پته

سفارش جا دستمال کاغذی پته

دوخت جا دستمال کاغذی با حس هنرمندان

جا دستمال کاغذی پته با احساس هنرمندان ایرانی عجین شده است.احساس هنرمندانی که نقش های مختلف اسلیمی ،قهر و آشتی،سروی،جقه ای،شمسه را در کار خود اجرا می کنند .

هنرمند دوزنده کرمانی با توجه به احساسات متفاوتی که در حین دوخت پته دارند یک طرح ثابت از چندین پته را متفاوت می دوختند و دوخت آنها یکسان نمی شدند .

با توجه به حس خوشحالی و ناراحتی که هنرمندان کرمانی دارند از رنگ های روشن و تیره در دوخت پته استفاده می کنند .

اما امروزه هنرمندان برای هماهنگی بیش تر کارهای جا دستمال کاغذی و سایر مدل های آن بر اساس دستورالعمل تعیین شده عمل می کنند .

یکی از وسیله‌های بسیار کاربردی در منازل ایرانی ها جلد دستمال کاغذی است. و احتمالا هر روز به آن نیاز دارند.و باید در موقعیتی نزدیک به دسترس قرار داشته باشد .

و حال اگر در یک جعبه پته قرار گیرد، می‌توان آن را به عنوان یک وسیله تزئینی در دکوراسیون نیز به حساب آورد و نشان دهنده سلیقه آنها در دکوراسیون منزل است .

ایرانی ها می توانند پته جا دستمال کاغذی را که با طرح‌ها و رنگهای بسیار زیبا و متنوع تولید می‌شود را برای تزئین استفاده کنند .

ایرانی ها به استفاده از صنایع دستی در قسمت‌های مختلف دکوراسیون منزل خود علاقه دارند. برای بسته‌های دستمال کاغذی بهترین و مناسب ترین پوشش می تواند جلد دستمال کاغذی پته باشد.جلد دستمال کاغذی پته طرح های متنوعی دارد .

 

جا دستمال کاغذی وسیله ای تزئینی

جعبه دستمال کاغذی را میتوان داخل پته‌ها قرار داد و هم می‌توان بسته را باز کرد و دستمال‌های آن را در پته جلد دستمال کاغذی قرار داد.ولی معمولا روش اول راحت‌تر است .

این نکته مهم است که پته‌ها متناسب با سایزهای استاندارد جعبه‌ها طراحی می‌شوند .

در تمام خانه های ایرانی جایی برای جلد دستمال کاغذی وجود درد مثلا روی اپن،کمد دسوار،قفسه جایگاه مناسبی برای جعبه دستمال کاغذی پته است .

جلد دستمال کاغذی را می توان برای زیبایی بیشتر با سایر اکسسوری هایی که از پته تولید شدند ست کرد .

محصولاتی مانند ساعت،رومیز،تابلو،کوسن،میزعسلی و رانر ، بی شک وجود هماهنگی بین اکسسوری‌های مختلف منزل جذابیت بسیاری دارد و این جذابیت زمانی بیشتر می‌شود که همه آن‌ها با هنر پته‌دوزی طراحی شده باشند .

شما عزیزان می توانید برای خرید پته جا دستمال کاغذی به فروشگاه اینترنتی پته هشت رنگ مراجعه نمایید. این مجموعه دارای تنوع محصول است و انواع جا دستمال کاغذی پته را به مشتریان خود عرضه می‌کند .

پته هشت رنگ برای جلب رضایت و راحتی مشتریان ،فروشگاه اینترنتی پته را با امکانات مناسب و کم نظیر راه‌اندازی کرده است تا با این کار همه افراد از سراسر کشور بتوانند به این هنر گسترده استان کرمان دسترسی داشته باشند و محصولات طراحی شده با آن را خریداری کنند .

پته جلد دستمال کاغذی یکی از محصولات پته هشت رنگ است که سعی می شود حتی الامکان، با استفاده از بهترین پته‌های موجود تولید شود .

کیفیت بالای پته دوام آن را بیشتر می‌کند و محصول مدت طولانی بدون تغییر در ظاهر باقی می‌ماند. شستشوی پته‌های باکیفیت به شیوه صحیح، آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند. پته جا دستمال کاغذی می‌تواند خاص‌ترین نوع جعبه دستمال کاغذی باشد .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جلد دستمال کاغذی پته طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد. بنابراین به راحتی می‌توان این اکسسوری را با سایر قسمت‌های دکوراسیون ست کرد. در گذشته افرادی که ساکن شهرهایی به غیر از کرمان بودند، نمی‌توانستند پته خریداری کنند. اگر مجموعه‌ای نیز این صنایع دستی جذاب را عرضه می‌کرد، تنوع زیادی نداشت. اما پته هشت رنگ به کمک اینترنت توانسته است پکیج بزرگی از انواع پته جا دستمال کاغذی را به مشتریان خود عرضه کند. در صورتی که در مورد پته دوزی و روش خرید آن سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان پته هشت رنگ در ارتباط باشید . [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا