسطه می تواند آن را به راحتی با قیمت مناسب از طریق سایت های ما خریداری کند .

مشتریان برای خرید جانماز می توانند با مراجعه به شرکت های اصلی که در این زمینه فعالیت می کنند، از نمونه های مختلف انواع جانمازها را مشاهده کنند و به طور مستقیم جانماز خود را خریداری کنند .

این خرید بدون واسطه با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت .

البته قابل ذکر است که عده ای از شرکت های تولید کننده جانماز برای اینکه هزینه های اضافی خود را کاهش دهند محصولات خود را به صورت مجازی و اینترنتی در اختیار مشتری ها قرار می دهند که مشتری می تواند بعد از اطمینان از سایت های معتبر به راحتی جانماز و سجاده دلخواه خود را خریداری نمایند .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز یکی از این فروشگاه های معتبر اینترنتی است که با بهترین شرایط و نازلترین قیمت محصولات خود را به مشتریان عرضه می کند.

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]ست کامل جانماز پته یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین محصولات پته است.به دلیل زیبایی ای که دارد .افراد زیادی خواهان این محصول هستند.این محصول را می توان از فروشگاه های معتبر به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری کرد. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا