پتهکناره پشتی پته اعلاء

خرید مستقیم کناره پشتی پته اعلاء

انواع کناره پشتی پته ها در رنگ های سنتی مختلفی تولید می شوند و متناسب با دیگر اجزای داخلی از رنگ های متنوعی استفاده می شود. یکی از انواع کناره پشتی پته های بسیار زیبا و پر فروش، کناره پشتی پته قرمز رنگ می باشد. رنگ قرمز جلوه بصری بسیار خاص و ویژه ای در دکوراسیون سنتی ایجاد می کند. به همین دلیل این کناره پته ها بازار فروش بسیار پر رونقی دارند و نمونه های قرمز رنگ آن از جایگاه ویژه ای در سبک دکوراسیون سنتی دارند.

خرید مستقیم کناره پشتی پته اعلاء

کناره پشتی درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟

کناره پشتی درجه یک چه خصوصیاتی دارد؟ کناره پشتی پته به عنوان یکی از تزئینات در دکوراسیون هایی با سبک سنتی مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت ست شده با پشتی و بالش ها می باشد. از جمله مهم ترین موارد استفاده پته می توان به رومیزی، کوسن، بقچه، بالش، سینی، زیر لیوانی، شکلات خوری، تو بوفه ای، قندان، جا دستمال کاغذی، سطل، جا قاشقی، ساعت، روتختی و دیگر انواع کاربرد ها که کاملا سلیقه ای و متناسب با سبک دکوراسیون می باشد، اشاره نمود.

در انتخاب کناره پته باید به ست شدن آن با دیگر اجزا نظیر بالشت و متکا ها و هم چنین پشتی ها توجه کنید. کناره پته ها در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند و اغلب در دکوراسیون هایی با سبک سنتی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این طرح ها اغلب از نقش های سنتی نظیر بت و جقه های قهر و آشتی، طرح های ترمه دوزی شده، نمونه های سوزن دوزی شده و دیگر نمونه ها استفاده می شود. به طور کلی اغلب طرح های اجرا شده بر روی کناره پته ها و سرویس های ست شده آن ها شامل طرح های ترنج دار، اسلیمی، بازوبندی، ترمه ای، گل و حیوان و سایر نقوش سنتی می باشد.

مرکز عرضه کناره پشتی پته درجه یک

مرکز عرضه کناره پشتی پته درجه یک کناره پشتی پته ها که از اجزای اصلی دکوراسیون های سنتی می باشند، در انواع مختلف تولید می شوند. انواع مختلف کناره پشتی پته قرمز در طرح ها و نقش های متنوع، علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، به دیگر کشور ها نیز صادر می شوند و مورد استقبال مشتریان خارجی نیز قرار گرفته اند.

فروش ویژه کناره پته قرمز صادراتی با قیمت مناسب انجام می گیرد تا امکان خریداری این کناره پته های با کیفیت و زیبا برای خریداران فراهم شود. بنابراین انواع مختلف کناره پشتی پته های قرمز در بالاترین درجه کیفی و با استفاده از بهترین متریال که شامل نخ های پته دوزی است، تولید می شوند.

فروشنده کناره پته انواع مختلف کناره پته ها را در شیک ترین و زیبا ترین طرح ها و نقش های سنتی توزیع کناره پشتی می کند تا در داشتن دکوراسیونی سنتی و دلنشین به شما کمک کند. با سفارش کناره پشتی با قیمت مناسب، جلوه ای خاص در دکوراسیون سنتی خانه خود ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا