پتهرومیزی پته

فروش مستقیم رومیزی پته طرح گل

بزرگترین مرکز فروش مستقیم انواع رومیزی پته طرح گل این محصولات را از برترین تولیدکنندگان آنها خریداری نموده و آنها را با کیفیت عالی به مشتریان عرضه می کند. انواع رومیزی پته طرح گل که از انواع رومیزی طرح جدید هستند و با طراحی خاص و منحصر به‌فرد تولید می گردند، دارای ظاهر شیک و زیبا هستند به همین دلیل هم فروش آنها بالاتر از دیگر انواع مختلف رومیزی های موجود در بازار می باشند. انواع پته رومیزی صادراتی هم در این مراکز از نوع با کیفیت وجود دارند.

فروش مستقیم رومیزی پته طرح گل

آشنایی با انواع رومیزی پته

آشنایی با انواع رومیزی پته انواع رومیزی پته که از سوزن دوزی ها به روش بخیه های الوان تولید می ‌شوند از جنس پشم بوده که رنگ ‌های آنها بسیار متنوع و زیبا می باشد. رنگ هایی که برای تولید رومیزی پته مورد استفاده قرار می ‌گیرد شامل رنگ های مشکی، سبز، نارنجی و لاکی می باشند. معمولاً پارچه‌ هایی که در زمینه پته دوزی به کار برده می شوند در رنگ های سفید و مشکی هستند که از نوع پارچه های ضخیم می باشند و نقش های متعدد بر روی آنها قرار می گیرد.

این محصول که از صنایع دستی شهر کرمان می باشد توسط بانوان هنرمند تولید می گردد و بر روی آنها طرح های گوناگون مانند بته جقه و ترنج پدیدار می‌ شود. این نوع رومیزی ها در ابعاد گوناگون هستند که هم برای میزهای ناهارخوری و هم برای میز عسلی های جلوی مبل مورد استفاده قرار می ‌گیرند و فضای خانه را بسیار زیباتر می کنند.

در قسمت پشت انواع رومیزی پته دوزی آستری از جنس ساتن کشیده می‌شود که عمر و ماندگاری این محصولات را چندین برابر می کند و آن ها را قابل شستشو می نماید.

تامین عمده رومیزی پته طرح گل

تامین عمده رومیزی پته طرح گل تامین عمده رومیزی پته طرح گل توسط نمایندگی فروش این محصولات با قیمت ویژه به سراسر کشور باعث شده تا خریداران در هر جای ایران بتوانند این کالا را با کیفیت عالی و در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کنند. امروزه بیشتر کارخانجات تولید این محصولات هم برای اینکه بتوانند آنها را از نوع مرغوب تهیه کنند، از بهترین متریال ها و پارچه های موجود در بازار استفاده می‌کنند که همین امر باعث می‌شود سطح کیفی آنها بالاتر رفته و میزان ماندگاری این محصولات افزایش پیدا نماید.

بزرگترین فروشندگان پته طرح گل از نوع رومیزی، آنها را به صورت عمده و تکی به مشتریان عرضه می‌کنند، به همین دلیل شرکت های فروش بسیاری برای خرید این کالا با حداقل میزان هزینه مراجعه به این مجموعه فروش و خرید عمده از این کالا را ترجیح می دهند، تا بتوانند نمونه ‌های متعددی از این کالا را به قیمت ارزان داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا