پتهپته بقچه

صادرات انواع پته بقچه اصل

پته بقچه اصل از نمونه های جدید پته در بازار می باشد که توسط تولیدکنندگان با طراحی ویژه و خاص تولید می‌گردد و طرفداران زیادی در بازار داخلی دارد. انواع پته توسط تولیدکنندگان در سطح بازار داخلی به صورت انبوه تولید شده و به بازارهای خارج از کشور هم صادر می گردد. این محصول از هنرهای اصیل ایرانی می باشد که، در بازار دیگر کشورها فروش بالایی داشته و سالیانه حجم بالایی از آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود. صادرات این کالا از طریق بزرگترین صادرکنندگان موجب ارزآوری بالا نیز گردیده است.

صادرات انواع پته بقچه اصل

جدیدترین مدل های پته اصیل

جدیدترین مدل های پته اصیل از جدیدترین مدل های پته اصیل باید به پته ضخیم اشاره نمود که با استفاده از بهترین نخ و سوزن های مخصوص پته دوزی تولید می شوند. این مدل از پته دارای رنگ های متنوع بوده و ضخامت بالایی هم دارد، به همین دلیل هم دوام و ماندگاری آن بسیار بیشتر از دیگر انواع مختلف این کالاها در بازار داخلی باشد که خریداران می توانند به راحتی با مراجعه نمودن به تولیدکنندگان این کالا، بهترین نمونه از محصولات مد نظر خود را تهیه نمایند.

انواع مختلفی از پته های اصیل ایرانی به دلیل اینکه دارای زیبایی ظاهری خاص و ویژه هستند، در تولید برخی محصولات مانند کوسن یا کالای خواب مورد استفاده قرار می ‌گیرند. البته هنر پته دوزی جزء هنرهایی است که می‌توان برای رومیزی هم از آنها استفاده نمود و فضای خاص و زیبا را به وجود آورد.

امروزه بیشتر افرادی که در سطح بازار داخلی به تولید این کار مشغول هستند، با استفاده از بهترین نخ و نقشه ها توانستند، مدل های پته خاص را تولید و به بازار عرضه نمایند تا مشتریان با هر سبک و سلیقه بتوانند این محصولات را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند و از زیبایی ظاهر آنها نیز لذت ببرند.

تامین کنندگان پته بقچه رنگی

تامین کنندگان پته بقچه رنگی تامین کنندگان پته بقچه رنگی برای خرید عمده از این محصولات به تولیدکنندگان آنها به صورت مستقیم مراجعه کرده و با حذف واسطه‌ها محصول مورد نظر خود را با نرخ استثنایی خریداری می‌کنند. در این مراکز تامین کننده، شما می توانید طرح های مختلف رنگ بندی های گوناگون از آن را مشاهده نموده و بر اساس سلیقه شخصی آنها را خریداری کنید.

این کالاها که از سوی مراکز تامین کننده اصلی آنها با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شوند، از بهترین نمونه این محصولات برای خرید هستند که در استفاده طولانی مدت ظاهر اولیه خود را از دست نداده و ماندگاری بسیار بالایی دارند. شما عزیزان می توانید برای تهیه این کالاها به مراکز توزیع بدون واسطه از این محصول هم مراجعه نموده و محصولات خود را با نرخ تولیدی و قیمتی ارزان تهیه کنید و در نهایت خرید مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی را تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا