پتهپته سینی

بزرگترین کارخانه تولید پته سینی مستطیل

بزرگترین کارخانه تولید پته سینی مستطیل با بهره گیری از روش های نوین در تولید و استفاده از نیروی کاری متخصص و همچنین به کار بردن مواد اولیه بی‌نظیر توانسته است به مرکزی بسیار قدرتمند در تولید این کالا تبدیل گردد و با پخش محصولات خود در کشور فروش بسیار بالایی را تجربه نمایند. این کارخانه محصولات خود را به صورت بی واسطه برای متقاضیان عرضه می کند و در این فروش قیمت های بسیار مناسب‌تری را برای خریداران پدید خواهد آورد. این محصول در تنوع بسیار بالایی تولید می گردد و در اشکال بسیار ساده و مدرن به بازار عرضه گردیده است.

بزرگترین کارخانه تولید پته سینی مستطیل

آشنایی با فرایند تولید پته سینی

آشنایی با فرایند تولید پته سینی

این محصول سنتی ایرانی که مطابق با فرهنگ و سلیقه مردم ایران از دیرباز به تولید می‌رسد به صورت دستی و یا ماشینی ساخته می‌شود که مدل های دست دوز آن در بازار طرفداران بسیار بیشتری دارد. پارچه مورد استفاده شده در تولید پته سینی معمولاً پارچه پشمی ضخیم می باشد که به کمک نوعی سوزن که پته نام دارد بر روی آن اشکال و طرح های بسیار جذابی کار می شود. پارچه ها در رنگ های قرمز، زرد و دیگر رنگ های روشن وجود دارند که به کمک نوعی نخ به نام ریس بافته می‌شوند.

جنس نخ ریس در گذشته ابریشم بوده است ولی در سال های اخیر ریس پشمی بیشتر استفاده می گردد و ریس گلابتون نیز در بازار برای تولید پارچه پته به کار گرفته می شود. پته دوزی در اصل مربوط به کرمان می باشد و زنان هنرمند به کمک سوزن های بسیار بلندی به نام رفو طرح های هنری بسیار زیبایی را بر روی پارچه های پشمی با کیفیت ایجاد می نمایند. پته قلبی و پته قرمز در بازار بالاترین فروش را داشته اند که این به دلیل ایده جدید به کار رفته شده در تولید آنها بوده است.

توزیع کنندگان پته سینی مستطیل

توزیع کنندگان پته سینی مستطیل

توزیع‌کنندگان پته سینی مستطیل این محصول بسیار مرغوب و اصیل ایرانی را در طرح های بسیار متنوعی تولید کرده و در بازار به شکل کاملا مستقیم عرضه نموده اند. به همین دلیل قیمت خرید آن بسیار مناسب خواهد بود. به منظور دسترسی آسان تر و خرید به صرفه تر می توانید به فروشگاه اینترنتی ویژه این محصول مراجعه کرده و آن را از راه دور سفارش دهید.

خرید و فروش اینترنتی می تواند هم به نفع فروشنده باشد و هم به نفع خریدار باشد و از آنجایی که امکان دسترسی فروشنده را به بازه وسیع تری از متقاضیان فراهم می کند، به نفع تولید کننده خواهد بود و با عرضه مستقیم و حذف واسطه ها و ایجاد قیمت مناسب تر به نفع خریداران خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا