پتهپته رومیزی

صادرات پته رومیزی بیضی بزرگ به اروپا

کشور عزیزمان ایران در مورد صنایع دستی جزو رتبه های اول در جهان می باشد که بزرگترین تولید کننده محصولات صنعت دست دوزی می باشد که می توان به پته دوزی که از محصولات و سوغات استان کرمان است اشاره ویژه کرد.

دوخت رومیزی از جنس پته یه نوع صنایع دستی پر طرفدار و پر بازدید که نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز می باشد، پته رومیزی بیضی بزرگ یک نمونه است که به کشورهای اروپایی صادر می شود و طرفداران و مشتریان زیادی دارد.

صادرات پته رومیزی بیضی بزرگ به اروپا

بررسی انواع پته از نظر کاربرد

بررسی انواع پته از نظر کاربرد پته چیست و چه کاربردی در زندگی ما دارد و در کجا استفاده می شود، پته یه نوع نخ است که جنس این نخ از پشم حیوانات می باشد، از پته استفاده های مختلفی می شود و برای دوخت انواع رومیزی ها، دیوارکوب ها، کوسن مبل ها، روی پرده ها استفاده می شود.

یکی از پر طرفدارن ترین محصول پته رومیزی است که از همه بیشتر کاربرد دارد یکی از زیبای خانه های رومیزی پته است که جلوه و زیبای خانه را چند برابر می کند و همچنین یه فرهنگ ناب ایرانی در جلوی دید مهمانان می باشد و باعث افتخار می باشد.

این محصول به دست زنان و دختران کرمانی تولید می شود و به دلیل وجود کیفیت عالی و بالای که برخوردار است و همچنین بخاطر دست دوز بودن و محکم بودن آن روی قیمت این محصول تاثیر گذاشته و گران قیمت می باشد و اقتصادی می باشد.

رومیزی پته بزرگ بیضی در مدل و طرح های مختلف وجود دارد که به دست هنرمندان خانم روستایی که بیشتر به صورت گروهی این کار را انجام می دهند صورت می گیرد که با فروش آن می توانید به کمک معیشت خانه نیز کمک بسزایی داشته باشند.

صادرات پته به خارج از کشور بخصوص کشورهای اروپایی بخاطر کیفیت بالای که دارد وجود دارد و طرفداران و مشتریان بسیاری دارد، صادرات این محصول می تواند کمک به سزایی به اقتصاد و دارایی کشورمان می کند و همچنان باعث افتخار و اعتبار کشورمان می شود.

تولید عمده پته رومیزی بیضی بزرگ

تولید عمده پته رومیزی بیضی بزرگ هر چیزی تولید جزئی و عمده دارد که به هردو صورت انجام می شود، پته هم مثل تمام محصولات اینگونه است. پته عمده همانطور که از اسمش معلوم است یه صورت کلی و عمده تولید می شود که برای فروش به عمده فروشی ها تحویل داده می شود.

تولید عمده پته رومیزی بزرگ در سایز بندی های و مدل های مختلف انجام می شود که بنا به سلیقه و ایده افراد تولید می شود، برای تهیه و سفارش این محصول پر کاربرد می توان از طریق سایت های اینترنتی و آنلاین سفارش کار داد و محصول را تهیه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا