پتهپته دوزی

قیمت خرید پته دوزی کرمان

پته دوزی به عنوان یکی از خاص ترین صنایع دستی تولید شده در کشور می باشد که با توجه به زیبایی و طرح های متنوعی که دارد از محبوبیت خوبی نیز برخوردار گردیده است، قیمت پته دوزی کرمان به نوع، جنس الیاف و ابعاد و اندازه این محصول بستگی دارد و با توجه به اینکه جزو هنرهای اصیل کرمان به شمار می‌ رود از نرخ متفاوتی نسبت به نمونه های دیگری که در شهرهای مختلف دیگر تولید می شود برخوردار است.

قیمت خرید پته دوزی کرمان

هر آنچه باید درباره هنر پته دوزی بدانید

هر آنچه باید درباره هنر پته دوزی بدانید هنر پته دوزی به نوعی هنر وابسته به صنایع دستی کشور می باشد که خاص شهر و منطقه کرمان بوده و به عنوان یکی از هنرهای سنتی و بسیار زیبا در شهر کرمان معرفی می شود که یکی از محصولات پرطرفدار در صنایع دستی نیز به شمار می رود.

هنر پته دوزی که شامل دوخت های مختلفی می باشد از زیبایی بسیار خوبی برخوردار بوده و از طرح های مختلف و متنوع برای طراحی این محصول ها استفاده می گردد و شامل انواع مختلفی از کالاهای مختلف می‌ باشد که از نمونه های آنها می‌ توان به:

  • پشتی پته دوزی
  • پته نگین دوزی سفید
  • قندان پته شش ضلعی
  • پته دوزی طرح گل
  • تابلو نقاشی پته
  • پته طرح رومیزی

و نمونه های مختلف دیگر اشاره کرد و برای استفاده بر روی میز پذیرایی، دیوار و بسیاری موارد مختلف دیگر قابل استفاده می باشند.

این هنر که خاص شهر کرمان می باشد از اصالت و زیبایی در هنر برخوردار بوده و با توجه به زیبایی خاصی که در طراحی آن وجود دارد توانسته سلیقه های مختلفی را تحت پوشش قرار دهد و با سبک‌ های سنتی، فانتزی یا مدرن تولید شده و به فروش می رسد.

این هنر که با استفاده از دست و توسط الیاف های با رنگ‌ های مختلف انجام می‌ شود، با توجه به تنوع زیادی که در کار آن وجود دارد توانسته از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار شود.

چه عواملی بر قیمت پته موثر است؟

چه عواملی بر قیمت پته موثر است؟ همانطور که اشاره شد که پته دوزی دارای انواع مختلف می باشد و شامل طرح ها و مدل های متنوع با کاربردهای گوناگون بوده که هر کدام از آنها بر حسب کیفیت و ویژگی‌ هایی که دارند با قیمت‌ های متفاوتی نیز خرید و فروش می گردند.

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر قیمت پته موثر می باشد و بر حسب آنها با نرخ های گوناگونی به فروش می رسد.

  • یکی از عوامل موثر بر قیمت پته نوع الیاف و نخ های به کار رفته در دوخت و طراحی آن می باشد و اگر از الیاف ابریشمی طبیعی استفاده شود قطعاً نسبت به نمونه های دیگر از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود.
  • ابعاد و اندازه پته بر قیمت‌ گذاری آن موثر می باشد و سبب می گردد تا هرچه پته از اندازه های بزرگ تری برخوردار باشد با قیمت بیشتری نیز خرید و فروش گردد.
  • جنس و کیفیت پارچه و مقاومتی که در برابر عوامل مختلف نیز دارد توانسته بر قیمت آن تاثیرگذار باشد.
  • ضخامت پارچه، ضخامت نخ های به کار رفته در تولید آن و بسیاری موارد دیگر نیز می‌ تواند در ارزش گذاری این محصول تاثیر گذار باشند.
  • همانطور که گفته شد پته دارای نمونه های مختلف می باشد که هر کدام با قیمت های مختلفی همراه می باشند، به عنوان مثال قیمت سینی پته کرمان با توجه به نوع مشابه این محصول که در شهرهای دیگر تولید می شود متفاوت است.
  • تورم و نوسانات بازار، افزایش قیمت در جنس پارچه، نخ و سایر فاکتورهای مختلف دیگر نیز توانسته بر قیمت‌ گذاری پته تاثیر گذارد.

نکات مهم قبل از خرید پته که باید بدانید

نکات مهم قبل از خرید پته که باید بدانید اگر به کرمان سفر کرده باشید و به بخش بازار های سنتی و صنایع دستی آن مراجعه کرده باشید قطعاً با نمونه‌ های بسیار زیادی از پته‌ دوزی مواجه خواهید شد که هر کدام دارای قیمت، جنس، کیفیت، مدل و عوامل دیگری می باشند، اما نکته مهمی که در زمان خرید این محصول بسیار حائز اهمیت می باشد توجه به ویژگی های ظاهری و کیفیت این محصول می باشد به همین علت در این بخش به ارائه نکات مهمی در خصوص خرید پته اشاره خواهیم کرد.

  • قبل از آنکه تصمیم به خرید پته داشته باشید مطمئن شوید که این محصول از شهر کرمان می باشد و از اصالت خوبی برخوردار است و می‌ توان آن را به صورت تضمین شده خریداری نمایید.
  • حتما قبل از خرید به جنس پارچه و جنس نخ آن نیز توجه داشته باشید و نمونه هایی را انتخاب کنید که از جنس های مرغوب و درجه یک تولید شده باشند.
  • همانطور که اشاره شد پته دارای انواع مختلفی می باشد بنابراین سلیقه خود را در انتخاب نمونه های متفاوت از این محصول دخیل کنید تا بتوانید جنس مناسب و متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.
  • به سالم بودن پته و تمام ویژگی های ظاهری آن نیز توجه ویژه‌ ای داشته باشید.
  • حتماً آن را از فروشگاه هایی که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند خریداری نمایید تا از کیفیت و قیمت و اصل بودن آنها اطمینان خاطر پیدا نمایید.

فروش مستقیم پته دوزی کرمان

فروش مستقیم پته دوزی کرمان پته دوزی کرمان در شهر های بسیار زیادی از کشور دارای مشتریان و متقاضیان بسیار زیادی می باشد و افراد زیادی نیز از علاقه مندان و خریداران این محصول می باشند و این عامل سبب شده تا پته دوزی کرمان به صورت عمده و گسترده در سراسر کشور پخش شود و فروشگاه‌ ها و فروشندگان زیادی نیز در این زمینه فعالیت نمایند.

فروش مستقیم پته دوزی کرمان این امکان را به بسیاری از خریداران و مشتریان می دهد تا بتوانند آنها را با نرخ عالی و مناسب خریداری نمایند به نحوی که متقاضی می تواند با ارسال سفارش آنها را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کرده و برای استفاده یا تزیین بخش‌ های مختلف از آنها استفاده کند.

فروش مستقیم پته دوزی کرمان به صورت آنلاین و اینترنتی و از طریق این وب سایت فروشگاهی نیز انجام می شود به نحوی که توانسته مدل‌ های مختلف و متفاوتی از آنها را در ویترین فروش خود قرار دهد و با ارائه آنها به صورت اینترنتی امکان خرید و سفارش برای مشتریان خود در سراسر کشور را فراهم کند نماید.

در فروش مستقیم این محصول خریدار می تواند به حاشیه سود بالایی دست پیدا کند زیرا آن را به صورت مستقیم خریداری خواهد کرد و از پرداخت هزینه‌ های اضافی منع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا