پتهپته رومیزی

سفارش عمده رومیزی پته طرح بوته

یکی از محصولات زیبا و جذاب و پرفروش پته که مشتریان زیادی دارد،رومیزی طرح بوته است.کیفیت این رومیزی فوق العاده است .

برای اینکه برای تولید آن از بهترین و مرغوب ترین شال و محکم ترین نخ استفاده شده است.جنس شال پته اکثرا از پشم خالص گوسفند است .

علاوه بر کیفیت این شال ماندگاری بالایی دارد.طرح و نقش هایی که روی شال پته وجود دارد با نخ های محکم،رنگارنگ و ظریف دوخته می شوند .

زیبایی چشم نوازی را به رومیزی می دهد .

رنگهای نخ رومیزی پته شامل رنگهای سفید،مشکی،لاکی،سبز پررنگ،یشمی،آبی،قرمز،زرد می باشد و رنگ شالهایی که برای رومیزی پته به کار می رود.سفید،قرمز،آبی،قرمز،ماشی،سبز می باشند .

به نخ هایی که برای دوخت پته استفاده می شود ریس گوییم،میزان ریسی که در دوخت و تولید رومیزی پته به کار می رود بستگی به ابعاد و طرح رومیزی دارد .

پس میزان ریسی که در رومیزی ها به کار می رود ،در رومیزی های متفاوت است .

ظرافت و زیبایی خاصی که رومیزی های پته دارند باعث می شود که مشتریان زیادی در سطح کشور و حتی در خارج از کشور داشته باشد .

مرکز عرضه رومیزی بوته پته

شرکت تعاونی پته هشت رنگ به عنوان اولین مرکز تخصصی تولید پته ی گیاهی و بهترین مرکز تولید رومیزی پته دوزی طرح بوته، با استفاده از بهترین پارچه پشمی، نخ و ریس های پشمی مرغوب سعی می کند محصولی ظریف و زیبایی را تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی کند پته دوزی نوعی رودوزی می باشد که با استفاده از سوزن و نخ های رنگی مختلفی روی پارچه های پشمی و ضخیم دوخته می شود .

پته دوزی هنری اصیل و ماندگار نزد ایرانیان است که در آن صنایع دستی ظریف و زیبایی خلق می شود. رومیزی بوته پته نمونه بارزی از این تولیدات است که دارای تنوع رنگی بالایی بوده و سایزهای مختلفی هم دارد .

در کل، پخش کننده رومیزی پته ای این کالاها را بیشتر در رنگ ها و طرح های متنوعی ارائه می دهد .

اما می شود به گونه کلی هم آنان را تهیه کرد.با مراجعه به بهترین مرکز سفارش رومیزی طرح بوته پته ، می توان محصولاتی درجه یک را به دست آورد که توسط افراد حرفه ای و به وسیله دست دوخته شده اند .

آنها را عموماً از نخ های پشمی خالص می دوزند که کیفیت بسیار بالایی دارند. صادرات این رومیزی به کشورهای خارجی نه تنها زمینه تولید بیشتر را فراهم کرده است بلکه با درآمد ارزی که دارا باعث پیشرفت اقتصاد نیز می شود .

فروش عمده رومیزی بوته پته

در مراکز فروش پته ،فروش به صورت عمده و جزیی و در حجم های مختلف انجام می شود و به دلیل اینکه نرخ عمده فروشی نسبت به نمونه های بسته بندی شده کم تر است بیشتر مردم ازخرید به صورت عمده استقبال می کنند، تا بتوانند با پرداخت هزینه کمتر حجم بالایی را تهیه کنند و از این طریق در هزینه ها صرفه جویی شود .

چنانچه به پخش کننده معتبر رومیزی پته طرح بوته مراجعه نمایید، می توانید بسیار راحت این محصولات را به صورت عمده و جزئی با تنوع بالا به دست آورید.اصولاً چنین پارچه هایی که تنوع بالایی در رنگ و نقش دارند، با اشکال مثلث،مربع،مستطیل وجود دارد .

که هر کدام شان کیفیت متفاوتی دارند.زیزا هر کدامشان شال و نخ و دوخت متفاوتی دارند .

در نتیجه در کل مجموعه اصلی توزیع، چنین رومیزی هایی را به گونه کلی نیز ارائه می دهد .

فروش رومیزی پته به صورت عمده باعث شده تا قیمت کمتری داشته باشد که در این صورت مشتری می تواند با پرداخت هزینه کمتر نیاز خود را برطرف سازد .

کیفیت و کارایی و همچنین دوام بالای محصول مطمینا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد .

پس اگر در حوزه های صادرات و پخش جزئی در شهرهای متعدد هستید، می توانید بسیار راحت با واحد پشتیبانی همین مجموعه از راه دور و نزدیک تماس بگیرید .

کارشناسان فروشگاه شما را راهنمایی کرده و از سوی دیگر، جزئیات دقیقی از محصولات را در اختیارتان خواهد گذاشت .

فروش به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و در این صورت مصرف کنندگان می توانند مطابق با شرایطی که دارند اقدام به تهیه محصول نمایند .

در فروش اینترنتی انواع محصولات و قیمت ها به نمایش گذاشته می شود و فرد می تواند با مشاهده و مقایسه به راحتی خرید خود را انجام دهد .

فوائد رومیزی پته طرح بوته

این محصولات یکی از قدیمی ترین‌ کالاها به شمار می رود که به وسیله دست دوخته می شوند. آنها نوع سوزن دوزی محسوب گردیده که غالباً در آنها بیشتر بخش های پارچه با نخ های رنگی دوخته می گردند .

بارزترین‌ فواید استفاده از رومیزی پته طرح بوته این است که برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار، ریختن مایعات گوناگون و همچنین خش دار شدن میز نیز استفاده می گردند .

برای زیباسازی بیشتر به کار می روند حتی می توان در خانه هایی که دکوراسیون مدرن دارند، از این پارچه های خاص استفاده نمود. آنها را راحت می توان برداشت، شستشو داد و دوباره سر جای شان‌ قرار داد .

امروزه نیز شاهد استفاده از چنین پارچه های خاصی می باشیم. آنها بیشتر از نخ های ابریشمی، پلی استری، پشمی، پنبه ای و غیره دوخته می شوند .

به همین علت، ویژگی های متعدد داشته و کیفیت های‌ گوناگونی دارند .

اما در رنگ های مختلفی هم می شود آنان را پیدا کرد که شامل، سفید، زرشکی، مشکی، سرمه ای و غیره اند. طرح هایی مثل گیاهان گوناگون، اشکال هندسی و … را هم دارند .

 

کیفیت رومیزی پته طرح بوته

تولید رومیزی سنتی در شهرهای مختلف کشور از جمله کرمان انجام می شود که یکی از هنرهای دستی این شهر پته دوزی است که روی پارچه های باکیفیت طراحی می شود که بسیار زیبا و جذاب است و از نخ های طبیعی و پشمی در طراحی روی پارچه استفاده می‌ شود همچنین تنوع بالایی در رنگ دارد که زیبایی آن را دوچندان می کند .

این محصول در ابعاد و اندازه استاندارد و به صورت مربعی تولید می شود و استفاده از آن زیبایی خاصی به دکوراسیون منازل می بخشد .

این رومیزی تنوع بالایی در رنگ و طرح دارد و مشتری به راحتی می تواند نوع و مدل آن را بر حسب نوع دکوراسیون و سلیقه خود انتخاب و خریداری کند .

قیمت انواع رومیزی با توجه به کیفیت و طرح آن، شرکت تولید کننده، ابعاد و رنگ،‌ روش خرید و متفاوت است .

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید انواع رومیزی در طرح و مدل های مختلف از جمله رومیزی جلو مبلی مربع مشغول فعالیت می باشند و ابن محصول را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته با بهره‌گیری از پرسنل مجرب طراحی و تولید می کنند و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند .

کیفیت رومیزی جلو مبلی مربع ارتباط مستقیمی با نوع پارچه و متریال استفاده شده در آن دارد .

رومیزی های جلو مبلی با استفاده از پارچه های مختلفی تهیه می شوند و روی آنها نیز با استفاده از هنرهای دستی قدیمی تزیین می شود که در زیبایی این محصول بسیار تاثیر گذار می باشد .

‌رومیزی باکیفیت از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و در اثر شستشو با مواد شوینده رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهد و مقاومت بالایی در برابر نخ کش شدن و پارگی دارد. یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش انواع رومیزی زیبا و جذاب همین شرکت می باشد .‌

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید .

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]اکثر افراد برای تزئین دکوراسیون منزل خود از این رومیزی ها استفاده می کنند .یکی از این طرح های زیبای رومیزی پته طرح بوته می باشد که مشتریان خاصی دارد. رومیزی پته به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارد از بین سایر محصولات پته مشتریان بیشتری دارد. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا