پتهپته رومیزیرومیزی پته گرد کوچک

تولید گسترده رومیزی گرد پته در کشور

جدید ترین رومیزی گرد پته

کشور ایران از نظر هنر در جهان جزء کشورهای صاحب نام می باشد.در این کشور هنرهای زیادی وجود دارد و این کشور از نظر هنر بسیار غنی می باشد .

یکی از هنرهای بسیار زیبا و در عین حال جالب هنر پته دوزی می باشد .

که هنرهایی زیبا و خاص در آنها به کار می رود و جذابیت بالایی داشته و امکان ست کردن آنها با مبلمان نیز وجود دارد .

به همین دلیل اقلامی حائز اهمیت و محبوب هستند .و زیبایی دکوراسیون های داخلی با استفاده از آنها به نحو احسن تغییر می کند .

که بازار این هنر بسیار داغ و پر رونق است و یکی از هنر های شناخته شده ی بازارهای داخلی و خارجی می باشد.پته محصولات زیادی دارد و یکی از محصولات معروف و شناخته شده ی این هنر رومیزی می باشد .

یک رومیزی با کیفیت باید از پارچه ساخته شود و در صورت امکان و آنچه توصیه می کنیم این باشد که از پارچه ای طبیعی مانند پنبه و نخ باشد. رومیزی پته گرد از بهترین های مورد استفاده برای منزل ماست که می توانیم از آن استفاده کنیم .

معمولا از این نوع هنر برای تهیه‌ی قاب‌های تزئینی و همین طور رومیزی استفاده می‌شود که در این بین معمولا رومیزی پته گرد معروف‌تر و شناخته شده‌تر می باشد .

رومیزی گرد از صنایع دستی و ماشینی باکیفیت می باشد .

تولید رومیزی گرد انواع مختلفی از این رومیزی ها است .این رومیزی‌ها باقیمت‌های متنوع در بازار ارائه می‌شوند. همیشه استفاده از رومیزی بهتر از زیراندازهای کوچک یا سفره های کاغذی است .

مدل های های جدید رومیزی گرد پته

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پته دوزی خوب این است که از مواد اولیه خوب و طبیعی ساخته بشود در غیر اینصورت نمی‌توانیم توقع کیفیت خوبی را از رومیزی خود داشته باشیم .

رومیزی پته دوزی شده در انواع کیفیت تولید می‌شود اما اگر بخواهیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رومیزی پته‌ای خوب را بیان کنیم این است که نخ و پشمی که در دوخت این رومیزی‌ها به کار می‌رود باید بسیار مرغوب باشد .

رومیزی‌های پته دوزی شده در انواع طرح و نقش با رنگ‌های شاد و جذاب تولید می‌شوند و در انواع بازارهای محلی و مراکز فروش بزرگ به عنوان هنر اصیل ایرانی به فروش میرسند .

رومیزی های دایره ای به سبب گرد بودن گزینه هایی مناسب برای انواع میز می باشند و در طراحی های آنها از ایده هایی جالب الهام گرفته شده است و بهترین زیبایی و جذابیت ها را دارند .

رومیزی های گرد، دسته ای محبوب از رومیزی ها هستند که در اندازه های مختلفی تولید می شوند که هم برای میز های دایره ای شکل و هم برای میزها و عسلی های دیگر هم قابل استفاده هستند .

این رومیزی ها با دقت بالا و به دو صورت ماشینی و دستی دوخته می شوند که مدل های متنوع بیشماری دارند که مدل های گل دوزی شده،توری،پارچه ای،سنتی،ترمه دوزیی، چرمی،ساتن و پته، گونه هایی از آنها هستند که هر کدام از آنها خود از تنوع رنگی مختلفی ساخته می شوند و به همین دلیل خریداران می توانند آنها را بر اساس دکوراسیون های داخلی خود انتخاب کرده و خریداری کنند .

این رومیزی ها از نظر اندازه نیز دارای تنوع هستند و اندازه آنها را بر اساس میز می توانید انتخاب کنید. رومیزی‌های پته دوزی شده برای آراستن محیط زندگی به‌خصوص آراستن میزها بسیار مناسب هستند و کسانی که طرفدار هنر ایرانی هستند و تمایل دارند که این هنر را در منزل خود به کار ببرند معمولا از رومیزی پته برای آراستن میزهای پذیرایی استفاده می‌کنند. این رومیزی در بین دوستداران هنر بسیار پرطرفدار است و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است .

از طرفی طرح و نقش‌هایی که در پته دوزی بر روی رومیزی‌ها استفاده می‌شود طرح‌هایی هستند که ریشه در فرهنگ ما دارند و درواقع تاریخ تکامل هنر کشور ما را نشان می‌دهند بنابراین بسیار مهم است که از چه طرح و نقشی بر روی رومیزی استفاده می‌شود هرچه طرحی که استفاده می‎شود قدمت تاریخی و فرهنگی بیشتری داشته باشد در واقع بیانگر این موضوع است که این رو میزی در دستان یک هنرمند باتجربه و خوش ذوق دوخته شده است .

برای شستشو این رومیزی‌ها هم از ماشین لباسشویی استفاده نکنید بلکه سعی کنید با دست و با ملایمت آن‌ها را شستشو دهید تا از کیفیت رومیزی کاسته نشود .

 

وپژگی رومیزی گرد پته قرمز

رومیزی پته علاوه بر زیبایی که به میز و دکوراسیون منزل می دهد، نقش محافظت از سطح میزها را هم دارد و به همین دلیل افراد زیادی از آن استفاده می کنند، و متداول ترین کاربرد آنها برای میز غذاخوری در خانه ها می باشد. اما جدا از اینکه یک موضوع مفید است، به دلیل معنای نمادین آن نیز قابل توجه است .

که حسن نیت ادب، ظرافت و اصالت را منتقل می کند. به همین دلیل استفاده از رومیزی پته قرمز یک تصویر خوب بسیار مهم است، زیرا چیزهای زیادی در مورد مکان بیان می کند و بر پویایی اجتماعی این رویداد تأثیر می گذارد .

بنابراین یبهتر است که از برخی پارچه های سفره ای اطلاع داشته باشیم تا پذیرایی موفقیت آمیز باشد. این سبک رومیزی پته در پارچه های رنگی یکدست و یا طرح دار در لمس درخشش خاص خود، به ویژه برای مراسم شب، خوب به نظر می رسد. شکل آن دایره ای است و از لبه میز تا ¾ قبل از کف امتداد دارد .

در بالای یک سفره استاندارد گرد به نظر می رسد به طوری که رنگ های یکی و دیگری متضاد است، بنابراین پارچه ای نیمه شفاف یا گلدوزی شده به میز ظرافت می بخشد .

این رومیزی دارای چینهای سبک آکاردئونی بر روی رولهای خود است که ظاهری رسمی دارد و به همین دلیل معمولاً در میزهای ضیافت یا در رستوران ها و هتل های سنتی استفاده می شود. رومیزی پته زرشکی که بسته به جدول برای اقدامات مختلف سازگار است .

پارچه ای از نوع پته نیز می تواند برای کاربرد شما مناسب باشد . رومیزی باید به اندازه ای بزرگ باشد که سطح میز را کاملاً بپوشاند اما هرگز به کف نرسد .

حداقل یک سوم فاصله تا زمین را آویزان کنید. ، ارتفاع آن باید بیشتر از یک وعده غذایی غیررسمی در خانه باشد. رومیزی پته با توجه به زمینه مهم است، زیرا هم به نوع مناسبت و هم به فضا بستگی خواهد داشت .

بنابراین، باید مزایای هر نوع شکل را نیز در نظر بگیریم، به عنوان مثال: رومیزی پته زرشکی،شکل گرد دارد که وقتی با دیگران متصل شود، هنوز هم می تواند اشکال سبک شاهنشاهی تی و یو مانند و یا میز گرد باشد که پرمصرف ترین نوع است .

رومیزی پته گرد برای اشکال دایره ای استفاده می شود، یا با شکل قوس، این نوع با انطباق پارچه با تمام انحنا طراحی شده است. پارچه هایی مانند پارچه کتانی برای کیفیت برتر آنها نسبت به پنبه و ظرافتی که پارچه به آن می بخشد توصیه می شود .

چگونگی خرید رومیزی دایره ای

شرکت‌های تولیدی رو میزی پته گرد در سرتاسر کشور وجود دارند و در تلاش‌اند که سطح کیفیت کارهای خود را بالا ببرند و محصولی اصل و خوب را به بازار فروش ارائه دهند .

برای خرید رومیزی های دایره ای جلو مبلی علاقه مندان به طور غیر حضوری هم می توانند اقدام کنند و بهترین رومیزی ها را با انتخاب خود و به طور مستقیم سفارش داده و تهیه کنند و ضمن تهیه اجناس مرغوب، هزینه های مناسبی را هم بابت آنها پرداخت کنند که تهیه فوری آنها برای خریداران در اقصی نقاط کشور و در هر تعدادی هم وجود دارد و سفارش های خریداران نیز به صورت تضمینی برای آنها ارسال می شوند .

شرکت تولیدی رومیزی پته گرد تولیدی رومیزی پته گرد از جمله تولیدی‌هایی است که در تولید محصول خود بسیار دقت به‌خرج می‌دهند و سعی می‌کنند از افراد حاذق و همین طور مواد اولیه طبیعی و اصل برای دوخت محصول خود استفاده کنند .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]امروزه محصولات پته در همه جای کشور تولید می شود و از بین این محصولات رومیزی پته گرد طرفداران بیشتری دارد و اکثریت این محصول را در خانه ی خود استفاده می کنند. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا