پته

سفارش انواع کیف پته

کیف پته گلستانی از طرح های متنوع

کیف پته کیف پارچه ای بسیار زیبایی است که با دست های هنرمندان ایرانی با نقشهای زیبا مزین شده است .

هدیه گرفتن یکی از زیباترین حس های دنیاست .

اکثر دختران و خانم های روحیه ای دارند که از گرفتن هدیه گل بسیار لذت می برند .و حس بسیار خوبی پیدا می کنند .

کیف پته با طرح ها و نقشهای متنوع و رنگارنگی مانند باغ پر گل دارند .

و مانند هدیه گرفتن یک دسته گل حس زیبایی به آنها می دهد .

در واقع کیف پته مانند گلستانی است. بی اندازه زیبا که تمام رنگ های اصلی را با نخ های رنگ به رنگی که برای دوختن طرح و نقش ها در پته به کار رفته، در خود جای داده است .

کیف پته علاوه بر زیبایی برای دختران و خانم های شیک پوش حس دلپذیری به وجود می آورد .

عجین شدن این طرح و نقش ها با احساسات پاک و خالص هنرمندانی است که این کار هنری زیبا را دوخته اند . کیف پته یکی از صنایع دستی محبوب و شناخته شده در ایران است .

زیبایی کیف پته علاوه بر دختران وزنان ایرانی توجه توریست های خارجی را به خود جلب کرده است .

زیبایی چشم نوازی که در این نوع صنایع دستی ایران وجود دارد، سبب شده است تا مورد پسند اغلب افراد زیباپسند قرار بگیرد و داشتن این کیف سنتی برای آن ها حسی بینهایت خوشایند را به همراه داشته باشد و یکی از مهم ترین دلایل استقبال مردم از این محصول کاربرد زیاد آن است .

از این محصول می توان به عنوان اکسسوری در استایل خود استفاده کنید. استان کرمان یکی از مهم ترین استان هایی است که از قدیم تا به امروز پته دوزی توسط هنرمندان این خطه انجام می شده است .

اما امروزه این هنر رونق گرفته و بسیاری از هنرمندان سراسر کشور نیز به کار پته دوزی مشغول هستند و تقریبا در سراسر کشور این هنر زیبا را آموزش میدهند.

 

کیفیت کیف پته

دسترسی به کیف پته و سایر مدل های پته دوزی نیاز به جستجو در مغازه های مختلف در استان های گوناگون دارد .

به همین دلیل برای ایجاد دسترسی آسان به این کارهای هنری زیبا فروشگاه پته هشت رنگ امکانی ویژه را فراهم نموده است این مجموعه ی بی نظیر دارای انواع کیف پته در مدل های گوناگون با داشتن کاربردهای مختلف بوده، به دلیل این تنوع بسیار زیاد قطعاً می تواند نظر همه ی سلیقه ها را تأمین نماید .

نخ‌ها و شال‌ها یی که دارای رنگ طبیعی هستند، کیفیت بالاتری نسبت به محصولاتی با رنگ شیمیایی دارند .

در بعضی موارد کیف‌های پته با سایر مواد اولیه نیز ترکیب می‌شوند .

به عنوان مثال ممکن است بدنه کیف از چرم باشد و قسمت بیرونی آن با پته تزئین شده باشد .

این موضوع جذابیت محصولات را دو چندان می‌کند. کیفهای پته با طرح و رنگ و مدل تنوع زیادی که دارند.باعث می شود که برای هر استایل مناسب باشد .

این تنوع باعث می‌شود خانم‌ها با سلیقه‌های مختلف بتوانند محصول مد نظرخود را انتخاب کنند کیف کتابی پته برای استایل‌های رسمی و مجلسی کاربرد دارد .

آن‌ها بیشتر جنبه تزئینی دارند و ظرفیتشان به اندازه وسایل محدودی چون موبایل و لوازم آرایشی است.

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ] هنگام خرید کیف پته نکته ای وجود دارد، و آن هم پیدا کردن مرکز فروش معتبر در شهرهایی به غیر از کرمان است. مجموعه پته هشت رنگ امکان خرید کیف پته را در سراسر کشور فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پته هشت رنگ انواع‌ مختلف کیف‌های پته را ببینید. آن‌ها تنوع رنگی و طرحی بالایی دارند. بعد از ثبت سفارش نیز تنها کافی است آدرس و کد پستی خود را در سایت درج کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید . [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا