پتهپته خام

قیمت استثنائی پته خام کرمان

پته خام در واقع همان پته دوخته نشده است که نقش و نگار آن روی پارچه پته انجام شده و هنوز رو دوزی نشده است، نقش های جدید و طرح های به روز به خوبی روی پارچه خام پته انجام می گیرد و طبق این طرح ها به خوبی و دقیق با نخ های مرغوب و رنگارنگ آن را می روزند و به آن رنگ و نما می دهند، این محصول بسیار شیک و زیبا می باشد و نقش های زیبایی روی پته خام ارائه می گردد. مرکز خرید پته خام به صورت مستقیم بهترین کیفیت این محصول را با قیمت تولیدی به مشتری عرضه می نماید. قیمت پته خام کرمان در این مجموعه بسیار مناسب است.

قیمت استثنائی پته خام کرمان

بهترین سرویس پته کرمان برای صادرات

بهترین سرویس پته کرمان برای صادرات بهترین سرویس پته کرمان برای صادرات از طریق این مجموعه قابل سفارش است. یکی از انواع کارهای دستی بسیار فاخر و ارزشمند که در کشور ما ایران بسیار زیاد به آن می‌پردازند کارهای پته دوزی است که منشأ و منبع تولید این هنر استان کرمان است بانوان کرمانی این هنر بسیار زیبا و ارزشمند را از زمانهای بسیار دور در سینه خود نگه داشته و آن را نسل به نسل انتقال دادند تا به امروز به دست ما رسید ه است که این هنر یکی از کارهای بسیار زیبا و شایسته دوخت روی پارچه است که در تولید آن از انواع پارچه های بسیار نفیس استفاده و با نخ های ابریشم و پشم آن را می‌دوزند.

اما امروزه این هنر را به صورت خام نیز ارائه می‌دهند پته خام در واقع پارچه طراحی شده پته دوزی است که دوختی روی آن صورت نگرفته باشد و شما میتوانید با انتخاب انواع طرحهای این کار به صورت خام دوخت پته را آموزش دیده و کار را خود بدوزید این کار یعنی پته خام در ابعاد و اندازه های بسیار مختلف و با طراحی های بسیار شیک و سنتی و مدرن و حتی کارهای تلفیقی تولید و در اختیار تمام هنردوستان است. پته نگین دوزی قرمز بسیار زیبا و پرطرفدار است.

موارد استفاده از پته در صنایع دستی

موارد استفاده از پته در صنایع دستی موارد استفاده از پته در صنایع دستی بسیار زیاد است. از زمان های بسیار قدیم بانوان ایرانی با انواع ابزار و لوازم که در محیط زندگی خود و در دسترس داشته اند توانستند که به تولید و خلق آثار بسیار هنرمندانه ای بپردازد و یک نمونه از این کار بسیار زیبا و فاخر کارهای پته دوزی است پته دوزی روی پارچه و با استفاده از انواع نخ های ابریشم و پشمی و با ظرافت بسیار خاصی انجام می‌شود این کار به دلیل اینکه نخ آن صورت طبیعی رنگ‌آمیزی شده دارای طول عمر بسیار بالایی است و شما می توانید آن را به صورت پشتی دیوارکوب رومیزی و یا رو اندازی مناسب برای عسلی ها و به صورت کناره پته خام پیدا کنید

کناره پته دوزی کاری بسیار زیبا و ارزشمند است که در طول و عرض هایی بسیار مختلف بنا به سفارش مصرف کننده تولید می شود این کار بسیار با کیفیت و احتمالاً برای کناره فرش تولید شده است و استفاده تزیینی دارد کناره پته دوزی شده کاری بسیار شکیل و از عمری طویل برخوردار و سبب زیبایی بخشیدن به منزل شما خواهد شد.

بهترین و قوی ترین مدل های پته بالش لوله ای، محصولات مهم و قوی هستند که با استفاده از آنها شما می توانید فعالیت های مختلفی را انجام دهید. جالب است بدانید که این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف به کار گیرید.

این محصول جزو رو دوزی های کرمان به حساب می آید که زیبایی خیلی زیادی داشته و شما می توانید از آن با خیال راحت در موقعیت های متنوع نیز استفاده کنید. این محصول می تواند کیفیت های مختلفی داشته باشد ولی، همه پته هایی که در کشور عزیز ما یعنی ایران بزرگ طراحی و ساخته می شوند، می توانند قدرت بالایی داشته باشند و در عین حال، زیبایی چشم گیری هم دارند. پس، برای خرید شما فقط باید به دنبال زیبا ترین و قشنگ ترین مدل های موجود در بازار ایران باشید چرا که فقط زیبا ترین مدل ها می توانند نیاز روحی و ذهنی انسان برای دیدن موقعیت های قشنگ را تامین کنند.

هر آنچه که باید درباره پته دوزی بدانید

هر آنچه که باید درباره پته دوزی بدانید پته رومیزی عسلی سفید یکی از هنرهای جذابی است که در استان کرمان و شهرستان های آن انجام می‌شود و هنری بسیار زیبا و عالی است و افراد زیادی این هنر را می پسندند و انجام می دهند، قصد داریم بیشتر در این زمینه صحبت کنیم، با ما همراه شوید، پته دوزی به وسیله سوزن و نخ انجام می‌شود، دوخت هایی وجود دارد که توسط آن ها می توان طرح های بسیار زیبایی را به وجود آورد. انواع دوخت در پته دوزی به شرح ذیل می باشد: برگ دوزی؛ هنگام به کار می‌رود که برای طرح هایی که دارای برگ هستند یا انحنایی مانند برگ دارند، می توان از آنها استفاده کرد.

ساقه دوزی؛ سعی می‌کنند دوخت هایی را که برای نمونه ها به کار می‌برند، به گونه‌ای باشد که حالت بخیه دوزی را بتوانند بر روی آن به وجود آورد که یک کوکی را می‌زنند، برای کوک بعدی از انتهای کوک قبلی، سوزن را در می‌آورند تا بتواند هیچ گونه فاصله بین دو تا کوک قرار ندهند، این نمونه بیشتر برای ساقه درخت ها و قسمت هایی که می خواهند به طور کامل پوشش دهند، به کار می رود.

زیگزاگ؛ در واقع دو خط موازی را در نظر می‌گیرند و سوزن را به صورت چپ و راست در پارچه داخل و خارج می کنند تا بتوانند حالت هفت و هشت را در پارچه به وجود آورند، بسیار زیبا است و از این نمونه برای لباس ها برای لبه دوزی ها نیز استفاده می‌کنند، چنانچه قصد تزیین حاشیه پارچه را داشته باشند، این نمونه پرکاربرد است.

پخش مستقیم پته خام کرمان

پخش مستقیم پته خام کرمان پخش مستقیم پته خام کرمان شرکت های تولید کننده آن را بدون دخالت واسطه ها و دلال ها به دست مشتریان برسانند. اکثر شرکت های تولید کننده علاقه زیادی به فروش مستقیمم محصولات خود نشان نمی دهند چرا که آنها به فروش عمده علاقه دارند ولی، اگر شما هم قصد خرید مستقیم را دارید باید به دنبال خرید از نمایندگی های عرضه و فروش موجود در ایران باشید. این نمایندگی ها می توانند فروش مستقیم را انجام دهند. ولی یافتن بهترین نمایندگی عرضه کننده در هر شهری ممکن است که امکان پذیر نباشد. چرا که برخی از شهر ها درون خود نمایندگی های فروش و تولید پته را ندارند.

در نتیجه، برای خرید پته نازبالشت قرمز توصیه اکثر حرفه ای ها به خریداران، استفاده از مراکز عرضه کننده اینترنتی می باشد. وب سایت های فروشگاهی همچون وب سایت ما، همه محصولات خود را با تضمین و گارانتی ارائه کرده و به دست مشتریان در هر نقطه از ایران بزرگ می رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا