پتهپته جلو مبلی

خرید پته جلو مبلی با قیمت پایین

خرید پته جلو مبلی با قیمت پایین در سراسر کشور صورت میگیرد ،پته دوزی یکی از صنایع دستی بسیار زیبا درایران وکرمان به شمار میرود ،جنس پارچه و نخ از پشم خالص است،روی کار که تماما با دست کارشده واز نخ می باشد که همه سطح کار را در بر گرفته اند.

پته ها قابل شستشو می باشند فقط باید با آب سرد و شوینده بسیار ملایم استفاده کرد انواع پته را می توان در میز جلو مبلی ،به صورت قاب حتی برای تزئین روی کیف ،کفش ،مانتو و لباس های مجلسی نیز به کار می روند.

خرید پته جلو مبلی با قیمت پایین

آشنایی با فرایند تولید پته

آشنایی با فرایند تولید پته آشنایی بافرایند تولید پته:برای تولید یک پته ابتدا یک پارچه پهنی را وه به آن شال میگویند را در ابعاد مورد نظر می بریم بعد از آن طرح مورد نظر را روی کاغذ مناسبی که به آن کالک می گویند ترسیم میکنند و روی پارچه پهن وبا سوزن پارچه را سوراخ وطرح را روی پارچه ترسیم می کنند‌.‌‌

در مرحله بعد روی آن پودر گچ یا ذغال می ریزند که به این کار گرته زنی میگویند برای پارچه روشن از ذغال و پارچه تیره از گچ استفاده میکنند طرحی که ایجاد شده را با قلم مخصوصی به هم وصل می کنند که در نهایت طرح کلی مشخص میشود .این یک شیوه قدیمی است امروزه با استفاده از مهر های طراحی آماده و شابلون روی پارچه ترسیم می کنند.

پس از این که طراحی روی پارچه ایجاد شد با استفاده از نخ هایی که از پشم خالص استفاده شده که در گذشته اغلب رنگها تیره بوده اند در امروزه رنگهای شاد و روشن به آن اضافه شده دور تا دور طرح را میدوزند که به این مرحله ساق دوزی می گویند.

سپس داخل آن طرح را با سوزن خاصی پته دوزی و پر می شود که این قسمت را اصطلاحا متن دوزی میگویند،مرحله آخر که بسیار مهم است که به سایه پردازی اطراف برگ و طرح ها می پردازند و در آخر پته هارا به روش مناسبی شستشو میدهند بعد از آن اتو میکنند و به فروش می رسانند.

قیمت ارزان پته جلو مبلی اصیل

قیمت ارزان پته جلو مبلی اصیل قیمت ارزان پته جلو مبلی اصیل که در کرمان به صورت عمده تولید می شود بسیار مناسب است که با خریداری آنلاین میتوان آن را خریداری نمود.با خرید پته رومیزی به زیبایی میز های غذاخوری افزوده می شود ودر دکوراسیون خانه زیبایی بسیار زیادی ایجاد می کنند.،که شما میتوانید در روکش کوسن های مبل و رومیزی استفاده کنید.

با خرید پته میتوان به اشتغال خانمهایی که به این کار مشغول هستند کمک زیادی کرد و همچنین صادرات آنها برای کشور و مردمی که آن را تولید می کنند بسیار سودمند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا