روتختی پته

قیمت روتختی پته کرمان در سال ۱۴۰۰

امروزه هنر پته دوزی یکی از برترین و زیباترین هنرهای سنتی و دستی استان کرمان محسوب می شود که قیمت روتختی پته کرمان بر حسب معیارهای متعددی از قبیل: نوع پته، کیفیت، نحوه تولید، استفاده از مواد اولیه به کار رفته در تولید پته، کاهش نوسانات ارزی در کشور، میزان عرضه و تقاضا، تنوع طرح و رنگ، مدل، اندازه، ابعاد، استاندارد بودن محصول و دیگر موارد متغیر است که به طور حتم هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد از قیمت گران تری نیز برخوردار خواهد شد.

قیمت روتختی پته کرمان در سال ۱۴۰۰

مدل های جدید انواع روتختی پته

مدل های جدید انواع روتختی پته

در حال حاضر روتختی یکی از انواع کالای خواب به شمار می آید که با تنوع کیفیت، برند، تنوع طرح و رنگ، مدل، اندازه و نقش و نگارهای بسیار زیبا وجذاب توانسته خوابی آرام برای افراد به ارمغان آورد.

با این وجود از انواع مدل های روتختی پته می توان به مدل کلاسیک یا مدرن و اسپرت اشاره نمود که امروزه با استفاده از این مدل های رو تختی علاوه بر خوابی آرام می توان در روح و روان افراد نیز شادابی را به وجود آورد.

همچنین این رو تختی ها می توانند دکوراسیونی جدید و تازه در اتاق ایجاد کنند که امروزه با ترکیب رنگ های متنوع و زیبا و نیز طرح های جذاب توانسته شادابی را در افراد دو چندان کند.

معمولا روتختی پته دارای طرح های سنتی و کلاسیک می باشند اما نگهداری سختی دارند و قیمت آن ها بسیار بالا می باشد که امروزه افراد اغلب از جنس پارچه های مصنوعی که شامل جنس های پلی استر، فلامنت و ویسکوز هستند استفاده می کنند که بسیار به صرفه بوده و مشتریان خاص خود را می طلبد.

پته دوزی از هنرهای دیرینه و قدیمی شهر کرمان می باشد که با همت هنرمندان، ماندگار شده است. این هنر سابقه‌ای دیرینه دارد و برای تولید یک قطعه یا محصول پته دوزی شده، مراحل مختلفی طی می‌شود. برای این که هنرمند پته دوز، کار خود را آغاز نماید، ابتدا وسایل و ابزارهای مورد نیاز خود را آماده می‌نماید. این وسایل شامل انواع پارچه و شال، سوزن‌ های مورد نیاز، نخ‌ های رنگی و طرح‌ ها و شابلون‌ های حاوی نگاره‌ های پته دوزی است.

بازار فروش روتختی پته کرمان

بازار فروش روتختی پته کرمان

همواره بازار فروش روتختی پته کرمان بسشیار گرم است چرا که کیفیت در این محصول حرف اول را می زند و امروزه به طور گسترده در بازار به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش میس رسد که عرضه مستقیم محصول بسیار به صرفه بوده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

شایان ذکر است از انواع محصولات تولید استان کرمان پته رومیزی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف با تنوع رنگ و طرح های بسیار جذاب و زیبا توانسته چشم هر بیننده ای را به خود خیره سازد و نیز مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام. باید بگم که که قبل از هر چیز توجه به نوع دوخت و جنس به کار رفته در این خرید می تواند نقش حیاتی در خرید داشته باشه. این سایت از این طریق حس رضایتمندی زیادی در مشتریان ایجاد کرده و به طور قطع و یقین من دوباره از طریق اونها محصولات مورد نظرم رو تهیه می کنم.

  2. پته دوزی از هنرهای دیرینه و قدیمی شهر کرمان می باشد که با همت هنرمندان، ماندگار شده است. این هنر سابقه‌ای دیرینه دارد و برای تولید یک قطعه یا محصول پته دوزی شده، مراحل مختلفی طی می‌شود. برای این که هنرمند پته دوز، کار خود را آغاز نماید، ابتدا وسایل و ابزارهای مورد نیاز خود را آماده می‌نماید. این وسایل شامل انواع پارچه و شال، سوزن‌ های مورد نیاز، نخ‌ های رنگی و طرح‌ ها و شابلون‌ های حاوی نگاره‌ های پته دوزی است.

  3. سلام. روتختی یکی از انواع کالای خواب به شمار می آید که با تنوع کیفیت، برند، تنوع طرح و رنگ، مدل، اندازه و نقش و نگارهای بسیار زیبا وجذاب توانسته خوابی آرام برای افراد به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا