پتهتابلو پته

عرضه مستقیم تابلو پته سنتی

فروش ویژه و استثنایی تابلو پته

در فروشگاههای بزرگ و لوکس پته تابلوی پته در طرح های متنوع و سایزهای مختلف وجود دارد . که علاقه مندان به پته برای تزئین دکوراسیون منزل خود این تابلوهای پته را خریداری می کنند .

تابلوهای پته ای که در این فروشگاه ها موجود است .

از بهترین و مرغوب ترین شال و نخ تولید شده است و بهترین و ظریف ترین دوخت در این تابلوها به کار رفته است .که زیبایی خاصی به این تابلوها داده است .

سایت پته هشت رنگ یکی از فروشندگان برتر این محصول می باشد که انواع تابلوی پته با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب را می توانیم در این فروشگاه پیدا کرد .

خریداران به راحتی میتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت از این فروشگاه خریداری کنند .

تابلوها در ابعاد مختلف در بازار وجود دارد در ابعادی مانند ۱۰۰*۱۰۰ و ۱۰*۹۰ و ۸۰*۹۰ و ۵۰*۷۰ و ۵۰*۵۰ است.اما تابلوی ۵۰*۷۰ طرفداران زیادی و محبوبیت خاصی در بین تابلوهای پته دارند و یکی از محبوب ترین تابلو ها نزد دوست داران و مشتاقان هنر است .

مشتریان تابلوی پته برای تزئین منازل خود تابلوی سایز ۵۰*۷۰ را به سایر تابلوها با ابعاد دیگر ترجیح می دهند و این تابلوها از حیرت انگیز ترین تابلوهای پته می باشند .

فروش ویژه و استثنایی تابلو پته، از هم اکنون آغاز شده است، مشتریان عزیز اگر بخواهند تابلو پته با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنند. می توانند از هم اکنون با فروشندگان مجرب و متخصص ارتباط برقرار نمایید .

تا فروشندگان مجرب پته هشت رنگ شما را در امر خرید راهنمایی کنند تا شما بهترین خرید را داشته باشید.در صورت تمایل به خرید با با مشاور فروش که شماره آن در پایین ذکر شده ارتباط بگیرید .

نکات مهم برای انتخاب تابلو

از تابلوی پته برای تزئین هر دیواری می توان استفاده کرد.زیبایی دیوارها با تابلوی پته چندین برابر می شود .

برای انتخاب تابلوی مناسب برای منازل و یا هر مکان دیگر باید به نکات مهمی توجه کرد .

با رعایت این نکات می توان تابلویی را انتخاب کرد که جلوه و نمای دیوار و همچنین منزل یا مکان مورد نظر را بیشتر کند و یبایی آن نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند .

بهتر است برای خانه های بزرگ از تابلوهای پته با سایز بزرگ انتخاب شود تا تا باعث جلب نظر و جلوه بیشتری شود.بهترین مکان برای نصب تابلوی پته بالای مبل است .

زیرا آن مکان محل تجمع مهمانها و افراد خانواده است.وجود تابلوی پته در آن مکان جلب توجه بیشتری می کند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند .

زیبایی تابلوهای پته به نسبت تابلوهای دیگه بیشتر است و استفاده از این تابلوها باعث ایجاد فضایی شیک در فضای خانه می شود .

اگر در کنار این تابلوها نور پردازی شود زیبایی آن دوچندان می شود. از این تابلو ها می توان در راهروهای خانه، پذیرایی و جاهای دیگری از خانه که پر رفت و آمد است، استفاده کرد .

امروزه انواع و اقسام تابلوهای پته در مدل های عمودی و افقی در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا تولید می شود.امروزه از مدل های گوناگون آن استفاده زیادی می شود .

اصولا تمام طرح های تابلوی پته پر طرفدار هستند.ولی طرحی که بیشتر از همه فروش دارد و در تمام قسمت های خانه کاربرد دارد طرح گل می باشد .

که مشتریان زیادی هر ساله این تابلوی پته را خریداری می کنند.

 

حیرت انگیز ترین طرح های تایلوی پته

امروزه بانوان ایرانی به تزئین و زیباسازی منزل خود علاقه زیادی دارند.و توجه خاصی به محیط زندگی خود دارند. چون محیط زندگی شان برای آنها اهمیت ویژه ای دارد .

حتی خیلی از بانوان ایرانی هستند که برای تزئین منزل خود در رقابتی سخت با سایر بانوان هستند .

امروزه تابلو یکی از ابزارهای مهمی است که برای زیبا سازی دیوارهای منزل و محل زندگی بسیار کاربرد دارد.با ورود به منزل خود و اطرافیان متوجه این موضوع خواهید شد .

شما تابلوهای پته را می توان با با طرح و رنگ های متنوع و زیبا در بازار پته مشاهئه کرد.تابلوهای پته یکی از حیرت انگیز ترین تابلوها برای تزئین منازل به کار می رود .

راهنمای خرید تابلو پته سنتی

تابلو پته را می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری یا آنلاین خریداری کنید .

برای خرید تابلوی پته دقت کنید که از نظر اندازه و طرح و رنگ آن با محیط منزل یا محل کار شما متناسب باشد.و همچنین در هنگام خرید به قاب آن نیز باید دقت کنید .

زیرا قاب ها اغلب از جنس رزین،پلی استر،فلزو چوب است.برای انتخاب قاب تابلوی پته باید به دکوراسیون خانه و جنس و رنگ لوازمی که در اطراف تابلو استفاده شده توجه کنیم و متناسب با هم خرید کرد .

نکته مهم این جا است که این تابلوها به نسبت سایر تابلوها قیمت به صرفه ای دارد .

این نکته مهم در کنار متناسب بودن طرح و رنگ و سایز این تابلوها با دیوار منازل باعث شده است که این تابلوها به نسبت سایر تابلوها محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا کند .

افراد خوش ذوق و اهل هنر و بانوان علاقه مند به تزئین منازل ازاین تابلوها استقبال زیادی کنند .

 

 

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. با سلام
    من از محصولاتتون خریداری کردم و واقعا از خریدم راضی بودم کیفیت کارتون خیلی عالیه به همه این سایت رو پیشنهاد میکنم.

  2. سلام و خسته نباشید خدمت شما تولید کننده محترم، من قبلا از محصولات نخ، کوسن و تابلو پته شما خریداری کردم واز کیفیت و طرح و رنگ آنها رضایت دارم

  3. من قهوه خونه دارم میخوام از این تابلوهای سنتی سفارش بدم ابعاد بزرگ میخواستم بزرگترین ابعاد تابلوها چه اندازه هست و قیمتش چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا