پتهپته بقچه

خرید بدون واسطه پته بقچه سفید

خرید بدون واسطه پته بقچه سفید به صورت عمده انجام می شود؛ لازم به توضیح است که پته دوزی از جمله هنرهای اصیل استان کرمان به شمار رفته و جهت تهیه وسایل مختلف پارچه ای (رومیزی، جانماز و …) از آن استفاده می شود. برای تولید پته معمولاً از پارچه های ضخیم پشمی و نخ های رنگی استفاده می کنند؛ ناگفته نماند که خرید عمده و بی واسطه پته بقچه با قیمت مناسب تری صورت می گیرد.خرید بدون واسطه پته بقچه سفید

طرح جدید انواع پته بقچه

طرح جدید انواع پته بقچه پته بقچه یا پته دوزی را می توان نوعی سوزن دوزی اصیل و سنتی متعلق به استان کرمان دانست. امروزه با وجود انواع وسایل تزئینی مدرن هنوز هم پته، جایگاه ویژه ای داشته و همواره طرح های جدید آن به بازار می آیند.

جهت معرفی بیشتر طرح های جدید پته بقچه باید گفت که به طور کلی پته دوزی، هنر سوزن دوزی با نخ های رنگی بر روی پارچه است؛ در طرح های جدید و قدیم گاهی همه قسمت های پارچه با استفاده از نخ های رنگی دوخته می شود، اما در بسیاری از موارد، قسمتی از پارچه خالی بوده و رنگ زمینه کاملاً مشخص است؛ نمونه های جدید پته بقچه، هر دو نوع را شامل شده و نقش آنها فوق العاده خلاقانه و زیبا می باشد.

لازم به ذکر است که انواع پته بقچه طرح جدید از نظر ابعاد، میزان پیچیدگی طرح، رنگ های استفاده شده و مواردی از این قبیل با هم تفاوت داشته و تنوع بالایی دارند. ناگفته نماند که امروزه از هنر پته دوزی برای دوخت انواع رومیزی، روبالشتی، روتختی، کوسن و لوازم مشابه استفاده می شود؛ علاوه بر اینها طرح های جدید پته برای تزئین لباس هایی مثل مانتو نیز به کار می روند.

مرکز صادرات انواع پته بقچه سفید

مرکز صادرات انواع پته بقچه سفید مرکز صادرات انواع پته بقچه سفید یکی از بهترین و زیباترین آثار هنری اصیل ایرانی را عرضه می کند؛ همان گونه که می دانیم و در قسمت های قبل نیز تا حدودی اشاره شد؛ در حال حاضر تولید پته با تنوع بسیار بالایی در داخل کشور صورت گرفته و به خاطر این مسئله شاهد رونق صادرات آن می باشیم.

شایان ذکر است که مراکز صادرات پته بقچه سفید انواع مختلف این محصول را با قیمت های گوناگونی ارائه می دهند؛ بدون شک کیفیت جنس پارچه سفید به کار رفته، نوع و رنگ نخ های استفاده شده، طرح و نقش، ابعاد، مدل و کاربرد محصول، بیشترین تاثیر را بر قیمت صادرات پته بقچه دارند؛ اما سوای از این فاکتورها راه هایی برای تجارت و همچنین صادرات پته ارزان وجود دارد؛ به عبارت دیگر شیوه صادرات پته بقچه سفید از عوامل تعیین کننده قیمت آن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا