پتهپته بالشت

خرید و قیمت بالشت پته در بازار ایران

خرید و قیمت بالشت پته در بازار ایران بسیار پر رونق می‌باشد چرا که این محصولات در رنگ بندی ها و طرح های بسیار متفاوتی ارائه داده می شوند. صادرات بالشت پته باعث شده که کشور سود زیادی از صادرات این محصول داشته باشد همچنین توانسته برای افراد ایجاد اشتغال نماید. پته صادراتی از بهترین و معتبرترین نوع خود تولید می‌شود و به کشورهای همسایه صادر می‌شود. خریداران می توانند این محصولات را در سایزهای بسیار استاندارد در بازار مشاهده نمایند و سپس سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

خرید و قیمت بالشت پته در بازار ایران

دو مدل پرطرفدار بالشت پته

دو مدل پرطرفدار بالشت پته امروزه پته در اندازه های مختلف و طرح های گوناگون به استفاده مشتری تولید می شود. افراد قبل از خرید باید اطلاعات لازم را در مورد این بالشتک پته چسب نموده و سپس اقدام به خرید نمایند. قیمت این محصول بر اساس جنس مواد اولیه و همچنین استفاده از نوع طرح آن متفاوت می باشد در اینجا به دو مدل بسیار پرطرفدار این بالشت پته می پردازیم.

یکی از این مدل های بسیار محبوب در بین مردم بالشت پته طرح زنبق میباشد که به خاطر نقش های بسیار زیبا توانسته رضایت مشتریان را به خود جذب نماید و امروزه بانوان جوان آنها را به عنوان جهیزیه استفاده نمایند این مدل از بالش بسیار با کیفیت می باشد و دارای نقش و طرح بسیار زیبایی بوده و در ابعاد مختلفی می توانید آن را خریداری نمایید.

از دیگر مدلهای بالشت پته مدل هایی می باشند که کاملاً به سبک سنتی تولید شده‌اند و در ان رنگ‌های بسیار گوناگونی استفاده شده است که توانسته است نقش هزار رنگی را به این بالشت ها بدهد. این محصولات علاوه بر کاربرد بسیار زیاد می توانند جنبه بسیار زیبایی در منازل داشته باشند و افراد می‌توانند با هر نوع سلیقه ای محصولات را در بازار خریداری نمایند.

سفارش عمده بالشت پته ارزان

سفارش عمده بالشت پته ارزان سفارش عمده بالشت پته باعث شده که قیمت این محصول بسیار کاهش یابد و خریداران بتوانند آنها را با قیمت‌های بسیار ارزان تهیه نمایند. این محصول یکی از قدیمی ترین هنرها در ایران می باشد که دارای زیبایی بسیار زیادی می باشد و توانسته محبوبیت خود را در بین مردم روز به روز افزایش بدهد.

در تولید این بالشت پته از مدل های بسیار متنوعی استفاده می کنند همچنین از رنگ های بسیار روشن و تیره در کنار هم توانسته یک هنر بسیار زیبایی را به جلوه دربیاورد. جنس های این پارچه بسیار مرغوب می‌باشندکه به مرور زمان نیز از کیفیت آنها کاسته نخواهد شد و در بعضی مواقع نیز از تزیینات بسیار زیبایی در تولید آن استفاده می‌کنند. خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده از فروشگاههای مخصوص این محصول خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا