پتهپته رومیزی

قیمت انواع پته رومیزی درجه یک

قیمت انواع پته رومیزی درجه یک با توجه به سایز آن و هم چنین طراحی خاص محصول و زمان صرف شده برای تولید آن متفاوت خواهد بود.پته دوزی یک هنر سنتی از گذشته تا به امروز است و به خاطر زیبایی و چشم نوازی زیادی که این هنر سنتی کرمان دارد تا به امروز هم ماندگار شده و مشتریان زیادی دارد .طراحی های خاص و زیبای پته دوزی قیمت مناسب و کیفیت مواد اولیه سه عامل فروش بالا این هنر زیبا است .


قیمت انواع پته رومیزی درجه یک

شناخت انواع پته درجه یک

شناخت انواع پته درجه یک پته دوزی اصیل کرمان نوعی هنر سوزن دوزی رو دوزی روی پارچه است. پارچه مناسب پته دوزی حتما باید پارچه پشمی ضخیم باشد تا بتفت اصیل پته دوزی درست و صحیح انجام شود. بانوان هنرمند پته دوز کرمان انواع لوازم کاربردی و تزیینی را با هنر خود پتو دوزی کرده و در بازار عرضه می کنند .

انواع رومیزی های پته زیبا در سایز و شکل های متفاوت ،جانماز و سجاده پته دوز ، پرده پته دوزی و بسیاری کارهای هنری دیگر هنر دست پته دوزان کرمان است . و بکی دیگر از کارهای زیبای پته دوزی ترکیب انواع لباس و شال با هنر پته است به طوری که آستین های انواع مانتو قسمت جلویی بلوز و انواع شال را می توان با این هنر زیبا ترکیب کرد و زیبایی صد چندانی به آن بخشید.

نخ های استفاده شده برای پته نخ هایی مخصوص با رنگ های متفاوت است که با توجه به نقوش مورد نظر از نخ های متفاوت استفاده می شود از طرح های پر طرفدار و معروف پتو دوزی در کشور که علاقه مندان زیادی دارد پته درخت زندگیست که یک طرح خیلی قدیمی و پر طرفدار محسوب می شود طرح های دیگری مانند پته بته جقه ، پته بادومی یا پته ترمه ای هم پر فروش هستند اما طرح های پته دوزان به همبن چند طرح محدود نمی شود و طرح های بسیار زیادی دارد.

امروزه انواع رومیزی های پته دوزی در طرح های مختلفی که در بالا ذکر شد بسیار بیش تر از سایر محصولات مورد استقبال قرار گرفته اند و بانوان ایرانی علاقه مند به استفاده از این رو میزی های پته ای درجه یک در تزیین و دکوراسیون منازل خود هستند . رنگ آمیزی و تزیینات این رومیزی ها طوری است که با بسیاری از دکوراسیون ها منازل شما قابل هماهنگی و ست شدن را دارد و زیبایی، جلوه و تنوع و اصالت خاصی را به فضا مورد نظر شما می بخشد.

توزیع کنندگان پته رومیزی عمده

توزیع کنندگان پته رومیزی عمده توزیع کنندگان پته بزرگ رومیزی عمده با استفاده از هنر دست زنان هنرمند کرمانی و بهره مندی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه انواع مختلف رومیزی را در طرح های بسیار متنوع تولید و ارائه می کنند فروش عمده این هنر با اصالت با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بسیاری از فروشگاه های هنرهای دستی را به این امر وا داشته تا انواع مختلف این رومیزی ها را از فروشگاه ما به صورت عمده تهیه کنند و در فروشگاه های خود برای عرضه به خریداران ارائه کنند.برای خریداری عمده انواع رومیزی پته ای با طرح های دلخواه و متنوع مد نظرتان می توانید به کیفیت و قیمت های فروشگاه مجازی ما در عرضه این محصول اعتماد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا