پتهپته سوزنی

مرجع فروش پته سوزنی سفید در کرمان

مرجع فروش پته سوزنی سفید در کرمان روزانه محصولات بسیار زیادی را به فروش می رساند و کیفیت و زیبایی محصولات مورد نظر فوق العاده زیاد است. در مراکز فروش عمدتا پته سوزنی در سایز و اندازه های مختلف و با طرح های گوناگون ارائه می شود. پته سوزنی بعد از تولید به کشورهای اروپایی صادر می شود چون معمولاً مشتریان بسیار زیادی خواهان این هنر دستی می باشند. امروزه کارگاه های بسیار زیادی در کرمان محصول فوق را به صورت عمده تولید می‌کند و به بازارهای داخلی کشور نیز ارائه می دهند.

مرجع فروش پته سوزنی سفید در کرمان

موثرترین موارد بر قیمت پته سوزنی

موثرترین موارد بر قیمت پته سوزنی موارد بسیار زیادی بر قیمت پته سوزنی تاثیر می گذارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم. معمولاً کیفیت پارچه و نخ های به کار برده شده در پته از عوامل اصلی و مهم می باشد که بر قیمت نهایی این محصول تاثیر می گذارد. برای تولید یک پته با کیفیت از نخ های گیاهی و همچنین ابریشم استفاده می شود.

شایان ذکر است طرح و نقش نیز از عوامل مهم است که بر قیمت این محصول تاثیر می‌گذارد. معمولاً افراد ماهر پته بسیار باکیفیتی را تولید می‌کنند بنابراین می‌توان گفت که هنر دست افراد نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی است. اندازه و سایز پته نیز بسیار مهم می‌باشد.

قیمت پته با سایز بزرگ در بازار های فروش نسبت به قیمت پته کوچک بالاتر می باشد. در بسیاری از محصولات تنوع رنگی فوق‌العاده بالاست و می توان گفت که پته رنگی قیمت بالاتری نسبت به پته تک رنگ دارد. نحوه عرضه نیز می تواند بر قیمت این محصولات تاثیر بگذارد.

مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به نمایندگی و شعبه های اصلی این محصول را به صورت مستقیم و دور زدن واسطه و دلال با قیمت واقعی و مناسب تهیه نمایند و در مراکز یاد شده اصولاً پته با کیفیت با ضمانت ارائه می شود. نوع سوزن کاری و نوع ظرافت موجود در پته نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد.

عرضه کننده پته سوزنی سفید

عرضه کننده پته سوزنی سفید عرضه کننده پته سوزنی سفید محصولات مورد نظر را به صورت کلی روی می‌دهد و برای مصرف کننده را می‌توان بدون محدودیت های مورد نظر خود را تهیه نمایند. در مراکز عرضه عمدتاً پته در رنگ بندی های بسیار گوناگون موجود است که تقاضا برای پته قرمز بسیار زیاد است. مشتریان داخلی می‌توانند پته را در مدل‌های گوناگون به صورت کلی و یا تکی تهیه کنند که البته قیمت عمده فروشی این محصولات بسیار مناسب است. برندهای بسیار گوناگونی در داخل کشور پته را بلافاصله بعد از تولید برای صادرات آماده و بسته بندی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا