پتهپته دوزی

بازار فروش پته دوزی اصل

پته دوزی محصولی است که افراد همه روزه به آن روی می آورند و سعی می کنند تا انواع با کیفیت آن را خریداری کنند و به مصرف خود برسانند. بازار فروش پته دوزی تاثیر زیادی در خرید های استثنایی افراد داشته بر روی همین حساب افراد دوست دارند از بازار های فروش متنوع این فروشندگان بهره‌مند شوند به همین جهت نیز بهترین انواع این محصول را در سایز های گوناگون خریداری می ‌کنند.بازار فروش پته دوزی اصل

اطلاعاتی درباره انواع پته اصل

اطلاعاتی درباره انواع پته اصل در کشور ایران هر استان صنایع دستی خاص خود را دارد که پته دوزی مختص به استان کرمان می باشد. ماده اولیه پته دوزی از پشم حیوانات می باشد که قبل از از استفاده آن ها توسط رنگ به صورت طبیعی یا شیمیایی رنگ آمیزی می شود. رنگ طبیعی حاصل روناس، اسفناج، گردو و انار گرفته می باشد. اگر چه رنگ شیمیایی درخشش بیشتری نسبت به رنگ های گیاهی دارد اما رنگ گیاهی طرفداران بیشتری دارد. این پته دوزی ها را می‌ توان به عنوان رومیزی، زیر لیوانی، تابلو، پرده، کوسن، جا نماز و غیره استفاده شود.

برای نگهداری از پته باید به یک سری نکات توجه کنید تا پته عمر بیشتری داشته باشد مثلاً به عنوان مثال بعد از شستشو پته نباید آن را آویزان کرد زیرا ممکن است کش بیاید یا برای اتو کشی آن نباید از روی کار مستقیم انجام شود چون ممکن است بر روی کار خطوط زرد رنگی به وجود بیاید و زیبایی کار را از بین ببرد و بهتر است قبل از اتو کشی، سطح اتو تمیز گردد.

تولیدکنندگان پته دوزی ارزان

تولیدکنندگان پته دوزی ارزان

تولید کننده ی انواع پته برای تولید این محصول از بهترین متریال استفاده کرده‌ اند و با تولید این کالا ها پاسخگوی نیاز مشتریان و خریداران می باشند. رقابت بسیار شدیدی در میان تولید کنندگان این کالا به وجود آمده که سبب شده تمامی افراد تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند با استفاده از دانش روز و فناوری، محصولاتی با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کنند و از این طریق برند کالا های تولیدی خود در میان مشتریان و خریداران محبوب و معروف ساخته اند.

امروزه در همین مرکز پته کرمان با کیفیت درجه یک به مشتریان عرضه می شود و با توجه به مهیا بودن شرایط و امکانات آسان و راحت، مشتری می تواند در اسرع وقت نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نماید و پس از واریز وجه و ثبت کردن سفارش محصول به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حایز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا