پته

قیمت اصل جانماز پته عروس

وسایل مورد نیاز جانماز

یکی از انواع صندوقچه جانماز، طرح سنتی روی این صندوقچه ها می‌باشد که بیشتر کار دست هستند و قیمت بالاتری نیز دارند .

طرح های بته جقه و منبت کاری روی این صندوق های زیبا و قدیمی چوبی بسیار پر طرفدار هستند جانماز از جمله مقدماتی است که برای اقامه نماز لازم است و تشکیلات آن عبارتند از: سجاده، مهر و تسبیح که هر کدام از آن ها مدل های مختلفی در بازار دارند، اما سجاده به عنوان یکی از زیباترین وسایل مورد نیاز اقامه نماز طرح ها و رنگ های مختلفی دارد که از جمله بهترین های آن می توان به سجاده پته سفید اشاره کرد.

حاشیه جانماز پته

در کشورمان ایران و دیگر کشورها جانمازهای پته طرفداران زیادی دارد. اکثر دخترهای کرمانی برای تهیه جهیزیه این جانمازهای پته را تهیه کرده و آنرا در جهیزیه خود قرار می‌دهند .

در واقع این جانماز ها یک سجاده بسیار بزرگ با طرح های درشت هستند که در آنها میتوان دو عدد جانماز کوچک هم قرار داد طرح های گوناگون و متنوعی برای این جانمازهای پته ایجاد می‌شود که هر کدام از آنها با دیگری متفاوت بوده .

سبب متفاوت شدن قیمت آنها می‌شود. جانماز های پته دارای حاشیه های بسیار زیبا می باشند که بر روی آنها ظرافت کاری و کار بیشتری انجام شده است و سبب زیبایی آنها شده است .

 

مقدمات نماز خواندن

از طرح های گلدانی و درختی و ترنج دار و بادامی برای ایجاد نقش بر روی این جانماز های پته استفاده می شود که طرفداران بسیاری در میان افراد مذهبی پیدا کرده است .

خیاط های حرفه ای برای تولید کردن این جانماز های پته از دوخت های مختلفی هم استفاده می کنند که شامل برگ دوزی و ساقه دوزی و پتک دوزی می باشد .

جانماز های پته ایرانی بسیار زیبا بوده و محبوبیت بسیاری در کشور پیدا کرده اند، خرید و فروش این جانمازهای پته ایرانی در کشورمان بسیار افزایش یافته است .

مقدمات، یکی از الزامات انجام هر کاری است، به عنوان مثال: اگر شما قصد ورزش کردن را دارید مقدمات اولیه آن به انتخاب لباس مناسب و کفش مناسب بر می گردد، و یا اگر اگر می خواهید مکانیک خوبی باشید ابتدا باید وسایل مکانیکی را در اختیار داشته باشید، این موضوع برای عمل مقدسی همچون اقامه نماز نیز صادق است، جانماز از جمله مقدماتی است که برای اقامه نماز لازم است .

صندوقچه جانماز عروس

کارخانه های تولید کننده صندوقچه جانماز عروس این محصول را در طرح ها، رنگ ها و سایز های متفاوتی تولید کرده و برای فروش به بازار عرضه می‌کنند .

آخرین قیمت این صندوقچه ها را می‌توان از طریق سایت های مربوط به فروش این محصول مشاهده نمود .

قیمت صندوقچه روزانه به دلیل تغییر قیمت موادی که در تولید آن به کار برده شده تغییر می‌کند صندوقچه جانماز عروس مرغوب را می‌توان از فروشگاه های موجود در سطح شهر خریداری کرد .

این صندوقچه جانماز طرح های گوناگونی دارد که به دو نمونه از آن اشاره خواهیم کرد. یکی از انواع صندوقچه جانماز، طرح سنتی روی این صندوقچه ها می‌باشد که بیشتر کار دست هستند و قیمت بالاتری نیز دارند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا