پتهپته رومیزی

فروش فوری رومیزی پته سنتی

رومیزی سفید پته با طرح ویژه

یکی از مهم ترین دغدغه های بانوان ایرانی تزئینات منزل و دکوراسیون منزل است.رومیزی پته با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارند می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل بدهد بنابرای با وجود رومیزی پته نیمی از غدغه های یانوان ایرانی کم می شود .

یکی از رومیزی های با اصالت کرمانی رومیزی سفید است که خانم های با اصالت کرمانی از آن در زیبایی دکوراسیون منزل استفاده می کنند.و از رومیزی پته به عنوان سوغات کرمان یاد می شود .

البته سوغاتی گرانبها و باارزش می باشد. امروزه شرایطی پیش آمئه است که این رومیزی ها را می توان به تمام نقاط کشور نیز ارسال کرد .

فروش مستقیم رومیزی از طریق فروشگاه های صنایع هنری و دستی انجام می شود. متقاضیان این محصول می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن برای خریداری آن اقدام نماید .

رومیزی پته در اقصی نقاط کشور تولید و توزیع می شود که طرفداران بسیاری نیز دارد و بدلیل داشتن ظاهری زیبا و جذاب به جرات می توان گفت در هر خانه ای حداقل یک نوع از آن موجود می باشد .

فروشندگان رومیزی پته، آن را به صورت حضوری و غیر حضوری به مراجعه کنندگان عرضه می کنند .

در فروش غیر حضوری هزینه ها برای مصرف کننده پایین تر می آید و در زمان کوتاهی به تابلوی قرآنی خود دست خواهد یافت و از حضورش بهره ی کافی را خواهد برد .

امروزه تقریبا می توان گفت نیمی از جامعه در خانه های خود میزهای غذا خوری و میزهای عسلی مخصوص مبل های خود را دارند و برای زیبا تر جلوه دادن آن ها و تزیین از رومیزی های گوناگونی استفاده می کنند که رومیزی پته نیز یکی از انواع آن می باشد.

شناخت انواع رومیزی پته جذاب سنتی

اولین رومیزی ها از جنس پلاستیک و یا پارچه های مخمل تولید می شدند و بسیار کاربردی و پر طرفدار بودند .

اما امروزه این پته ها جای خود را به رومیزی های پته که بسیار جذاب و مدرن هستند داده اند برای داشتن یک خانه شیک و مدرن بهتر است از این محصولات زیبا در خانه خود استفاده نمود تا بتوان علاوه بر سادگی زیبایی منحصر به فردی را به منزل خود دادبیشترین دلیلی که بسیاری از افراد جذب این کالاهای زیبا می شوند طرح های سنتی کار شده آن ها می باشد که توجه هر بیننده ای را جلب خود می نماید .

هر طرحی که بر روی آن ها حک می شود و یا دوخته می شود نام مخصوص به خود را دارد اگرچه رو میزی پته سفید یکی از وسایل سنتی محسوب می شود .

ولی همچنان طرفدار های خاص خودش را دارد و با سلیقه ی خیلی از امروزی پسند ها سازگار است از این رو انواع مختلفی از طرح های خاص و جدید از رو میزی پته تولید شده و قابل عرضه می باشد رومیزی پته بیشتر با رنگ های عنابی و مشکی و زرشکی و آبی و لاکی و سبز و نارنجی استفاده می شود .

این رومیزی ها از شال و نخ طبیعی تولید شده است و دست دوز می باشند طرحی که برای پته دوزی زده می شود الهام گرفته شده از نقش های گیاهی سنتی است از این پارچه ها نیز به عنوان رو میزی و پرده و رو کش کوسن و غیره استفاده می شود .

رنگی که از گذشته تا به حال طرفداران زیادی داشته است رومیزی رنگ سفید است .

 

قیمت ویژه رومیزی پته سفید در مراکز تولید

برای خرید ارزان قیمت ترین رومیزی می توان به بازار ها مراجعه نمود تا بتوان با توجه به نیاز و سلیقه خود رومیزی مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب خریداری نمود و با خیالی آسوده از آن استفاده کرد قیمت انواع رومیزی پته سفید با توجه به جنس و قابل شست و شو بودن و همینطور رنگ ثابت آنها بسیار مقرون به صرفه تر از انواع دیگر رو میزی ها می باشد .

به همین دلیل طرفداران زیادی داردبرای داشتن خریدی ارزان می توان به کارگاه های تولیدی واقع در شهرها و یا شهرستان ها مراجعه نمود تا بتوان بدون وجود هیچ واسطه ای به صورت عمده کالای مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود .

آن را در بازار روز و یا در فروشگاه های لوازم دستی به فروش رساند با توجه به سلیقه اکثریت هر شهر طرح های مخصوصی را به هر شهر و روستا می فرستند تا اینگونه بتوانند مشتریان خود را افزایش بدهند .

قیمت این رو میزی ها به ابعاد و میزان سوزن دوزی هایی که روی آن کار شده است بستگی دارد تولیدی ها رومیزی های تولید شده را توسط بازار یاب ها و فروشندگان خود به تمامی نقاط کشور ارسال می کنند .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ یکی از مراکز تولید دومیزی پته سفید است که این رومیزی را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب به مشتریان عزیز عرضه می کنند .

در این شرکت فروش به صورت حضوری و غیر حضوری و به صورت جزئی و عمده نیز می باشد.این شرکت برای جذب و رضایت مشتریان خود تمام تلاش خود را می کند .

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا