پتهپشتی پته

شرکت فروش پشتی پته قرمز در کرمان

شرکت فروش پشتی پته قرمز در کرمان این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهد پشتی پته کرمان به صورت دست دوز تولید می شود در بافت این پشتی ارز پارچه و پشم حیوانی طبیعی استفاده شده است به همین دلیل استفاده کردن از این پشتی دارای خاصیت درمانی می باشد از این پشتی به عنوان مبلمان و کناره هم می توان استفاده کرد شرکت های بافنده این محصول برای این که کیفیت کار خود را افزایش دهند از دوخت های گیاهی نیز در بافت این محصول استفاده می کنند‌.

شرکت فروش پشتی پته قرمز در کرمان

توصیه هایی برای استفاده از پشتی پته

توصیه هایی برای استفاده از پشتی پته جهت استفاده از پشتی پته بایستی به نکاتی توجه شود در این صورت برای مدت زمان طولانی می توان از این هنر دستی در محیط منزل استفاده کرد

چون در بافت این پشتی از هنر های دستی حساس استفاده می شود باید به بافت و طرح روی آن فشار و یا ضربه ای وارد نشود در این صورت بافت اولیه پته حفظ خواهد شد و شکل اولیه خود را هیچ وقت از دست نمی دهد.

مدل های پارچه ای پته بیشتر نیاز به مراقبت دارند این محصول را نباید به صورت یک جا در محیطی بسته انبار کرد چون احتمال دارد حشرات به داخل بافت آن نفوذ کرده و بافت پته را نابود کند.

برای این که از این عارضه خلاص شوید می توانید مقداری صابون داخل پشتی قرار دهید.

اگر از پشتی به عنوان تابلو دیواری استفاده می کنید بهتر است که این پارچه را با شیشه مخصوص قاب کرده و روی دیوار بچسبانید در این صورت به ظاهر پارچه آسیبی وارد نمی شود.

دقت داشته باشید که پته ها را در مقابل نور خورشید قرار ندهید چون تابش امواج خورشید باعث می شود.

کیفیت رنگ پشتی کاهش پیدا کند و به مرور زمان پته تغییر رنگ می دهد.

در هنگام شستشو این محصول نیز باید از آب سالم با دمای ولرم استفاده کنید در این صورت بافت پته سالم می ماند.

خرید بدون واسطه پشتی پته قرمز

خرید بدون واسطه پشتی پته قرمز خرید بدون واسطه پشتی پته قرمز از روش ها به دست آوردن محصول مورد نظر بوده است در این روش پشتی به قیمت ارزان تامین می شود شرکت های پته این محصولات را به صورت سفارشی درست می کنند به همین دلیل هزینه خرید آن کمی زیاد است.

علاقمندان به این محصول آن را به روش مستقیم می توانند سفارش دهند در این روش هم پته به قیمت تولیدی به دست خریدار می رسد.

صادرات پشتی پته در داخل کشور در سطح کلان انجام می گیرد پشتی پته رنگی یکی دیگر از انواع پشتی در داخل بازار بوده است مصرف کننده این محصول را با روش های متعددی می تواند تهیه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا