پتهپته رومیزی

بزرگترین تولید کننده رومیزی پته سنتی

نقش رومیزی در دکوراسیون منزل

بسیاری از افراد برای دادن زیبایی و جلوه بیشتر میز ها از رومیزی با طرح و رنگ های متنوع استفاده می کند،اینکه رنگ رومیزی با مبلمان همخوانی داشتن باشد زیبایی بیشتری در خانه ایجاد می کند .

برای مثال وقتی مبلمان خانه ای رنگ تیره یا قرمز است رومیزی زرشکی بهترین گزینه برای پوشش میز مبلمان استبسیاری از وسایلی که ما در زندگی روزمره ی خود استفاده می کنیم از لحاظ کاربرد دارای جنبه های مختلفی هستند .

رومیزی ها صرفا مخصوص میز های غذا خوری نمی باشد و می تواند برای میز های پای تخت و میز های عسلی کنار مبل نیز استفاده شود رو میزی ها از قدیم الایام جز وسایل زینتی ما ایرانی ها بوده است رو میزی ها علاوه بر جنبه ی زیبایی از لحاظ تمیزی نیز برای اکثیرت نکته ی قابل اهمیتی هستند .

در زندگی امروزه مبلمان و میز جای خاصی پیدا کرده اند،به طوری کمتر خانه ایی پیدا می شود که در آن از مبلمان برای دکوراسیون استفاده نشده باشد با توجه به شکل های مختلفی که از میزها تولید شده رو میزی ها نیز دارای شکل های متنوع متناسب با شکل میزها تولید شده است .

مانند رومیزی مربع،رومیزی مستطیل و رومیزی گرد با توجه به اینکه انتخاب رو میزی مناسب باعث جلوه ی خاصی در خانه و دکوراسیون داخلی می شود و ما به آن بسیار اهمیت می دهیم این مطلب راهنمای انتخاب رومیزی و سفارش انواع رومیزی برای شما می باشد .

سفارش بی رویه رومیزی پته

بالا بودن میزان رضایت مشتریان سبب سفارش بی رویه رومیزی می شود،واین نشان دهنده این است که برای این مرکز فروش رضایت مشتری و مصرف کننده در اولویت است.شرکت تعاونی پته هشت رنگ سعی بر این دارد که با راهنمایی و دادن اطلاعات درست به شما کمک کند .

تا بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید با خیال راحت رو میزی دلخواه خود را به ما سفارش دهید . رومیزی هایی که در کنار تنوع طرح و رنگ از کیفیتی بالایی برخوردار هستند همیشه در بورس هستند،به طوری که طرفداران بالایی خواهند داشت .

با توجه به تنوع زیاد و محصولات متنوع موجود در بازار و اهمیت انتخاب در شکل و جنس و اندازه ی مناسب ممکن است برایتان بسیار مشکل باشد تا خرید درستی داشته باشید .

 

راهنمای انتخاب بهترین رومیزی پته

قبل از خرید رومیزی پته بهتر است که نکاتی را رعایت کنید اگر میزی که می خواهید برای آن رو میزی تهیه کنید به شکل مربع است پس انتخاب رو میزی مربع اولویت دارد میزی مناسب با دکوراسیون خانه ی خود را انتخاب کنید .

اگر در انتخاب یک رومیزی تنها به ظاهر آن توجه داشته باشیم یک اشتباه بزرگ است شکل میز و دکوراسیون داخلی شما باید متناسب باشد .

جنس پارچه مهمترین قسمت هر پارچه است،جنس رومیزی باید به میزان کافی لطافت داشته باشد،به طوری که در شستشو دچار مشکل نشویم و این میزان لطافت به حدی نباشید که رومیزی روی میز ثبات نداشته باشد یک رومیزی با کیفیت باید ثبات رنگ خود را پس شستشو نیز حفظ کند به طوری که شما پس از شستشو شاهد کم رنگ شدن آن نباشید به دلیل اینکه رو میزی ها بیشترین مواجهه با لک شدن دارند .

را انتخاب کنید که در برابر لک شدن و شست و شوی زیاد مقاوم باشد و زود خراب نشود تا هم از نظر ظاهری از بین نرود و هم مقرون به صرفه باشد .

معمولا رو میزی های با جنس کتان و لینن این کیفیت را دارند که در مقابل لک و شست و شو مقاومت بیشتری نسبت به سایر جنس ها داشته باشندعلاوه بر قیمت مناسب دنبال رومیزی با کیفیت بالا باشیم تا طول عمر بیشتری داشته باشند بهترین شستشو برای رومیزی شستشو با با دست و مواد شوینده ملایم است .

هرگز از مواد سفید کننده و آب داغ برای شستن رومیزی ها استفاده نکنداز گذاشتن ظروف و مواد داغ به روی رومیزی به شدت پرهیز کنید اگر قرار است برای مدتی رومیزی خریداری شده را در کمد نگهداری کنیم .

حواسمان باشد که بید به رومیزی آسیبی نرسانددوخت رومیزی از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت،دقت داشته باشید که رومیزی دوخت مناسبی داشته باشد و نقصی در آن وجود نداشته باشد دکور منزل را طوری بچینیم که کمترین میزان اشعه خورشید با رومیزی برخورد داشته باشد،زیرا برخورد مستقیم آفتاب با رومیزی می تواند در رنگ و ظاهر رومیزی تغییر ایجاد کند .

اگر چایی یا خوراکی هایی که سبب لکه می شود روی رومیزی ریخته شد سعی کنید در ساعات اولیه لکه را پاک یا کمرنگ کنید تا در شستشوی آن راحت تر باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا