پتهتابلو پته

خرید مستقیم تابلو پته درختی در اندازه بزرگ

خرید مستقیم تابلو پته درختی در اندازه بزرگ را می توان از طریق فروشگاه آنلاین انجام داد، خرید در این سامانه بسیار مقرون به صرفه است و باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می‌گردد. مصرف کننده می تواند بدون بدون حضور خود در مکان فروش به این سامانه از طریق سایت های اینترنتی مراجعه کند و سفارش پته ارزان خود را به صورت عمده و جزئی بدهد و برای سفارشات عمده از فروشنده تخفیف ویژه بگیرد و سپس محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در تایم کوتاهی با قیمت کمتر از بازار تحویل بگیرد و از خرید خود رضایت کامل داشته باشد.

خرید مستقیم تابلو پته درختی در اندازه بزرگ

انواع رنگبندی مختلف تابلو پته

انواع رنگبندی مختلف تابلو پته تولید کننده در تولید انواع تابلو پته ساده و انواع دیگر آن فعال می باشد و این محصول را در انواع رنگ بندی و طرح های مختلف با کیفیت عالی به تولید می رساند و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و توانسته است در تولید خود موفق باشد و رضایت مشتریان را جلب خود کند.

تابلو پته دارای انواع مدل ها و رنگ بندی های مختلف می باشد و طرفداران زیادی را جلب خود کرده است، این تابلوها دارای رنگ هایی مانند مشکی، سفید، سرمه ای، فیروزه ای، سبز، آجری، نارنجی، سفید و قرمز می باشد که هر کدام دارای نقش و نگارهای خاص خود می می باشند و زیبایی منحصر به فردی دارند و زیبایی خاصی را به دکوراسیون منزل می دهند.

تابلوهای پته دوزی را می توان به صورت قاب دار، ریش ریش، و نوار دوزی شده خریداری کرد، این تابلوها زیبایی خاصی دارند و چون کار دست می باشند و زمان بر هستند از قیمت بالایی بر خوردار هستند و جزء صادرات ایران نیز به حساب می آیند و سالیانه از فروش و صادرات این محصول سود زیادی به دست می آید.

فروشنده عمده تابلو پته درختی

فروشنده عمده تابلو پته درختی فروشنده عمده تابلو پته درختی در تلاش می باشد که محصول خود را به راحت ترین روش و با قیمتی مناسب در اختیار خریدار بگذارد به همین دلیل از محصول خود در فروشگاه آنلاین رونمایی کرده و برای تمام عموم به نمایش می‌گذارد.

نمایندگان در این سامانه به صورت شبانه‌ روز فعال هستند و پذیرای سفارشات مشتریان به صورت عمده می باشند و برای سفارشات عمده تخفیف ویژه در نظر می‌گیرند و سپس محصول را به قیمت تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه دلالان بازاری در کمترین زمان ممکن تحویل مشتری می‌دهند و رضایت مشتریان را جلب خود می‌کنند. فروش از طریق فروشگاه آنلاین باعث حذف واسطه ها می گردد و حذف واسطه ها نیز در کاهش قیمت محص ل بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا